Hoe flik je datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe nu havo 4 en 5 wisa in een jaar
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
Rond 1850 was het gewicht van 18-jarige jongens ook normaal verdeeld met een gemiddelde van 63,0 kg. De standaardafwijking is niet bekend. Wel weten we dat toen 20% van de jongens een gewicht groter dan 68 kg had.
Bereken de standaardafwijking s in een decimaal nauwkeurig
HELP
Als je het allemaal beter weet, doe het dan lekker zelf BIATCHquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?Of kandelaar stukgooit terwijl hij mijn bed aan het maken is?
Heel erg blij, wat een topper is hij.
Het is ook zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch zoZeiken over die kleine dingen wat ieder mens kan overkomen. Doe het dan gewoon zelf en zit niet zo af te geven op hem op een forum
Ik heb havo gehaald in 2012. Ben gaan studeren, na drie maanden daarmee gestopt. Dit jaar begonnen aan vwo op de vavo maar ik had geen wiskunde op havo dus moet ik dat eerst inhalen.quote:
hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalecht.
Oh ja, toen hoefde je nog geen wiskunde te kiezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb havo gehaald in 2012. Ben gaan studeren, na drie maanden daarmee gestopt. Dit jaar begonnen aan vwo op de vavo maar ik had geen wiskunde op havo dus moet ik dat eerst inhalen.
Dus jij vindt het kut dat hij om je geeft en wilt dat je lekker slaapt en daarom het bed maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalecht.
Ja klopt. Had ik dat nou maar wel gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, toen hoefde je nog geen wiskunde te kiezen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik heb alleen maar ergernissen
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is ook zo
Zou het geen troll/kloon zijn?
Mag je grafische rekenmachine gebruiken?quote:
Foutje, moet kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.
jaaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Mag je grafische rekenmachine gebruiken?
dan eet je het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.
Hoi AB.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een foto van een uitwerking uit een boek. Even oplader zoeken.quote:
yesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een foto van een uitwerking uit een boek. Even oplader zoeken.
kloon van wie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of dat klopt hoor. Maar je moet een intersectpoint zoeken en daarna is het simpel in een formule plakken.quote:
zou het msacras zijn???quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
en stuur de pure hagelslag naar mij. ik vind die wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |