Jaaa!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het echt specifiek gezegt of heb je hints gegeven, ant vrouwen denken dat dat hetzelfde is, maar voor mannen is dat een wereld van verschil
maar oke, hoi. how's life?
in dat geval wel een beetje klachtwaardig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa!Hij vroeg melk of puur dus ik zei duidelijk melk.
Pffff, en dan niet kunnen begrijpen dat ik nu geirriteerd ben.
Ja goed. Vooral heel druk met studeren, wel heel leuk!En hoe gaat het met jou?
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?quote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga nu op weg naar Pathé de Kuip. Dit is tevens een lokpost voor Muto / Muut / Slak.
Ik verwacht je zo te zien, Muto.
Dag jongens. (L)
Leuk hè?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb alleen een kerstkaartje van muto gekregen in mijn dm
Niks gezien hoor?quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
O JA DAT WILDE IK OOK NOG DOEN
momentje.
Dat hoor ik vaker.quote:
quote:
Ik heb jullie ook gemist.quote:
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terugquote:
Mankeert er wat aan je benen dat je zelf geen hagelslag kan halen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa!Hij vroeg melk of puur dus ik zei duidelijk melk.
Pffff, en dan niet kunnen begrijpen dat ik nu geirriteerd ben.
Ja goed. Vooral heel druk met studeren, wel heel leuk!En hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je benen dat je zelf geen hagelslag kan halen?
En verder heb je zoveel kritiek op je vriend, vraag je je weleens af of jíj zo'n leuke vriendin voor hem bent?
Iets teveel info, maar bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even poepen en dan douchen
tot over een kwartier
ohaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En verder heb je zoveel kritiek op je vriend, vraag je je weleens af of jíj zo'n leuke vriendin voor hem bent?
Ik ben er blij mee. Sinds hij mod is, eis ik openheid van zaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets teveel info, maar bedankt.
ik ga straks kartenquote:
Hallo Mattijs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Sinds hij mod is, eis ik openheid van zaken.
gr. Mattijs.
Ik denk dat de mensen die met jou de baan op moeten banger zijn.quote:
ik ga zometeen mijn bed opmaken. maar geen zorgen. er is geen laura.b of kandelaar in de buurtquote:
ik ga met mijn ouders en broertjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die met jou de baan op moeten banger zijn.
nee niet leukquote:
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?
[..]
Leuk hè?
[..]
Niks gezien hoor?
[..]
Dat hoor ik vaker.
[..]
[..]
Ik heb jullie ook gemist.
[..]
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terug
Onverwacht eerder proefverlofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je zo laat aangeeft met mij een film te willen bezoeken. Was het een romantische?
[..]
Leuk hè?
[..]
Niks gezien hoor?
[..]
Dat hoor ik vaker.
[..]
[..]
Ik heb jullie ook gemist.
[..]
Als ik wist dat je ban eerder voorbij was, was ik eerder terug van vakantie gekomen. Welkom terug
Dan is het toch leuk. Ga jezelf filmen tijdens het rijden. Een filmselfiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga met mijn ouders en broertjes
ik ben echt de slechtste hoor
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook engquote:
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan is het toch leuk. Ga jezelf filmen tijdens het rijden. Een filmselfie
Valt heel erg mee. Na twee rondjes ga je al vol gas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook eng
het engste aan karten is als je een bezwete helm op moet zetten:Dquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me wel leuk maar ook eng
Flauw.quote:
vrouwen nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Na twee rondjes ga je al vol gas.
Sowieso, oh o wat ben ik chagrijnig. Komt ook omdat ik echt moet studeren en het nu allemaal tijd kost om naar de supermarkt te gaan. Moet me nu weer helemaal klaarmakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval wel een beetje klachtwaardig ja
goed, maar helaas is de vakantie bijna voorbij
Weten zij veel.quote:
gadverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het engste aan karten is als je een bezwete helm op moet zetten:D
En hopelijk geen lastige ondankbare vriendin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zometeen mijn bed opmaken. maar geen zorgen. er is geen laura.b of kandelaar in de buurt
ga dan niet naar de supermarkt en eet wat andersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sowieso, oh o wat ben ik chagrijnig. Komt ook omdat ik echt moet studeren en het nu allemaal tijd kost om naar de supermarkt te gaan. Moet me nu weer helemaal klaarmaken.
Ja, heel kut! Ik ga ook echt een kutweek tegemoet. Heb je nog leuke dingen gedaan in de vakantie?
Dat is het hendeltje rechts van je. Omhoogtrekken is remmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik weet in een auto niet eens wat de rem is
dat bedoelde ik met laura.bquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hopelijk geen lastige ondankbare vriendin.
neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is het hendeltje rechts van je. Omhoogtrekken is remmen.
Mattijs, neem je pilletjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
EN JE MAG NIET HET GASPEDAAL EN REM TEGELIJK INDRUKKEN IN BOCHTEN
rechtervoet is gas. linkervoet doet niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik weet in een auto niet eens wat de rem is
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zegt hij dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het nog wel vervelend dat hij zegt hagelslag mee te nemen en vervolgens met verkeerde hagelslag aankomt. Ik kan totaal niet tegen zulke 'foutjes', hij hoort toch gewoon wat ik zeg? Ik ben verder een hele leuke vriendin.
quote:
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rechtervoet is gas. linkervoet doet niks
ik heb nog nooit in een kart met koppeling gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bull, rechts is gas + rem, links koppeling.
Hoewel ik ook met links kan remmen..
ja het is eigenlijk alleen 50quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent nu 50 en werkeloos
waarschijnlijk ben je nu heel erg boos
alle begrip daarvoor
maar het leven gaat door
zoiets?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent nu een halve eeuw
zeemeeuw
Lekker geslapen ?quote:
Ja, wel prima eigenlijk thanks, et toiquote:
Bitchtitsquote: