van jou zou ik het nog enigszins tolereren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat saai dit. Zal ik anders even tegen je auto aanlopen Jimbo?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van jou zou ik het nog enigszins tolereren.
kwartje en een anale vernedering.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je slaat me dus maar op halve kracht dood?
Ik zal het overwegen.
Nu maar hopen dat je nog rationeel kan nadenken op het moment zelf. De volgorde is wel belangrijk in deze.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je nog rationeel kan nadenken op het moment zelf. De volgorde is wel belangrijk in deze.
Dan had je wel eerder hoi mogen zeggen tegen mequote:
Maar ik was te lui om mijn mobiel te pakkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan had je wel eerder hoi mogen zeggen tegen me
stom wiefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik was te lui om mijn mobiel te pakken
Had je maar wat langer moeten slapenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stom wief
zat ik hier helemaal alleen te praten
kon niet slapen, dit dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je maar wat langer moeten slapen
Als je in je eentje bent wel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kon niet slapen, dit dat.
Maar tering, wat is fok saai zo snachts
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent wel jaIk ging vorige week vrijdagnacht om vier uur slapen en om acht uur weer op. Toen ik daarvoor en daarna op fok was, was het ook echt saaaai.
ik heeb heel seizoen 1 van penoza gekekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:10 schreef supersof het volgende:
Je kunt ook gewoon in bed liggen met chille muziek, word je vanzelf moe.
oh , nu wel he!``quote:
Waren er vroeger meer mensen 's ochtends dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
nu is het 9uur en zijn we nog maar samen in de sc. (al heb ik meer dan genoeg aan jou hoor)
y muutquote:
vroeger zaten mensen in onz meestal tot 5 uur oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Waren er vroeger meer mensen 's ochtends dan?
Ik vind het wel gezellig hoor
hč?quote:
wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heeb heel seizoen 1 van penoza gekeken
9uurquote:
wowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroeger zaten mensen in onz meestal tot 5 uur oid
Heb je helemaal niet geslapen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
9uurga zo aan een docu over feyenoord beginnen en daarna seizoen 2
nopquote:
sukkelquote:
nee man, kon echt niet meer pittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef supersof het volgende:
[..]
sukkelje moet gewoon je laptop en mobiel wegleggen en je ogen dicht doen
jij mij ook niet, lulquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef Muto het volgende:
Jimbo. Je was gisteren erg aan het janken dat ik je niet groette, maar nu groet je mij ook niet. Lul.
hmm vervelend. hopelijk ben je vanavond wel moe danquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mij ook niet, lul
maar hoi mutoFijne vakantie gehad enzo ?
quote:
hoop vanavond op een rustigere avond idd. niet dat ik weer mindden in de nacht iemand van mn auto moet plukkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm vervelend. hopelijk ben je vanavond wel moe dan
sorryquote:
Ik groette je wel, jimbo. Zelfs eerder dan Sof.quote:
whutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop vanavond op een rustigere avond idd. niet dat ik weer mindden in de nacht iemand van mn auto moet plukken
Zeg 't hem, potjandikkie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef Muto het volgende:
Jimbo. Je was gisteren erg aan het janken dat ik je niet groette, maar nu groet je mij ook niet. Lul.
heyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeg 't hem, potjandikkie.
Hoi liefjes.
ik zag het niet !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik groette je wel, jimbo. Zelfs eerder dan Sof.
vakantie was prima ja.
ja kansloos dronken volk wat midden in de nacht tegen mn STILSTAANDE auto aanreed, dus ik werd wakker en sprintte naar buitenquote:
Appelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi liefjes.
hoi apselquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi liefjes.
Was dat vannacht?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kansloos dronken volk wat midden in de nacht tegen mn STILSTAANDE auto aanreed, dus ik werd wakker en sprintte naar buiten
jaquote:
aan mn auto niet , tenminste vannacht niet gezien.quote:
Ja hoor. Wil je ook weten hoelang? Van 2 tot 9. En jij?quote:
Nee, die bestond toen nog nieteensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hello Jimboooo.
Heb je die naam bedacht naar aanleiding van Jimmy Neutron?
Mooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jaik ga zo weer verder met mijn schema
misschien vind jij het ook wel leuk
http://www.blogilates.com(...)ut-calendar-is-here/
En hoe gaat het met jou?
natuurlijk wel, hartstikke leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:26 schreef Muto het volgende:
Dames, een soort van als date naar Diergaarde Blijdorp gaan kan toch eigenlijk niet?
Ik van 1 tot 9. Kan nog minstens 3 uur slapen, though, als ik m'n ogen weer dicht doe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je ook weten hoelang? Van 2 tot 9. En jij?
Oh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, die bestond toen nog nieteens![]()
Heb jij je naam bedacht toen je adam en eva zat te lezen ?
quote:
Is leuk toch juist! Mits goed weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:26 schreef Muto het volgende:
Dames, een soort van als date naar Diergaarde Blijdorp gaan kan toch eigenlijk niet?
tenzijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is leuk toch juist! Mits goed weer.
Oké. Ik vraag ook wel hmf's mening. Die is LETTERLIJK de buurman van Ollie en Bokito.quote:
oké. Tof.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is leuk toch juist! Mits goed weer.
Nee, geen idee of ik echt wil. Lang verhaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wordt het nu in uitvoering gebracht of...?
Is dat over Feyenoord?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
http://www.npo.nl/one-night-stand-roffa/03-01-2014/NPS_1232484
Hmm, jammer. Maar je moet het niet doen als het niet goed voelt, uiteraard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, geen idee of ik echt wil. Lang verhaal.
Hopelijk niet te veel schade danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan mn auto niet , tenminste vannacht niet gezien.
Ga zo over een kwartiertje aankleden en met daglicht kijken. Hoop t niet voor die gozer gezien zn portemonaire nu hier ligt
Komt op volgende neer: in verleden al twee keer eerder een periode met dat meisje lopen daten, maar is steeds geen relatie uitgekomen. Dus twijfel nu of ik weer moet gaan afspreken en klooien. Vind drie periodes dan wel iets te veel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Maar je moet het niet doen als het niet goed voelt, uiteraard.
ja soort van. is een film over een zogenaamde feyenoord hoolie.quote:
Niets aan de autoquote:
blijdorp is leuk samen manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Komt op volgende neer: in verleden al twee keer eerder een periode met dat meisje lopen daten, maar is steeds geen relatie uitgekomen. Dus twijfel nu of ik weer moet gaan afspreken en klooien. Vind drie periodes dan wel iets te veel.
Moet je eens mee beginnen johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi.Oeh, dat blogilates heb ik wel eeeergens onder een bladwijzer zitten, volgens mij. Ziet er wel interessant uit!
Met mij gaat het goed. Geen zak uitgevoerd voor school deze vakantie en ik weet niet of ik trots of teleurgesteld om moet zijn... Moet nu eigenlijk opstaan en huis schoonmaken en shit voor m'n verjaardag morgen. Bah.
ik had green street op jouw advies gekeken. Was wel oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja soort van. is een film over een zogenaamde feyenoord hoolie.
tot zover doet het me aan een slechte mix van green street en nog wat vage engelse voetbal hoolie films denken
nicequote:
Zelfs ik zat hier. Vanuit Spanje. Zo erg is dat van jou dus niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens mee beginnen johis leuk als je bent begonnen
Ben je morgen jarig, of al geweest, of moet je verjaardag nog komen? En hoe oud word je?
Ik heb ook nauwelijks iets gedaanvooral gewerkt en hier gezeten
heb spijt
Maar die film had tenminste budgetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:43 schreef Muto het volgende:
[..]
ik had green street op jouw advies gekeken. Was wel oké.
Karwij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Wel een feest van herkenning in de film zeg, van karwij tot de burgerking. Jammer alleen dat ze doen alsof Sparta - Feyenoord DE wedstrijd van het jaar is
karweij ? karwei ? karwij ? De bouwmarkt daaro bij de shell in de straatquote:
Jawelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Zelfs ik zat hier. Vanuit Spanje. Zo erg is dat van jou dus niet.
24/7 ja ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawelik was hier bijna 24/7
jij twee keer
Twee keer proberen zegt al wel wat. Is er veel veranderd in de tussentijd of is de situatie eigenlijk nog hetzelfde? Is ze de moeite waard om weer dingen voor en met haar te doen? Wil je het echt dat het iets wordt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Komt op volgende neer: in verleden al twee keer eerder een periode met dat meisje lopen daten, maar is steeds geen relatie uitgekomen. Dus twijfel nu of ik weer moet gaan afspreken en klooien. Vind drie periodes dan wel iets te veel.
Drie keer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawelik was hier bijna 24/7
jij twee keer
Misschien. Ik gun mezelf de tijd nooit, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens mee beginnen johis leuk als je bent begonnen
Ben je morgen jarig, of al geweest, of moet je verjaardag nog komen? En hoe oud word je?
Ik heb ook nauwelijks iets gedaanvooral gewerkt en hier gezeten
heb spijt
Eerste keer wilden we beide geen relatie. Tweede keer was zij meer degene die niet wilde. Volgens heeft ze soort van bindingsangst ofzo. Het is wel een leuk meisje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Twee keer proberen zegt al wel wat. Is er veel veranderd in de tussentijd of is de situatie eigenlijk nog hetzelfde? Is ze de moeite waard om weer dingen voor en met haar te doen? Wil je het echt dat het iets wordt?
Ik heb deze sc altijd geopend in een tabbladquote:
was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Drie keer.
Hoe kan je het hier zolang volgehouden hebben, terwijl ik er niet was?
We zouden ons allemaal vereert moeten voelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze sc altijd geopend in een tabbladen niet 24/7 ik heb wel geslapen hoor
Moet je eens doen johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien. Ik gun mezelf de tijd nooit, eigenlijk.
Morgen jarig, ja. En er komen best wat mensen langs, benieuwd of dat in mijn kleine huisje past.Ik word 20.
Awh, geen spijt hebben. Dat verandert niets.En je hebt in ieder geval nog gewerkt.
Ja vind ik nou ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We zouden ons allemaal vereert moeten voelen
Hoe kunnen we je eren ?quote:
Nee, snap ik. Maar. Mijn aanwezigheid nu zorgt toch voor meer gezelligheid?quote:
Oh dat hoeft nietquote:
surequote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar. Mijn aanwezigheid nu zorgt toch voor meer gezelligheid?
Hmm, lastig. Succes met het maken van de beslissing!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Eerste keer wilden we beide geen relatie. Tweede keer was zij meer degene die niet wilde. Volgens heeft ze soort van bindingsangst ofzo. Het is wel een leuk meisje.
Jawel, maar vind het ook wel veel gedoe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens doen joh
Jarig zijn is toch juist leuk! Wat heb je gevraagd?
een huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het ook wel veel gedoe.
Ehm, beetje onrealistische dingen. Huis, auto, paard.Oh en navigatiesysteem, dat moet dan wel haalbaar zijn. Verder hoef ik eigenlijk niks.
alvast gefeliciteerd voor morgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, beetje onrealistische dingen. Huis, auto, paard.Oh en navigatiesysteem, dat moet dan wel haalbaar zijn. Verder hoef ik eigenlijk niks.
Ja toch. En ik heb gezegd dat ik een roze strik om m'n auto wil.quote:
Oké. Dit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja toch. En ik heb gezegd dat ik een roze strik om m'n auto wil.
Never gonna happen.
nou nou, wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Half bejaard al hoor.
Ja, met jou?
Ik zie het al, je mist de roze strik.quote:
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijn
Sweet Sixteen style
Weet ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, wat moet ik dan zeggen
met mij ook alles goed. helaas vakantie bijna voorbij
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie het al, je mist de roze strik.
Heb jij iets te compenseren soms?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij iets te compenseren soms?
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
Maar je hebt geen tieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.
Zou ik best voor een dag willen hebben.quote:
Why not?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, jullie weten dat ie niet de hele tijd uit steekt?
nee lijkt me niet leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why not?Is toch juist leuk?
Ik wil wel voor je gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
Is het ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
Je weet dat die wel de hele dag uitsteken, hč?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou ik best voor een dag willen hebben.
quote:
Bij jou niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, jullie weten dat ie niet de hele tijd uit steekt?
tett'n?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet dat die wel de hele dag uitsteken, hč?
Daar zou ik geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
More than a handful is a waste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tetten zijn overrated.
Kleine borstjes is meer dan voldoende.
En mee spelen zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Maar dan ga ik onder de douche staan en en goed inspecteren
quote:
VA snapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handful is a waste.
Ga 23 mei naar Sevilla.quote:
jaquote:
nah, ik weet nog niet waar ik heen wilquote:
Mijn examenreis was 9 dagen Lloret voor 140 euro incl. reis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nah, ik weet nog niet waar ik heen wil
denk gewoon iets goedkoops
wowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn examenreis was 9 dagen Lloret voor 140 euro incl. reis.
Nee, ik had hetzelfde. Dus zijn we een dag naar Barcelona en een dag naar Valencia geweest. En dan niet met zo'n dure pakketreisding die je wordt aangesmeerd, maar gewoon op eigen gelegenheid. Scheelt ook weer een hoop geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wowmaar ik wil niet naar zo'n badplaats met alleen maar uitgaan
heheehheheequote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel als je op je buik op het strand wilt liggen.
tofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik had hetzelfde. Dus zijn we een dag naar Barcelona en een dag naar Valencia geweest. En dan niet met zo'n dure pakketreisding die je wordt aangesmeerd, maar gewoon op eigen gelegenheid. Scheelt ook weer een hoop geld.
Ook nog een dag scooters gehuurd en in de omgeving de dorpjes bezocht. En een dag wezen fietsen door de omgeving.
Maak het uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Godsamme. Ik zeg tegen mijn vriend dat ik MELK hagelslag wil dus dat hij dat moet meenemen, neemt hij puur mee.Achterlijk figuur soms.
verwend krengquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Godsamme. Ik zeg tegen mijn vriend dat ik MELK hagelslag wil dus dat hij dat moet meenemen, neemt hij puur mee.Achterlijk figuur soms.
Ik ben ook van de melkchocolade. Met mij had je dat probleem niet gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Precies. Ben zeer geīrriteerd. Goddomme, ik kan gewoon niet ontbijten op deze manier.
Je moet je buik juist showen als je op het strand ligt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Harde struggels meid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.quote:
Verwend kreng.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.
quote:
quote:
Meid, het is wat. Volgens mij is de onderliggende klacht gewoon dat hij incapabel is in bedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Dan maak je jouw bed voortaan zelf maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar tonen wat ze mist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meid, het is wat. Volgens mij is de onderliggende klacht gewoon dat hij incapabel is in bed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar tonen wat ze mist.
nu heb ik oogpijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jouw specialiteit, ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Steek ze er uit zou ik zeggen.quote:
quote:
ik vind dat wel leuk jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je een boodschappen meid?
Ik een beetjequote:
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?Of kandelaar stukgooit terwijl hij mijn bed aan het maken is?
Heel erg blij, wat een topper is hij.
10 min voor sluiting kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Muto het volgende:
Ik doe alleen boodschappen tijdens etenstijd of net na openingstijd. Ik haat drukte in de supermarkten. Mensen die hun karretje midden in het gangpad laten slingerenetc.
Maak het dan uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Blij met wat? Dat hij pure hagelslag meeneemt ipv melk?Of kandelaar stukgooit terwijl hij mijn bed aan het maken is?
Aquote:
Is toch zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De ware supersof komt naar boven
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch zoZeiken over die kleine dingen wat ieder mens kan overkomen. Doe het dan gewoon zelf en zit niet zo af te geven op hem op een forum
ik doe nu havo 4 en 5 wisa in een jaarquote:
Dat zie je toch in post #216.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan maak je jouw bed voortaan zelf maar.
Hoe flik je datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe nu havo 4 en 5 wisa in een jaar
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat moet mij lukken. Wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
Rond 1850 was het gewicht van 18-jarige jongens ook normaal verdeeld met een gemiddelde van 63,0 kg. De standaardafwijking is niet bekend. Wel weten we dat toen 20% van de jongens een gewicht groter dan 68 kg had.
Bereken de standaardafwijking s in een decimaal nauwkeurig
HELP
Als je het allemaal beter weet, doe het dan lekker zelf BIATCHquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het is ook zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch zoZeiken over die kleine dingen wat ieder mens kan overkomen. Doe het dan gewoon zelf en zit niet zo af te geven op hem op een forum
Ik heb havo gehaald in 2012. Ben gaan studeren, na drie maanden daarmee gestopt. Dit jaar begonnen aan vwo op de vavo maar ik had geen wiskunde op havo dus moet ik dat eerst inhalen.quote:
hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalecht.
Oh ja, toen hoefde je nog geen wiskunde te kiezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb havo gehaald in 2012. Ben gaan studeren, na drie maanden daarmee gestopt. Dit jaar begonnen aan vwo op de vavo maar ik had geen wiskunde op havo dus moet ik dat eerst inhalen.
Dus jij vindt het kut dat hij om je geeft en wilt dat je lekker slaapt en daarom het bed maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet mijn fucking idee ook echt gewoon niet. Ik zei nog dat 't niet nodig was. Maar we waren er doorheen gezakt maar ik kon er alsnog op slapen, maar volgens hem zou ik dan last van mijn rug krijgen. Moest hij mijn bed zonodig maken en als cadeautje erbij is mijn kandelaar kapot door hem (gekregen van mijn beste vriendin). Ik baalecht.
Ja klopt. Had ik dat nou maar wel gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, toen hoefde je nog geen wiskunde te kiezen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik heb alleen maar ergernissen
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is ook zo
Zou het geen troll/kloon zijn?
Mag je grafische rekenmachine gebruiken?quote:
Foutje, moet kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.
jaaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Mag je grafische rekenmachine gebruiken?
dan eet je het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben serieus over deze zaken, maar wel een kloon. Ik kan gewoon niet tegen dit soort 'fouten'. Je hoort toch goddomme het verschil wel tussen melk en puur.
Hoi AB.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een foto van een uitwerking uit een boek. Even oplader zoeken.quote:
yesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een foto van een uitwerking uit een boek. Even oplader zoeken.
kloon van wie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of dat klopt hoor. Maar je moet een intersectpoint zoeken en daarna is het simpel in een formule plakken.quote:
zou het msacras zijn???quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
en stuur de pure hagelslag naar mij. ik vind die wel lekker
Hosselspotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
huhquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of dat klopt hoor. Maar je moet een intersectpoint zoeken en daarna is het simpel in een formule plakken.
Mjn dag loopt 8 uur achterquote:
Nee, ik vind het kut dat hij niet luistert naar wat ik zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus jij vindt het kut dat hij om je geeft en wilt dat je lekker slaapt en daarom het bed maakt.
Die kandelaar is maar een voorwerp. Kan een emotionele waarde hebben, maar je hebt vast nog wat andere dingen van je beste vriendin gekregen.
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.quote:
dat wisten we toch al?quote:
Ik weet niet wie 'AB' is of mscaras, maar je kunt ook gewoon vragen van wie ik een kloon ben, natuurlijk.quote:
Wat variatie voor de geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.
Duh, ik heb hem/het er opgewezen dat het taalgebruik opvalt bij zijn kloontjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet. Ander taalgebruik en ze zou opeens een vriend hebben.
surequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duh, ik heb hem/het er opgewezen dat het taalgebruik opvalt bij zijn kloontjes
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt viesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloon van wie?
Ga weg jamesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt vies.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je ziet mijn naam, je hebt mijn facebook gehad. En toch weet je het niet. Haha, ik vind het echt vies.
Je bent zelf vies.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
ohwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Goed man. Ga je nou ook Lakeside volgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Muto. Hoe staat het ermee?
Gohhhhhhh.quote:
Waarom niet? Alleen heb ik vanmiddag en morgenmiddag verjaardagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Ga je nou ook Lakeside volgen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gohhhhhhh.Maar goed, ik ben al minder pissig. Ik vind pure chocolade echt meh. Ik snap niet dat hij niet even luisterde.
quote:
heb je het echt specifiek gezegt of heb je hints gegeven, ant vrouwen denken dat dat hetzelfde is, maar voor mannen is dat een wereld van verschilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gohhhhhhh.Maar goed, ik ben al minder pissig. Ik vind pure chocolade echt meh. Ik snap niet dat hij niet even luisterde.
kthnxbaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In normaal Nederlands staat er: ''Ga weg, kutkloon''.
Geen dank.
Ik kan niet wennen aan jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen heb ik vanmiddag en morgenmiddag verjaardagen.
Ik vind het een prettige UI.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan jouw nieuwe UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |