Drie keer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawelik was hier bijna 24/7
jij twee keer
Misschien. Ik gun mezelf de tijd nooit, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens mee beginnen johis leuk als je bent begonnen
Ben je morgen jarig, of al geweest, of moet je verjaardag nog komen? En hoe oud word je?
Ik heb ook nauwelijks iets gedaanvooral gewerkt en hier gezeten
heb spijt
Eerste keer wilden we beide geen relatie. Tweede keer was zij meer degene die niet wilde. Volgens heeft ze soort van bindingsangst ofzo. Het is wel een leuk meisje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Twee keer proberen zegt al wel wat. Is er veel veranderd in de tussentijd of is de situatie eigenlijk nog hetzelfde? Is ze de moeite waard om weer dingen voor en met haar te doen? Wil je het echt dat het iets wordt?
Ik heb deze sc altijd geopend in een tabbladquote:
was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Drie keer.
Hoe kan je het hier zolang volgehouden hebben, terwijl ik er niet was?
We zouden ons allemaal vereert moeten voelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze sc altijd geopend in een tabbladen niet 24/7 ik heb wel geslapen hoor
Moet je eens doen johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien. Ik gun mezelf de tijd nooit, eigenlijk.
Morgen jarig, ja. En er komen best wat mensen langs, benieuwd of dat in mijn kleine huisje past.Ik word 20.
Awh, geen spijt hebben. Dat verandert niets.En je hebt in ieder geval nog gewerkt.
Ja vind ik nou ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We zouden ons allemaal vereert moeten voelen
Hoe kunnen we je eren ?quote:
Nee, snap ik. Maar. Mijn aanwezigheid nu zorgt toch voor meer gezelligheid?quote:
Oh dat hoeft nietquote:
surequote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar. Mijn aanwezigheid nu zorgt toch voor meer gezelligheid?
Hmm, lastig. Succes met het maken van de beslissing!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Eerste keer wilden we beide geen relatie. Tweede keer was zij meer degene die niet wilde. Volgens heeft ze soort van bindingsangst ofzo. Het is wel een leuk meisje.
Jawel, maar vind het ook wel veel gedoe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens doen joh
Jarig zijn is toch juist leuk! Wat heb je gevraagd?
een huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het ook wel veel gedoe.
Ehm, beetje onrealistische dingen. Huis, auto, paard.Oh en navigatiesysteem, dat moet dan wel haalbaar zijn. Verder hoef ik eigenlijk niks.
alvast gefeliciteerd voor morgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, beetje onrealistische dingen. Huis, auto, paard.Oh en navigatiesysteem, dat moet dan wel haalbaar zijn. Verder hoef ik eigenlijk niks.
Ja toch. En ik heb gezegd dat ik een roze strik om m'n auto wil.quote:
Oké. Dit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja toch. En ik heb gezegd dat ik een roze strik om m'n auto wil.
Never gonna happen.
nou nou, wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Half bejaard al hoor.
Ja, met jou?
Ik zie het al, je mist de roze strik.quote:
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijn
Sweet Sixteen style
Weet ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, wat moet ik dan zeggen
met mij ook alles goed. helaas vakantie bijna voorbij
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie het al, je mist de roze strik.
Heb jij iets te compenseren soms?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij iets te compenseren soms?
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
Maar je hebt geen tieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.
Zou ik best voor een dag willen hebben.quote:
Why not?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, jullie weten dat ie niet de hele tijd uit steekt?
nee lijkt me niet leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why not?Is toch juist leuk?
Ik wil wel voor je gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |