Jouw specialiteit, ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Godsamme. Ik zeg tegen mijn vriend dat ik MELK hagelslag wil dus dat hij dat moet meenemen, neemt hij puur mee.Achterlijk figuur soms.
Steek ze er uit zou ik zeggen.quote:
quote:
ik vind dat wel leuk jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je een boodschappen meid?
Ik een beetjequote:
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?Of kandelaar stukgooit terwijl hij mijn bed aan het maken is?
Heel erg blij, wat een topper is hij.
10 min voor sluiting kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Muto het volgende:
Ik doe alleen boodschappen tijdens etenstijd of net na openingstijd. Ik haat drukte in de supermarkten. Mensen die hun karretje midden in het gangpad laten slingerenetc.
Maak het dan uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?Of kandelaar stukgooit terwijl hij mijn bed aan het maken is?
Heel erg blij, wat een topper is hij.
Aquote:
Is toch zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De ware supersof komt naar boven
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch zoZeiken over die kleine dingen wat ieder mens kan overkomen. Doe het dan gewoon zelf en zit niet zo af te geven op hem op een forum
ik doe nu havo 4 en 5 wisa in een jaarquote:
Dat zie je toch in post #216.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan maak je jouw bed voortaan zelf maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |