Dit.quote:
Ja, geef ik toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Paul het volgende:
Ik vroeg me zo af he. Zijn er hier FOK!kers die toegeven internetverslaafd te zijn?
Nee, kan er goed mee omgaan... gewoon niet dingen gaan afzeggen omdat je een avondje thuis wilt blijven internetten.quote:En vind je dat erg?
Zie ik nog geen reden toe.quote:Wil je dat minderen?
Prima, ben verslaafd aan internet, FOK!, Facebook en Twitter kan ik prima zonder.quote:Zou je een leven zonder FOK!/Facebook/Twitter etc kunnen voorstellen?
Ik leefde in die tijd, was wat meer op straat dan nu.quote:Wat zou jij hebben gedaan in die tijd?
Als je het zo bekijkt kun je ook stellen dat mensen verslaafd zijn aan bestek of aan hun fiets of auto.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit.
Als je het bekijkt als "niet zonder kunnen", dan is bijna iedereen verslaafd, want: internetbankieren bijvoorbeeld....
zonder bestek valt prima te etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kun je ook stellen dat mensen verslaafd zijn aan bestek of aan hun fiets of auto.
Jullie zijn toch m'n vrienden, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nee.
Je hebt toch vrienden, hoop ik.. ?:')
Jep.quote:Ben jij internetverslaafd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |