Ja daarom is het beter zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan sla ik door inderdaad. hiervoor had ik als user ook altijd een ban.
Nee, maar t zorgt er wel voor dat ik dalijk niet weer 12 maanden weg benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Al weet ik niet of mij dat daadwerkelijk schrik zou inboezemen.
Hoe gaat je wiskunde?quote:
nog een vraag maar ik kom er niet uitquote:
Weet ik niet. Vast wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Heb ik het al eens gevraagd?
dat heb je wel eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
De laatste is altijd de lastigste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nog een vraag maar ik kom er niet uit
einde van grtdquote:
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.quote:
Het is saai op mijn vaste stek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het een beetje eng dat ik je ineens zie in GRTD en SEX SC.
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarenderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]denken dat ik zoveel invloed heb.
Noujaeigenlijk wel.
ondersteboven boerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
ik liet een boer en er kwam een beetje gal naar boven
einde bericht
Ik ook dat ze mij achter de schermen durven te latenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat jij het ooit nog tot redactie geschopt hebt vind ik opzienbarender
Van de wereld jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het einde naderde al sinds Stijns komst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |