Hosselspotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
en stuur de pure hagelslag naar mij. ik vind die wel lekker
huhquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of dat klopt hoor. Maar je moet een intersectpoint zoeken en daarna is het simpel in een formule plakken.
Mjn dag loopt 8 uur achterquote:
Nee, ik vind het kut dat hij niet luistert naar wat ik zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus jij vindt het kut dat hij om je geeft en wilt dat je lekker slaapt en daarom het bed maakt.
Die kandelaar is maar een voorwerp. Kan een emotionele waarde hebben, maar je hebt vast nog wat andere dingen van je beste vriendin gekregen.
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.quote:
dat wisten we toch al?quote:
Ik weet niet wie 'AB' is of mscaras, maar je kunt ook gewoon vragen van wie ik een kloon ben, natuurlijk.quote:
Wat variatie voor de geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.
Duh, ik heb hem/het er opgewezen dat het taalgebruik opvalt bij zijn kloontjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.
surequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duh, ik heb hem/het er opgewezen dat het taalgebruik opvalt bij zijn kloontjes
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt viesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
en stuur de pure hagelslag naar mij. ik vind die wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |