Nee!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Paul. Kun jij kaarten voor Utrecht-thuisvak regelen?
je tante in een step-inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo naar de supermarkt maar ik heb geen zin
Ras is net ook helemaal alleen gegaan, was ze niet blij meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo naar de supermarkt maar ik heb geen zin
Jezus wat een kut beginquote:
Tuurlijk Paul. Gewoon ja volstaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Paul het volgende:
Willen jullie mijn enquete invullen
GC / Ben jij internetverslaafd?
kan ik haar niet even lenenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ras is net ook helemaal alleen gegaan, was ze niet blij mee
Kleine kansquote:
quote:
Houd er dan een aan t lijntje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
allemaal leuk die banga's, maar schoonmaken of boodschappen doen voor mij zit er niet in
kut wijven
quote:
zo zit ik niet in elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houd er dan een aan t lijntje.
kan je nog ff smsen 'Schatje, zin om samen te eten vanavond? Kan jij de *items* meenemen, dan doe ik koken '
En daarna een veeg geven na het eten. Als je een goede hebt heb je dan nog gratis boodschappen ook
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houd er dan een aan t lijntje.
kan je nog ff smsen 'Schatje, zin om samen te eten vanavond? Kan jij de *items* meenemen, dan doe ik koken '
En daarna een veeg geven na het eten. Als je een goede hebt heb je dan nog gratis boodschappen ook
amateurquote:
Nou niet doen of jullie vrouwen ook maar iets beter zijn dan datquote:
wzv?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
we zien jancees niet meer terug
hij heeft zijn heil bij wzv gevonden
Jeetje. Dit moet een grote klap zijn voor FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
rot opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou niet doen of jullie vrouwen ook maar iets beter zijn dan dat![]()
Vrouwen
much manipulatief
Lots money
no fun
ik snap dit nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Je weet dat het waar isquote:
Oh, bestaat dat nog? Laatste keer dat ik keek duurde het een maand voordat het Feijenoordtopic vol was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:
net als voldermortquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het forum wat niet genoemd mag worden
nee met mn ouders en broertjes yoloquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is
Ga je met een gozer karten dalijk ?
Betaalt hij zeker he
wijzijnvoetbal. Bam.quote:
Dan betaal je ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee met mn ouders en broertjes yolo
ja daar was ik net uit dusquote:
ik moest mee, natuurlijk ga ik dan niet betalenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan betaal je ook niet
see, such leech
much wow
Feyenoord stinkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daar was ik net uit dus
maar het is , wij zijn feyenoordWIJ ZIJN FEYENOORD *o*
Ik zou iedereen een gevulde koek geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest mee, natuurlijk ga ik dan niet betalen
jij stinkt.quote:
exen zijn bvb stomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar, anders had ik nog wel met mijn ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |