En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja toch. En ik heb gezegd dat ik een roze strik om m'n auto wil.
Never gonna happen.
nou nou, wat moet ik dan zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Half bejaard al hoor.
Ja, met jou?
Ik zie het al, je mist de roze strik.quote:
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan zeker boos worden als het de verkeerde auto blijkt te zijn
Sweet Sixteen style
Weet ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, wat moet ik dan zeggen
met mij ook alles goed. helaas vakantie bijna voorbij
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie het al, je mist de roze strik.
Heb jij iets te compenseren soms?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uiteraard. Mercedes is een boodschappenwagentje voor bejaarden, ik wil een hummer.
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij iets te compenseren soms?
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
Maar je hebt geen tieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dat gevaarte er niet zit.
Zou ik best voor een dag willen hebben.quote:
Why not?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, jullie weten dat ie niet de hele tijd uit steekt?
nee lijkt me niet leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why not?Is toch juist leuk?
Ik wil wel voor je gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanmiddag karten maar ik heb helemaal geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |