Vrijwel nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk thanks, et toi
Al bijna 3(!) dagen!quote:
Niet moe, toen rond 3 uur lag er een of andere mongool op mn stilstaande auto, dus ik naar buiten enzo, daarna stijf van de adrenaline proberen te slapen. maar dat werkt niet samenquote:
kan ons typje rijmen ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de leukste rijm he, die van Typisch
What the hell, kan me voorstellen dat je daar extreem pissed off door raaktequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet moe, toen rond 3 uur lag er een of andere mongool op mn stilstaande auto, dus ik naar buiten enzo, daarna stijf van de adrenaline proberen te slapen. maar dat werkt niet samen
Dus toen maar beneden op de bank gaan liggen en een beetje series kijken en gamen
Ja nogalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
What the hell, kan me voorstellen dat je daar extreem pissed off door raakte
Wat rijmt er op typisch?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij ook niet, paar dagen geleden was ze al ontrafeld maar ineens is iedereen dat vergeten!!
Dat is puur fonetischquote:
Ed rijmt er niet op hoor.quote:
Ik ga die gebruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de leukste rijm he, die van Typisch
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
hey stuart, weet je wat ik zo ga doen
karten
en ik ben een vrouw
gaat niet goed komen he?
Ik moet denken aan American History Xquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja nogalWas al net helemaal in een niet opgefokte mindstate, en dan dat .. Op z'n moment word t zwart voor de ogen en gaan met de banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |