Jaaa!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het echt specifiek gezegt of heb je hints gegeven, ant vrouwen denken dat dat hetzelfde is, maar voor mannen is dat een wereld van verschil
maar oke, hoi. how's life?
in dat geval wel een beetje klachtwaardig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa!Hij vroeg melk of puur dus ik zei duidelijk melk.
Pffff, en dan niet kunnen begrijpen dat ik nu geirriteerd ben.
Ja goed. Vooral heel druk met studeren, wel heel leuk!En hoe gaat het met jou?
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?quote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga nu op weg naar Pathé de Kuip. Dit is tevens een lokpost voor Muto / Muut / Slak.
Ik verwacht je zo te zien, Muto.
Dag jongens. (L)
Leuk hč?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb alleen een kerstkaartje van muto gekregen in mijn dm
Niks gezien hoor?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
O JA DAT WILDE IK OOK NOG DOEN
momentje.
Dat hoor ik vaker.quote:
quote:
Ik heb jullie ook gemist.quote:
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terugquote:
Mankeert er wat aan je benen dat je zelf geen hagelslag kan halen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa!Hij vroeg melk of puur dus ik zei duidelijk melk.
Pffff, en dan niet kunnen begrijpen dat ik nu geirriteerd ben.
Ja goed. Vooral heel druk met studeren, wel heel leuk!En hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je benen dat je zelf geen hagelslag kan halen?
En verder heb je zoveel kritiek op je vriend, vraag je je weleens af of jíj zo'n leuke vriendin voor hem bent?
Iets teveel info, maar bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even poepen en dan douchen
tot over een kwartier
ohaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En verder heb je zoveel kritiek op je vriend, vraag je je weleens af of jíj zo'n leuke vriendin voor hem bent?
Ik ben er blij mee. Sinds hij mod is, eis ik openheid van zaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets teveel info, maar bedankt.
ik ga straks kartenquote:
Hallo Mattijs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Sinds hij mod is, eis ik openheid van zaken.
gr. Mattijs.
Ik denk dat de mensen die met jou de baan op moeten banger zijn.quote:
ik ga zometeen mijn bed opmaken. maar geen zorgen. er is geen laura.b of kandelaar in de buurtquote:
ik ga met mijn ouders en broertjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die met jou de baan op moeten banger zijn.
nee niet leukquote:
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?
[..]
Leuk hč?
[..]
Niks gezien hoor?
[..]
Dat hoor ik vaker.
[..]
[..]
Ik heb jullie ook gemist.
[..]
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terug
Onverwacht eerder proefverlofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?
[..]
Leuk hč?
[..]
Niks gezien hoor?
[..]
Dat hoor ik vaker.
[..]
[..]
Ik heb jullie ook gemist.
[..]
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terug
Dan is het toch leuk. Ga jezelf filmen tijdens het rijden. Een filmselfiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga met mijn ouders en broertjes
ik ben echt de slechtste hoor
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook engquote:
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan is het toch leuk. Ga jezelf filmen tijdens het rijden. Een filmselfie
Valt heel erg mee. Na twee rondjes ga je al vol gas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook eng
het engste aan karten is als je een bezwete helm op moet zetten:Dquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook eng
Flauw.quote:
vrouwen nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Na twee rondjes ga je al vol gas.
Sowieso, oh o wat ben ik chagrijnig. Komt ook omdat ik echt moet studeren en het nu allemaal tijd kost om naar de supermarkt te gaan. Moet me nu weer helemaal klaarmakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval wel een beetje klachtwaardig ja
goed, maar helaas is de vakantie bijna voorbij
Weten zij veel.quote:
gadverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het engste aan karten is als je een bezwete helm op moet zetten:D
En hopelijk geen lastige ondankbare vriendin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen mijn bed opmaken. maar geen zorgen. er is geen laura.b of kandelaar in de buurt
ga dan niet naar de supermarkt en eet wat andersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sowieso, oh o wat ben ik chagrijnig. Komt ook omdat ik echt moet studeren en het nu allemaal tijd kost om naar de supermarkt te gaan. Moet me nu weer helemaal klaarmaken.
Ja, heel kut! Ik ga ook echt een kutweek tegemoet. Heb je nog leuke dingen gedaan in de vakantie?
Dat is het hendeltje rechts van je. Omhoogtrekken is remmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik weet in een auto niet eens wat de rem is
dat bedoelde ik met laura.bquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hopelijk geen lastige ondankbare vriendin.
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is het hendeltje rechts van je. Omhoogtrekken is remmen.
Mattijs, neem je pilletjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
EN JE MAG NIET HET GASPEDAAL EN REM TEGELIJK INDRUKKEN IN BOCHTEN
rechtervoet is gas. linkervoet doet niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik weet in een auto niet eens wat de rem is
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zegt hij dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.
quote:
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rechtervoet is gas. linkervoet doet niks
ik heb nog nooit in een kart met koppeling gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.
Hoewel ik ook met links kan remmen..
ja het is eigenlijk alleen 50quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent nu 50 en werkeloos
waarschijnlijk ben je nu heel erg boos
alle begrip daarvoor
maar het leven gaat door
zoiets?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent nu een halve eeuw
zeemeeuw
Lekker geslapen ?quote:
Ja, wel prima eigenlijk thanks, et toiquote:
Bitchtitsquote:
Vrijwel nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk thanks, et toi
Al bijna 3(!) dagen!quote:
Niet moe, toen rond 3 uur lag er een of andere mongool op mn stilstaande auto, dus ik naar buiten enzo, daarna stijf van de adrenaline proberen te slapen. maar dat werkt niet samenquote:
kan ons typje rijmen ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de leukste rijm he, die van Typisch
What the hell, kan me voorstellen dat je daar extreem pissed off door raaktequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet moe, toen rond 3 uur lag er een of andere mongool op mn stilstaande auto, dus ik naar buiten enzo, daarna stijf van de adrenaline proberen te slapen. maar dat werkt niet samen
Dus toen maar beneden op de bank gaan liggen en een beetje series kijken en gamen
Ja nogalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
What the hell, kan me voorstellen dat je daar extreem pissed off door raakte
Wat rijmt er op typisch?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij ook niet, paar dagen geleden was ze al ontrafeld maar ineens is iedereen dat vergeten!!
Dat is puur fonetischquote:
Ed rijmt er niet op hoor.quote:
Ik ga die gebruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de leukste rijm he, die van Typisch
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
hey stuart, weet je wat ik zo ga doen
karten
en ik ben een vrouw
gaat niet goed komen he?
Ik moet denken aan American History Xquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja nogalWas al net helemaal in een niet opgefokte mindstate, en dan dat .. Op z'n moment word t zwart voor de ogen en gaan met de banaan
Stuart klaagt altijd over vrouwen in het verkeerquote:
OMG karten is zo cool thoughquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
hey stuart, weet je wat ik zo ga doen
karten
en ik ben een vrouw
gaat niet goed komen he?
dat bepaal ik zelf welquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet denken aan American History X
doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuart klaagt altijd over vrouwen in het verkeer
En ja tuurlijk, is wel eindje rijden he
als er maar bier en frituur isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar de stoeprand met die mongoolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dan zat ik hier niet. Al had dat wel een episch einde geweest van de avond
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
gezwel
dat was slechts om het te laten rijmen
is onze relatie nog te lijmen
je bent zelf een vrouw in het verkeerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben bangquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG karten is zo cool though![]()
![]()
En daar mag je een gevaar zijn![]()
Have fun
Tandjes op de rand en trappen maarquote:
Nee niet nu weer liggen slijmenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
gezwel
dat was slechts om het te laten rijmen
is onze relatie nog te lijmen
zeg dat maar tegen mijn vader en broertjesquote:
misschienquote:
Je hebt een helm op gelukkigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben bang
maar komt wel goed
Oké. Gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef Tjacka het volgende:
allemaal dm's sturen naar etsu
Hahahhahaha
Ahahaha
hahahahahaha ja op de fiets zeker XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een vrouw in het verkeer
Deal, kom ik funeral crashenquote:
Dat zou ik ook niet irl hoeven zien eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tandjes op de rand en trappen maar
Zag laatst een filmpje van een gozer die dat echt deedGeen lekker gezicht moet ik toegeven
Dat is sadistischquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef Tjacka het volgende:
allemaal dm's sturen naar etsu
Hahahhahaha
Ahahaha
ohja bahquote:
vrij shocking jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet irl hoeven zien eigenlijk
wil je het filmen?? dan kan ik het later terug kijken. vanuit die kist maak je volgens mij niet veel meequote:
Heb je het nog nooit gedaan? Je vind het vast ontzettend leukquote:
je kan het best welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahaha ja op de fiets zeker XD
Nee nog nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je het nog nooit gedaan? Je vind het vast ontzettend leuk
Dat was mijn doel. Ik zal de note-count wel zien stijgen.quote:
GoPro op mn hoofd en losgaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je het filmen?? dan kan ik het later terug kijken. vanuit die kist maak je volgens mij niet veel mee
nicequote:
naisquote:
wie ben jijquote:
quote:Kuipers' moeder op de Bangalijst. Hoer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de anti vuurwerk lobbyist van fok
Paulquote:
quote:
Nee.quote:
Nee!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Paul. Kun jij kaarten voor Utrecht-thuisvak regelen?
je tante in een step-inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo naar de supermarkt maar ik heb geen zin
Ras is net ook helemaal alleen gegaan, was ze niet blij meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo naar de supermarkt maar ik heb geen zin
Jezus wat een kut beginquote:
Tuurlijk Paul. Gewoon ja volstaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Paul het volgende:
Willen jullie mijn enquete invullen
GC / Ben jij internetverslaafd?
kan ik haar niet even lenenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ras is net ook helemaal alleen gegaan, was ze niet blij mee
Kleine kansquote:
quote:
Houd er dan een aan t lijntje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
allemaal leuk die banga's, maar schoonmaken of boodschappen doen voor mij zit er niet in
kut wijven
quote:
zo zit ik niet in elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houd er dan een aan t lijntje.
kan je nog ff smsen 'Schatje, zin om samen te eten vanavond? Kan jij de *items* meenemen, dan doe ik koken '
En daarna een veeg geven na het eten. Als je een goede hebt heb je dan nog gratis boodschappen ook
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houd er dan een aan t lijntje.
kan je nog ff smsen 'Schatje, zin om samen te eten vanavond? Kan jij de *items* meenemen, dan doe ik koken '
En daarna een veeg geven na het eten. Als je een goede hebt heb je dan nog gratis boodschappen ook
amateurquote:
Nou niet doen of jullie vrouwen ook maar iets beter zijn dan datquote:
wzv?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
we zien jancees niet meer terug
hij heeft zijn heil bij wzv gevonden
Jeetje. Dit moet een grote klap zijn voor FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
rot opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou niet doen of jullie vrouwen ook maar iets beter zijn dan dat![]()
Vrouwen
much manipulatief
Lots money
no fun
ik snap dit nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Je weet dat het waar isquote:
Oh, bestaat dat nog? Laatste keer dat ik keek duurde het een maand voordat het Feijenoordtopic vol was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:
net als voldermortquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het forum wat niet genoemd mag worden
nee met mn ouders en broertjes yoloquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is
Ga je met een gozer karten dalijk ?
Betaalt hij zeker he
wijzijnvoetbal. Bam.quote:
Dan betaal je ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee met mn ouders en broertjes yolo
ja daar was ik net uit dusquote:
ik moest mee, natuurlijk ga ik dan niet betalenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan betaal je ook niet
see, such leech
much wow
Feyenoord stinkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar was ik net uit dus
maar het is , wij zijn feyenoordWIJ ZIJN FEYENOORD *o*
Ik zou iedereen een gevulde koek geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest mee, natuurlijk ga ik dan niet betalen
jij stinkt.quote:
exen zijn bvb stomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar, anders had ik nog wel met mijn ex
hou je bek kut stijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Dit moet een grote klap zijn voor FOK!
Je doet maar.quote:
Geen gevulde koeken dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou iedereen een gevulde koek geven.
ALS je het overleeft uiteraard
wowquote:
quote:
Wacht nou maar een jaar, dan denk je er anders overquote:
ik ben toch nergens goed voor volgens jou dusquote:
Inderdaad. Tijd om Tjacka af te zetten. De user Tjacka was cooler dan de mod Tjacka.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
iemand zou een note moeten geven
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben toch nergens goed voor volgens jou dusniet huilen
h ik kan wel iets bedenken hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Slowpokequote:
is alweer ruim een half jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht nou maar een jaar, dan denk je er anders over
jawelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Daarom, nog ff wachten.quote:
ja maar dat doe ik niet voor hem, dus nutteloosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
tieten
koken
seks
boodschappen
schoonmaken
Nou verander dat eens dan!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik niet voor hem, dus nutteloos
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd om Tjacka af te zetten. De user Tjacka was cooler dan de mod Tjacka.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd om Tjacka af te zetten. De user Tjacka was cooler dan de mod Tjacka.
neuhquote:
Nog kutter?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik niet voor hem, dus nutteloos
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
tieten
koken
seks
boodschappen
schoonmaken
Nog steeds goed, met jou?quote:
dat was ik niet johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
ohkéquote:
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
Dat was sjaak toch ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel zietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
iew chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik kon gisternacht ook niet meer slapen. Jouw schuld met je doodsbedreiging.
ohquote:
Jawel, ze zullen het gaan ruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
mannen die hun oksels scherenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]NOEM DAT NOU NIET ZO VOOR IK WEER EEN BAN HEB !
HET WAS EEN ANALE VERNEDERBEDREIGING !
Ga weg autistjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leg je me hier woorden in de mond?
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doet
Ja daarom is het beter zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.
Nee, maar t zorgt er wel voor dat ik dalijk niet weer 12 maanden weg benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.
Hoe gaat je wiskunde?quote:
nog een vraag maar ik kom er niet uitquote:
Weet ik niet. Vast wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Heb ik het al eens gevraagd?
dat heb je wel eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
De laatste is altijd de lastigste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
einde van grtdquote:
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.quote:
Het is saai op mijn vaste stek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarenderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]denken dat ik zoveel invloed heb.
Noujaeigenlijk wel.
ondersteboven boerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
ik liet een boer en er kwam een beetje gal naar boven
einde bericht
Ik ook dat ze mij achter de schermen durven te latenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarender
Van de wereld jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het einde naderde al sinds Stijns komst.
Dank je.quote:
doeeegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus. Kusjes en een knuffel aan al mijn GRTD-vriendjes. Ik ben weer weg.
We gaan je missenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
DAG LR FIJNEN DAG VERDERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
gelijk even de sherlock erover heenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook dat ze mij achter de schermen durven te laten
Ben je jarig?quote:
kusje terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik werd zo wel eens genoemd door christelijke klasgenootjes op de basisschool
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik wilde al stellen dat jij nog minder irritant bent dan pistolen Paultje.
leugenaar ben jequote:
Dat waardeer ik in je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is saai op mijn vaste stek.
Maar ik ga mijn autisme te lijf, ik post gewoon buiten mijn comfortzone.
nietquote:
Je hebt wel een vreemde obsessie moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?
wel , je was 12feb jarigquote:
Jij bent nog lang niet jarig.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?
quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt wel een vreemde obsessie moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |