Ga weg jamesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt vies.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt vies.
Je bent zelf vies.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
ohwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Goed man. Ga je nou ook Lakeside volgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Muto. Hoe staat het ermee?
Gohhhhhhh.quote:
Waarom niet? Alleen heb ik vanmiddag en morgenmiddag verjaardagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Ga je nou ook Lakeside volgen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gohhhhhhh.Maar goed, ik ben al minder pissig. Ik vind pure chocolade echt meh. Ik snap niet dat hij niet even luisterde.
quote:
heb je het echt specifiek gezegt of heb je hints gegeven, ant vrouwen denken dat dat hetzelfde is, maar voor mannen is dat een wereld van verschilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gohhhhhhh.Maar goed, ik ben al minder pissig. Ik vind pure chocolade echt meh. Ik snap niet dat hij niet even luisterde.
kthnxbaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In normaal Nederlands staat er: ''Ga weg, kutkloon''.
Geen dank.
Ik kan niet wennen aan jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen heb ik vanmiddag en morgenmiddag verjaardagen.
Ik vind het een prettige UI.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan jouw nieuwe UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |