quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd om Tjacka af te zetten. De user Tjacka was cooler dan de mod Tjacka.
neuhquote:
Nog kutter?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik niet voor hem, dus nutteloos
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel
tieten
koken
seks
boodschappen
schoonmaken
Nog steeds goed, met jou?quote:
dat was ik niet johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
ohkéquote:
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee als hij weer user is gaat hij kutter doen en heeft hij geen grenzen meer.
Dat was sjaak toch ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, hoe gaat het met het meisje van de motorkap?
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel zietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
iew chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een seksistische viespeuk ben jij, ik ga denk ik maar stoppen met mijn oksels te scheren, types als jij zijn er nog veel te veel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik kon gisternacht ook niet meer slapen. Jouw schuld met je doodsbedreiging.
ohquote:
Jawel, ze zullen het gaan ruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
mannen die hun oksels scherenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof iemand anders dan jijzelf jouw oksel ziet
dus daar heb je niemand mee
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]NOEM DAT NOU NIET ZO VOOR IK WEER EEN BAN HEB !
HET WAS EEN ANALE VERNEDERBEDREIGING !
Ga weg autistjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leg je me hier woorden in de mond?
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou ook een beetje raar zijn, jimbo heeft al iemand die dat voor hem doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |