Mattijs, neem je pilletjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
EN JE MAG NIET HET GASPEDAAL EN REM TEGELIJK INDRUKKEN IN BOCHTEN
rechtervoet is gas. linkervoet doet niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik weet in een auto niet eens wat de rem is
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je benen dat je zelf geen hagelslag kan halen?
En verder heb je zoveel kritiek op je vriend, vraag je je weleens af of jíj zo'n leuke vriendin voor hem bent?
Zegt hij dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.
quote:
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rechtervoet is gas. linkervoet doet niks
ik heb nog nooit in een kart met koppeling gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.
Hoewel ik ook met links kan remmen..
ja het is eigenlijk alleen 50quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent nu 50 en werkeloos
waarschijnlijk ben je nu heel erg boos
alle begrip daarvoor
maar het leven gaat door
zoiets?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent nu een halve eeuw
zeemeeuw
Lekker geslapen ?quote:
Ja, wel prima eigenlijk thanks, et toiquote:
Bitchtitsquote: