Of beter: laat je schoenen aanmeten, check het merk en de maat en bestel ze op eBay (al is dat wel een beetje broodroof van de Run2day-tjes e.d.) voor wehnâg,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
Als je een erg klein budget hebt, is het dan verstandig om schoenen in een sale te kopen. Nike van 140 voor 50. Of toch naar een speciaalzaak te gaan en daar aan te geven dat je budget erg laag is. Ik ben bang dat ik ze dan dermate beperk dat ik eigenlijk beter af ben met de dure schoenen in de aanbieding. Ben sowieso een beetje Nike-geil.
Stijgingspercentage van 0%! Is dat nou die beruchte Balijbrug?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:58 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Leuk voornemen! Mooi lijstje wedstrijden ook. Ik moet nog even zien hoe het bij mij in de zomer gaat. In het najaar (vanaf oktober) wil ik weer een mooi aantal wedstrijden doen.
[..]
Die KOM is idd mooi! http://www.strava.com/segments/5589524
Ben benieuwd hoelang ik hem ga vasthouden.
[..]
Ik maak bezwaar tegen de woordkeuze. Ik houd het volgens de Pijllsnel-doctrine op crossen. Ik had eerder een lusje uit mijn training gelaten, en daarom dacht ik met deze alternatieve route net wat extra (kilo)meters te pakken. Dat viel overigens een beetje tegen. Toch meer meters gemaakt dan Zwabber (gelukkig maar), en samen heerlijk gekeuveld na afloop. Dat hardlopen is echt hastikkuh gezellug!
http://www.endomondo.com/workouts/283499505/3683849
Strava is kapot, kan niet anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stijgingspercentage van 0%! Is dat nou die beruchte Balijbrug?
Euh.. ik weet dat het erg verleidelijk is om dan voluit te gaan maar let je op?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef Guard het volgende:
Grappig, kreeg vanochtend mailtje van een oud-collega, die gaat ook de 10,3 km lopen bij de Abdijcross.
Extra motivatie voor een snelle tijd
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Quoi het volgende:
Sja, eens kijken of iedereen dit wel redt! Bij vlagen heerst er hier een hyperoptimisme
(Ik ga - morgen, niet-mobiel - eens kijken wat er begin januari 2013 werd gepost)
Ja, ik let opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Euh.. ik weet dat het erg verleidelijk is om dan voluit te gaan maar let je op?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:59 schreef Guard het volgende:
Ja, ik let op
Moet ook nog even kijken of ik die heuveltraining van komend weekend ga doen. Laat je nog wel weten.
Ha, Egmond en de CPC heb ik gelopen, Zandvoort heb ik laten schieten, maar van de 2 lokale loopjes heb ik er 1 van 5 en 1 van 10 gelopen. Die vriendin heb ik kneiterhard ingemaakt door op de 5km ruim 7 minuten voor haar te finishen. Ik ben nog steeds te lief voor mezelf, ondanks dat ik nu al bijna een jaar bij de atletiekvereniging train.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef Quoi het volgende:
OK, even nagezocht wat in december 2012 onze voornemens waren voor 2013
Is zomaar een greep (ik ben intussen aan het werk) dus misschien niet compleet, maar toch erg leuk om te lezen:
Hatsaflats:
In 2013 ga ik meer wedstrijdjes lopen: de kwart van Egmond, 10k CPC en 12k Zandvoort en daarna 2 lokale loopjes van 5k (ik moet en zal een studiegenootje inhalen omdat zij mij vorig jaar op 1 seconde inhaalde). Het plan is ook om na Egmond de stoute hardloopschoenen aan te trekken en mee te gaan trainen bij de atletiekvereniging hier. Ik heb het gevoel dat ik tijdens mijn loopjes iets (veel) te lief voor mezelf ben, dus ik denk dat dat wel een goed idee.
Daywalk3r:
Doel voor volgend jaar is uitbouwen. Geen idee tot hoe ver. Tot nu toe is het enige evenement de strongmanrun, wat meer survival is dan lopen denk ik, maar toch wel 18km.
De_Kluizenaar:
Nu op het programma volhouden vh stoppen met roken, blijven afvallen!!, doorlopen en succesvol 2 hardloopwedstrijden doen.
E.T.:
Voornemen voor 2013 is ook om heel erg goed naar m'n lichaam te luisteren en gewoon lekker door te blijven lopen. En als het ff kan me aansluiten bij een loopgroep.
Frsh:
Goede voornemens 2013:
* minstens 2x HM lopen
* lekker door de modder ploegen
* 850km in totaal lopen
Quoi:
2013: De 10k tijd moet sneller!
Deebee:
Persoonlijke records zijn er niet gesneuveld (al kwam ik met de Bruggenloop al weer onverwacht dichtbij), maar ga nu proberen m'n beste winter in jaren te 'draaien' en dan te debuteren in Rotterdam op de marathon in april.
Oja, mijn ultieme doel voor 2014: sneller dan jij zijn met Ekidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ben alvast ambitieus voor 2015: Dan moet die marathon er toch ècht van komen
Voor dit jaar de Asselronde, een paar HM's (Amersfoort en Hoogland), de Circuitrun in Zandvoort en verder kijk ik zo in de loop van het jaar wat ik nog meer leuk vind om te lopen.
Oh, en de Ekiden natuurlijk (mijn verjaardagsloopje)
Als je daarna maar trakteert op een biertje voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oja, mijn ultieme doel voor 2014: sneller dan jij zijn met Ekiden
Deal!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Als je daarna maar trakteert op een biertje voor mijn verjaardag
Wel schuine wind tegen op het strand, als dat zo blijftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het wordt lekker loopweer in Egmond komende zondagAls het niet al te hard gaat waaien ga ik kort-kort. De kuit is nog wel gevoelig, een snelle eindtijd zal er niet inzitten, maar ik denk wel hard genoeg te kunnen om warm te blijven
Ga over op minimalist! Zelf loop ik helemaal barefoot, dat kost niks, maar als je dat te ver vind gaan, kan je in minimalist schoeisel ook heel goedkoop uit zijn met bijvoorbeeld een paar huaraches (vanaf US$ 19,95, xeroshoes.com). Bovendien is de voorvoet/barefoot/minimalist loopstijl ook nog eens een goede, lichte manier van hardlopen. Wel moet je, als je tot nu toe met demping en haklanding liep, de tijd nemen om rustig op te bouwen, eigenlijk net alsof je pas begint met lopen. Ik heb een paar weken weinig in het draadje gekeken, loop je nu al lange afstanden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
Als je een erg klein budget hebt, is het dan verstandig om schoenen in een sale te kopen. Nike van 140 voor 50. Of toch naar een speciaalzaak te gaan en daar aan te geven dat je budget erg laag is. Ik ben bang dat ik ze dan dermate beperk dat ik eigenlijk beter af ben met de dure schoenen in de aanbieding. Ben sowieso een beetje Nike-geil.
Stoppen isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef Quoi het volgende:
Is zomaar een greep (ik ben intussen aan het werk) dus misschien niet compleet, maar toch erg leuk om te lezen:
De_Kluizenaar:
Nu op het programma volhouden vh stoppen met roken, blijven afvallen!!, doorlopen en succesvol 2 hardloopwedstrijden doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:01 schreef raimen het volgende:
Graag deze toevoegen aan het lijstje.
12 Juli - Team Trail des Pins (Houffalize)
• raimen - 15 kilometer
Ja net een stukje gedaan, leek wel lentequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef thettes het volgende:
Wat een weer mensen.. vanavond in korte mouwtjes lopen denk ik
Dat lijkt mij dus ook. Ik wilde eigenlijk de 30 doen. Maar mijn maatje is herstellende van een blessure, daarom ingeschreven voor de 15 kilometer als team. Ik heb er zin in.quote:
Twee, max drie keer per jaar een long filler mag (met een goed glas whisky uiteraard), maar structureel sigaren rokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Stoppen isRook nu sigaren en geen sigaretten meer.
Zooooooooo dat is dubbel en dwars gelukt allemaal. Hopelijk bijten mijn ambities mij dit jaar niet in de kont.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef Quoi het volgende:
Hatsaflats:
In 2013 ga ik meer wedstrijdjes lopen: de kwart van Egmond, 10k CPC en 12k Zandvoort en daarna 2 lokale loopjes van 5k (ik moet en zal een studiegenootje inhalen omdat zij mij vorig jaar op 1 seconde inhaalde). Het plan is ook om na Egmond de stoute hardloopschoenen aan te trekken en mee te gaan trainen bij de atletiekvereniging hier. Ik heb het gevoel dat ik tijdens mijn loopjes iets (veel) te lief voor mezelf ben, dus ik denk dat dat wel een goed idee.
Daywalk3r:
Doel voor volgend jaar is uitbouwen. Geen idee tot hoe ver. Tot nu toe is het enige evenement de strongmanrun, wat meer survival is dan lopen denk ik, maar toch wel 18km.
De_Kluizenaar:
E.T.:
Voornemen voor 2013 is ook om heel erg goed naar m'n lichaam te luisteren en gewoon lekker door te blijven lopen. En als het ff kan me aansluiten bij een loopgroep.
Frsh:
Goede voornemens 2013:
* minstens 2x HM lopen
* lekker door de modder ploegen
* 850km in totaal lopen
Quoi:
2013: De 10k tijd moet sneller!
Deebee:
Persoonlijke records zijn er niet gesneuveld (al kwam ik met de Bruggenloop al weer onverwacht dichtbij), maar ga nu proberen m'n beste winter in jaren te 'draaien' en dan te debuteren in Rotterdam op de marathon in april.
Ja, en overmorgen misschien ook maar. Wel een puike tijd!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef _MvN_ het volgende:
Kennen jullie die trainingen waarbij alles zo makkelijk gaat dat je jezelf afvraagt waar het heen gaat? Nou dat had ik vandaag. 10 seconden sneller gelopen op de 10 KM dan heel vorig jaar, inclusief de wedstrijdjes. 45.50 was de tijd.
Misschien niet heel verstandig, zo kort na de blessure. Maar het ging zo gemakkelijk dat ik wilde knallen.
Morgen weer verstandig doen
Hij loopt wel, zie ik o.a op Facebook en Runkeeper. Misschien bezwijkt-ie onder de peer pressurequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Wolve000 het volgende:
Die is geloof ik in 2013 blijven steken.
Als ik een paar weken niet gelopen heb ( lang geleden overigens) ga ik ook als een speer. Erg verleidelijk om meteen hard te knallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef _MvN_ het volgende:
Kennen jullie die trainingen waarbij alles zo makkelijk gaat dat je jezelf afvraagt waar het heen gaat? Nou dat had ik vandaag. 10 seconden sneller gelopen op de 10 KM dan heel vorig jaar, inclusief de wedstrijdjes. 45.50 was de tijd.
Misschien niet heel verstandig, zo kort na de blessure. Maar het ging zo gemakkelijk dat ik wilde knallen.
Morgen weer verstandig doen
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als ik een paar weken niet gelopen heb ( lang geleden overigens) ga ik ook als een speer. Erg verleidelijk om meteen hard te knallen![]()
Jij was toch over gespannen draad gevallen met blessure als gevolg?
Fijn dat je weer magquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
7 weken niet mogen en kunnen sporten.
Dan voelt het erg fijn als je weer mag
Nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo net even stukje gelopen in kortebroek en longsleeve,. Ik begin te lopen en na een paar minuten piept mijn klokje al. Huh nu al een kilometer voorbij, dat klopt niet dat is te vroeg. Kijk ik op het display wil hij in de spaarstand gaan, was ik hem vergeten aan te zetten. Bij thuiskomst stonden deze op mij te wachten. (Via sportshoes.com)
[ afbeelding ]![]()
Mooi dan weet ik meteen waar ik op moet gaan letten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens ook even naar de hardloopwinkel geweest. Shirt voor Egmond gekocht:
[ afbeelding ]
Eigenlijk was de actie dat je pas bij 3 artikelen 50% korting kreeg, maar ik kreeg het ook al op 1 artikel
Roze shirt, paarse schoenen, krijgt vlak na de finish jas van mams.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooi dan weet ik meteen waar ik op moet gaan letten.
Amersfoort-boks! Hoogland-boks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef GlenHighland het volgende:
Voor dit jaar de Asselronde, een paar HM's (Amersfoort en Hoogland), ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |