Is het ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen piemel heb, bedoel je? Nooit problemen mee gehad, eigenlijk. Lijkt me lastig, zo'n uitsteeksel in je broek.
Je weet dat die wel de hele dag uitsteken, hè?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou ik best voor een dag willen hebben.
quote:
Bij jou niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, jullie weten dat ie niet de hele tijd uit steekt?
tett'n?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet dat die wel de hele dag uitsteken, hè?
Daar zou ik geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
More than a handful is a waste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tetten zijn overrated.
Kleine borstjes is meer dan voldoende.
En mee spelen zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Maar dan ga ik onder de douche staan en en goed inspecteren
quote:
VA snapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handful is a waste.
Ga 23 mei naar Sevilla.quote:
jaquote:
nah, ik weet nog niet waar ik heen wilquote:
Mijn examenreis was 9 dagen Lloret voor 140 euro incl. reis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nah, ik weet nog niet waar ik heen wil
denk gewoon iets goedkoops
wowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn examenreis was 9 dagen Lloret voor 140 euro incl. reis.
Nee, ik had hetzelfde. Dus zijn we een dag naar Barcelona en een dag naar Valencia geweest. En dan niet met zo'n dure pakketreisding die je wordt aangesmeerd, maar gewoon op eigen gelegenheid. Scheelt ook weer een hoop geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wowmaar ik wil niet naar zo'n badplaats met alleen maar uitgaan
heheehheheequote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel als je op je buik op het strand wilt liggen.
tofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik had hetzelfde. Dus zijn we een dag naar Barcelona en een dag naar Valencia geweest. En dan niet met zo'n dure pakketreisding die je wordt aangesmeerd, maar gewoon op eigen gelegenheid. Scheelt ook weer een hoop geld.
Ook nog een dag scooters gehuurd en in de omgeving de dorpjes bezocht. En een dag wezen fietsen door de omgeving.
Maak het uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Godsamme. Ik zeg tegen mijn vriend dat ik MELK hagelslag wil dus dat hij dat moet meenemen, neemt hij puur mee.Achterlijk figuur soms.
verwend krengquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Godsamme. Ik zeg tegen mijn vriend dat ik MELK hagelslag wil dus dat hij dat moet meenemen, neemt hij puur mee.Achterlijk figuur soms.
Ik ben ook van de melkchocolade. Met mij had je dat probleem niet gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Precies. Ben zeer geïrriteerd. Goddomme, ik kan gewoon niet ontbijten op deze manier.
Je moet je buik juist showen als je op het strand ligt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Harde struggels meid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.quote:
Verwend kreng.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij moet mij niks vragen als hij toch niet luistert. Puur of melk: wtf. Zit verschil in. Ik kan echt slecht tegen dit soort dingen. Laatst heeft hij ook al een kandelaar omver gegooid (stuk) omdat hij mijn bed aan het maken was en tegen een kastje stootte. Jezus man, hij moet gewoon niet zo lomp doen.
quote:
quote:
Meid, het is wat. Volgens mij is de onderliggende klacht gewoon dat hij incapabel is in bedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Laura.b het volgende:
Dan maak je jouw bed voortaan zelf maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar tonen wat ze mist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meid, het is wat. Volgens mij is de onderliggende klacht gewoon dat hij incapabel is in bed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar tonen wat ze mist.
nu heb ik oogpijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een dom wijf zeg jezus he. wees blij dat hij wat voor je doet.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |