quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd om Tjacka af te zetten. De user Tjacka was cooler dan de mod Tjacka.
neuhquote:
Nog kutter?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik niet voor hem, dus nutteloos
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
tieten
koken
seks
boodschappen
schoonmaken
Nog steeds goed, met jou?quote:
dat was ik niet johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
ohkéquote:
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
Dat was sjaak toch ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel zietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
iew chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik kon gisternacht ook niet meer slapen. Jouw schuld met je doodsbedreiging.
ohquote:
Jawel, ze zullen het gaan ruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
mannen die hun oksels scherenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]NOEM DAT NOU NIET ZO VOOR IK WEER EEN BAN HEB !
HET WAS EEN ANALE VERNEDERBEDREIGING !
Ga weg autistjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leg je me hier woorden in de mond?
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doet
Ja daarom is het beter zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.
Nee, maar t zorgt er wel voor dat ik dalijk niet weer 12 maanden weg benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.
Hoe gaat je wiskunde?quote:
nog een vraag maar ik kom er niet uitquote:
Weet ik niet. Vast wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Heb ik het al eens gevraagd?
dat heb je wel eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
De laatste is altijd de lastigste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
einde van grtdquote:
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.quote:
Het is saai op mijn vaste stek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarenderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]denken dat ik zoveel invloed heb.
Noujaeigenlijk wel.
ondersteboven boerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
ik liet een boer en er kwam een beetje gal naar boven
einde bericht
Ik ook dat ze mij achter de schermen durven te latenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarender
Van de wereld jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het einde naderde al sinds Stijns komst.
Dank je.quote:
doeeegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus. Kusjes en een knuffel aan al mijn GRTD-vriendjes. Ik ben weer weg.
We gaan je missenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
DAG LR FIJNEN DAG VERDERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
gelijk even de sherlock erover heenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook dat ze mij achter de schermen durven te laten
Ben je jarig?quote:
kusje terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik werd zo wel eens genoemd door christelijke klasgenootjes op de basisschool
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik wilde al stellen dat jij nog minder irritant bent dan pistolen Paultje.
leugenaar ben jequote:
Dat waardeer ik in je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is saai op mijn vaste stek.
Maar ik ga mijn autisme te lijf, ik post gewoon buiten mijn comfortzone.
nietquote:
Je hebt wel een vreemde obsessie moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?
wel , je was 12feb jarigquote:
Jij bent nog lang niet jarig.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje, ben je gefrustreerd dat je mij of Paul niet kan krijgen?
quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt wel een vreemde obsessie moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |