ik heeb heel seizoen 1 van penoza gekekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:10 schreef supersof het volgende:
Je kunt ook gewoon in bed liggen met chille muziek, word je vanzelf moe.
oh , nu wel he!``quote:
Waren er vroeger meer mensen 's ochtends dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
nu is het 9uur en zijn we nog maar samen in de sc. (al heb ik meer dan genoeg aan jou hoor)
y muutquote:
vroeger zaten mensen in onz meestal tot 5 uur oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Waren er vroeger meer mensen 's ochtends dan?
Ik vind het wel gezellig hoor
hè?quote:
wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heeb heel seizoen 1 van penoza gekeken
9uurquote:
wowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroeger zaten mensen in onz meestal tot 5 uur oid
Heb je helemaal niet geslapen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
9uurga zo aan een docu over feyenoord beginnen en daarna seizoen 2
nopquote:
sukkelquote:
nee man, kon echt niet meer pittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef supersof het volgende:
[..]
sukkelje moet gewoon je laptop en mobiel wegleggen en je ogen dicht doen
jij mij ook niet, lulquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef Muto het volgende:
Jimbo. Je was gisteren erg aan het janken dat ik je niet groette, maar nu groet je mij ook niet. Lul.
hmm vervelend. hopelijk ben je vanavond wel moe danquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mij ook niet, lul
maar hoi mutoFijne vakantie gehad enzo ?
quote:
hoop vanavond op een rustigere avond idd. niet dat ik weer mindden in de nacht iemand van mn auto moet plukkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm vervelend. hopelijk ben je vanavond wel moe dan
sorryquote:
Ik groette je wel, jimbo. Zelfs eerder dan Sof.quote:
whutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop vanavond op een rustigere avond idd. niet dat ik weer mindden in de nacht iemand van mn auto moet plukken
Zeg 't hem, potjandikkie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:15 schreef Muto het volgende:
Jimbo. Je was gisteren erg aan het janken dat ik je niet groette, maar nu groet je mij ook niet. Lul.
heyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeg 't hem, potjandikkie.
Hoi liefjes.
ik zag het niet !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik groette je wel, jimbo. Zelfs eerder dan Sof.
vakantie was prima ja.
ja kansloos dronken volk wat midden in de nacht tegen mn STILSTAANDE auto aanreed, dus ik werd wakker en sprintte naar buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |