haha we zijn al bij 3405 gekkiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus Jimbo. Ik had "422, commandant der Hitlerjugend"
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
haha we zijn al bij 3405 gekkie
godverdomme die was beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus Jimbo. Ik had "422, commandant der Hitlerjugend"
Amsterdam FM, check facebookquote:
Als die 0 er niet was en achter de 5 een 6 stond telde de nummers op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
haha we zijn al bij 3405 gekkie
aardig volk idd, gaan altijd met 10 man om je heen staan en vragen of je problemen hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
Marokkanen zijn juist kenkerchill je moet ze alleen op een bepaalde manier relaxt benaderen en niet met angst of met zo'n blik van OJEEEE EEN MAROKAAN SNEL MN FIETS EXTRA OP SLOT ZETTEN![]()
![]()
Stelletje laffe honden zijn hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
Marokkanen zijn juist kenkerchill je moet ze alleen op een bepaalde manier relaxt benaderen en niet met angst of met zo'n blik van OJEEEE EEN MAROKAAN SNEL MN FIETS EXTRA OP SLOT ZETTEN![]()
![]()
white flowerquote:
Wat is met jou manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aardig volk idd, gaan altijd met 10 man om je heen staan en vragen of je problemen hebt.
HMF schijnt Marokkaanse meisjes anaal te hebben bezwangerd en op deze wijze al een Maria'tje te hebben uitgevoerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aardig volk idd, gaan altijd met 10 man om je heen staan en vragen of je problemen hebt.
hoe is dat geen compliment!quote:
Mijn ervaring is dat ze moeilijk kunnen omgaan met een andere mening ķf ze kunnen niet goed discussiëren en daarna snel overgaan tot geweld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
![]()
Maar hoe zorg je anders dat ze 'm niet stelen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
![]()
okequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amsterdam FM, check facebook
volgens hem waren het er LETTERLIJK honderdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF schijnt Marokkaanse meisjes anaal te hebben bezwangerd en op deze wijze al een Maria'tje te hebben uitgevoerd.
Klopt dit?
zevenkampse ring in een postquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
Marokkaanse meisjes
Marokkaanse hasj![]()
Marokaanse thee
Marokkaans eten
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens hem waren het er LETTERLIJK honderden
tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha ja tog Ommoord was vroeger voor bejaarden man
WOWquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amsterdam FM, check facebook
mar snel stapte hij op de zx1mln-rrr superspeed en schudde ze met een wheelie afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEL die flat achter hem aan!!!!![]()
![]()
Jammergenoeg is zijn zaad nog sneller dan hemzelf en was de daad dus reeds verricht zonder dat hij er erg in had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEL die flat achter hem aan!!!!![]()
![]()
Ik in NL in Utrecht in HC door een stuk of 12. Een op een durven ze niet. Jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel eens op de fiets achtervolgd door Marokkanen, godverdomme.
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor een jetpack kan er een wheelie doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mar snel stapte hij op de zx1mln-rrr superspeed en schudde ze met een wheelie af
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een jetpack kan er een wheelie doen
Zij scholden mij uit, ik hun uit, stak mijn middelvinger op en toen was het fissa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.
Dat je dat op een internetforumpje doet is één.....
Hij zit nu in een soort van BNN opleiding, dus eh, 3FM materiaal. Hij heeft me al beloofd dat ik in de uitzending mocht komen.quote:
Volksdebiel. Door de Feyenoorders op FOK! dusdanig omhoog geschreeuwd dat hij daadwerkelijk stoer dacht te zijn. Op zich wel vermakelijk al was ik wel schuldig aan zijn laatste en definitieve permbanquote:
en waar is hij nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een god. Zonder hem zouden we hier niet zijn.
had je niet gewoon wat laten vallen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volksdebiel. Door de Feyenoorders op FOK! dusdanig omhoog geschreeuwd dat hij daadwerkelijk stoer dacht te zijn. Op zich wel vermakelijk al was ik wel schuldig aan zijn laatste en definitieve permban
Hij zei eerst nog "Ik ben Stijn van FOK! en ik ga geen centimeter achteruit", maar dat bleek minder indrukwekkend als het in zijn hoofd had geleken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.
Dat je dat op een internetforumpje doet is één.....
cool manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij zit nu in een soort van BNN opleiding, dus eh, 3FM materiaal. Hij heeft me al beloofd dat ik in de uitzending mocht komen.
Maar toen ze dat non stop draaiden hebben ze me echt opgebeld om me te vertellen hoe goed het was.
Tranen
sws, dan mag je best meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
cool man
ik wil wel vip kaarten later he
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.quote:
ik zie hem niet hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is overal, maar als je knap genoeg bent is hij vermoedelijk binnen 100 meter van je huis.
coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sws, dan mag je best mee
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij scholden mij uit, ik hun uit, stak mijn middelvinger op en toen was het fissa.
Wel grappig dat de vriendengroep waar het over gaat uit FOK!kers bestaat en 1 lurkerquote:
Ik legde hem een aantal hoogstaande posts in de mond waarna hij ietwat boos werd.quote:
uw concluse...quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
Spannendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hem pas als het te laat is.
??quote:
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
één tegen 4, wat zou jij doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?
hij vielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wtf zou daar het verhaal achter zijn.
Oh is dat zo gegaan, wel logisch dan dat Tjacka nog steeds vlekken in zijn nek krijgt als hij LR weer ergens schijtlollig ziet doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.
jij bent er nogquote:
goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, hoe gaat het met jullie?
Four Lions gebeurde aldus google. Google je dan echt enkel mijn posts na? Ik ben trots.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wtf zou daar het verhaal achter zijn.
Tjacka had je inhoudelijk wel goed te pakken over de PM. Wat een modquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh is dat zo gegaan, wel logisch dan dat Tjacka nog steeds vlekken in zijn nek krijgt als hij LR weer ergens schijtlollig ziet doen.
ik , als ze 50 ergens anders zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Vraag me serieus af wat voor soort mensen dit soort broeken koopt
http://www.harveynichols.(...).html?colour=MID+BLU
okayquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
I need to speak you. Whatsapp je nu.
tetten pics!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
I need to speak you. Whatsapp je nu.
Zijn er ook broekknopen inbegrepen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Geen idee. Ik ben weer aan het sporten, snoep veel minder, laatste werkdag AH gehad. Gewoon topquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er ook broekknopen inbegrepen?
Omdat ze dan denken dat ze geleefd hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het bizarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ze dan denken dat ze geleefd hebben
Dat ligt aan Jimbo. Tot nu toe nog altijd niet bij hem ontbeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, hoe gaat het met jullie?
LMI houdt van merkkleding, hij zou dit kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LMI houdt van merkkleding, hij zou dit kopen.
Sinds wanneer ben je zo lief tegen me?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben weer aan het sporten, snoep veel minder, laatste werkdag AH gehad. Gewoon top
En jij?
Daar weet jij helemaal niks van wat ik met Tjacka per dm bespreek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka had je inhoudelijk wel goed te pakken over de PM. Wat een mod
geen idee, had laatst ook zn dagaanbiedingen site, broeken van 450 voor 75quote:
Ik zei al wij delen alles. Je kunt je PM-box aan elkaar koppelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van wat ik met Tjacka per dm bespreek.
Wat een kutmod is het toch ook beetje pm's openbaren aan wildvreemden.
Aan wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap die optie overigens nog altijd niet. Je account koppelen.
800 pond is absurd inderdaad. Ik zag 2 weken geleden een broek daar van Ŗ1,355 in de aanbieding voor Ŗ850quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, had laatst ook zn dagaanbiedingen site, broeken van 450 voor 75
al is 800pond wel allejezus veel
Dat verbaasd me nietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp nu dat 800 pond hem ook te veel is.
Jullie zijn een leuk stelletje zo samen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei al wij delen alles. Je kunt je PM-box aan elkaar koppelen
nice manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo lief tegen me?
[..]![]()
Tsja, goede gesprekken met vrienden, vanuit verschillende groepen en ook delen van het land. Fijn om te weten dat mensen veel beter over mij denken dan ik zelf, dus dat doet me zeer, zeer goed.
Dusja, het gaat goed. Heb me in 2 jaar niet zo goed gevoeld
De draagmoeder is al binnen. Al begin ik toch langzamerhand voor mijn positie te vrezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie zijn een leuk stelletje zo samen.
Ik verwacht binnenkort een liefdesbaby.
What the fuck. Dan is het toch geen privé meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die wijze kan die persoon al je PM's lezen onder andere
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nice manje denkt ook veel te slecht over jezelf
GEKKERD
Ik dacht zoiets als dit te zien toen ik barracuda las...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
800 pond is absurd inderdaad. Ik zag 2 weken geleden een broek daar van Ŗ1,355 in de aanbieding voor Ŗ850
Dat meen je niet. xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Dan is het toch geen privé meer.
Ik geef enkel meer dan 100 euro uit aan jassen op zijn tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had ooit een fred perry polo voor 190 pond gekochtnooit maar dan echt nooit meer, ik vind hem nieteens fijn zitten want het is geen slimfiT MAAAAAR ik was te laat voor retourneren
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets als dit te zien toen ik barracuda las...
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had ooit een fred perry polo voor 190 pond gekochtnooit maar dan echt nooit meer, ik vind hem nieteens fijn zitten want het is geen slimfiT MAAAAAR ik was te laat voor retourneren
ik had een leuke kerstbonus toen, maar zou t nooit meer doen, belachelijk veel geldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat meen je niet. xD
[..]
Ik geef enkel meer dan 100 euro uit aan jassen op zijn tijd.
Jij bent ook chill de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo lief tegen me?
[..]![]()
Tsja, goede gesprekken met vrienden, vanuit verschillende groepen en ook delen van het land. Fijn om te weten dat mensen veel beter over mij denken dan ik zelf, dus dat doet me zeer, zeer goed.
Dusja, het gaat goed. Heb me in 2 jaar niet zo goed gevoeld
Je machtigt toch zelf iemand daarvoor dan Stijn. Tering wat ben jij domquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck. Dan is het toch geen privé meer.
iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent ook chill de laatste tijd
groen wit groene kraag, rotterdamquote:
Misschien is dit iets voor je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had een leuke kerstbonus toen, maar zou t nooit meer doen, belachelijk veel geld
als dit geen neuken wordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe er erg mijn best voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
''Ja. sorry''quote:
Stuquote:
fIIIr op de arm?quote:
Ja, maar denk niet met haarquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 03-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 515 essnhills
02. 508 Jimbo
03. 375 Tjacka
04. 308 Ajacied422
05. 269 Toto69
06. 267 Etsu
07. 232 supersof
08. 220 Fok-it
09. 217 Geflipte-Koelkast
10. 213 xcachet
11. 213 Littlerabbit
12. 207 Elan
13. 191 Stuart
14. 126 Ezell
15. 119 Renesite
16. 105 VoornaamAchternaam
17. 101 Crack_
18. 096 Typisch
19. 077 J.James
20. 075 Kaneelstokje
Reeks-statistieken!
Prima. Maar je bent het wel te snel zat vind ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo voormalig jarige. Heeft de Griek gesmaakt?
Wel okay thanks. Hoe was je dag?quote:
ik ben op dreef, laat me :[wquote:
Wel oke hoor, lekker uit eten geweest net. Morgen birthday-shoppenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar denk niet met haar
stomme essquote:
O.a. ja op zn rug heeft hij kk-vette tattoo van De Kuip ook in Dordt laten zettenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel oke hoor, lekker uit eten geweest net. Morgen birthday-shoppen
gast staat ook op s of nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
O.a. ja op zn rug heeft hij kk-vette tattoo van De Kuip ook in Dordt laten zetten
Tweepersoonsbed. Finallyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Waar ga je voor kijken morgen?
Heb dat 1 keer gedaan. Was na een half uur al weg en moest om ALLES lachenquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig dat Joden hebben kanker met dezelfde letters beginnen als JHK, Jimbo heeft koekjes.
daarom zijn de (joden) koekjes extra lekkerrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig dat Joden hebben kanker met dezelfde letters beginnen als JHK, Jimbo heeft koekjes.
Whut?quote:
Ik moet sowieso altijd al om alles lachen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gedaan. Was na een half uur al weg en moest om ALLES lachen
ah ok ,bekende kop, vandaar.quote:
en nu de lionking kijken zekerquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whut?![]()
Jij bent ook een man van uiterste he
Cocaīne heeft wel degelijk een enorme opmars gemaakt in de jaren 80 of vergis ik mij nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuk GIFje waarin duidelijk wordt dat de US veel te veel geld besteedt aan dingen als de DEA.
[ afbeelding ]
Zeker lekker. ROTTERDAM HOOLIGANSquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom zijn de (joden) koekjes extra lekkerr
deel dan kutkindquote:
Ja ik vind iets leuk. Hoe durf ik hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die absurde Lion King verslaving van hem.
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboyquote:
snel iemand vinden om mee te neuken.quote:
Maar hoeveel zijn er verslaafd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Cocaīne heeft wel degelijk een enorme opmars gemaakt in de jaren 80 of vergis ik mij nu?
nou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel joden passen er im een volkswagen golf?
Dat kan allemaal prima samen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboy
wat is dat bekkenstoten nou ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboy
okequote:
1600. Ging half 8 slapen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent helder voor deze tijd van de dag. Hoe laat werd je dit keer wakker?
Dat blijkt, dat blijkt.quote:
okquote:
4 op de stoelen en 40-45 in de asbakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel joden passen er im een volkswagen golf?
Probeer het uit als je vriendin al slaapt vannachtquote:
Sorry mijn chick is er nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef jagga het volgende:
[..]
snel iemand vinden om mee te neuken.
spacecake + neuken is raar, vreemd, geweldig. Geen reden om het niet te doen.
en dan een gat erin oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een eenzijdige relatie hebben met je matras
Niet eensquote:
Tweezijdig hoir.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een eenzijdige relatie hebben met je matras
eh watte?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekkenstoten schijnt wel voor erectiestoornissen te zorgen.
Ik lach om jou als je Brad citeert. Maar dan lach ik eigenlijk om Brad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lach louter om mijzelf. Tenzij Tjacka in apenpak.
Vandaag speelde hij met zijn apenstaart.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lach louter om mijzelf. Tenzij Tjacka in apenpak.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4 op de stoelen en 40-45 in de asbak
nvm verkeerd gelezenquote:
Ja dat jij nou vroeg wakker bent hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daarom zag ik je om 07:21 nog posten
Wat is vroeg, ik rolde vandaag om 11:00 uit mijn nest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat jij nou vroeg wakker bent haha
Pizza's schreeuwen niet in de oven WHAHAHAHAHAHAGAGAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Jimbo het volgende:
jr hier nog een grapje voor je,
wat is het verschil tussen joden en pizza's ?
Dat is de vraag, maar voor de jaren 70 was het nauwelijks bekend pas sowieso crack etc nog niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hoeveel zijn er verslaafd?
Dat is vroeg in de vakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is vroeg, ik rolde vandaag om 11:00 uit mijn nest.
oh, das wel erg racistisch van je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pizza's schreeuwen niet in de oven WHAHAHAHAHAHAGAGA
Jou hoef ik nooit meer te spreken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4 op de stoelen en 40-45 in de asbak
Hij las de TT en wil er bij horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh, das wel erg racistisch van je.
ik wou zeggen dat de ene van vlees en bloed was en het geloof joods had, en de andere een deegbodem was met hier en daar wat groenen en tomatensaus
uhuh ja vastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat de ene van vlees en bloed was en het geloof joods had, en de andere een deegbodem was met hier en daar wat groenen en tomatensaus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht werd ik nou net autist genoemd door iemand
jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht werd ik nou net autist genoemd door iemand
Geen probleem, er zijn nog meer gewillige paardenmeisjes hier op fok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou hoef ik nooit meer te spreken.
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij moet wanneer weer naar school?
dat effect heb ik vaker op jonge kinderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij las de TT en wil er bij horen
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In Amerika betalen ze hier $30 voor![]()
[ afbeelding ]
Hier max een tientje
en dan een vluggertje in de museumshopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Kom je ooit nog in je ritme dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
idd al dat geruzie, altijd de schuld van de minderjarigen hier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef supersof het volgende:
Ik vind dit niet kunnen, doe dat maar in vbl
Die Hitler heeft dat antisemitisme wel in een kwaad daglicht gezet zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind deze antisemitische opmerkingen onaanvaardbaar, ik denk dat ik mijn eerste TR maar eens ga plaatsen.
gasrekening?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Wiet uit california blijkt wel echt episch te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.
Alleen de kwaliteit is zwaar inferieur die Hollandse breeds zijn echt epic qua thc-gehalte
ik werd een beetje hard ervanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheid
[..]
stikte in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag xd xD xd XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Sowieso ghejequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan een vluggertje in de museumshop
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?quote:
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staanquote:
Beetje leven brengen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
winterstopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
oh, zo kon k hem nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?
Omdat hier de oorsprong van al het plezier is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
Met gemak. Ik slaap dan na school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je ooit nog in je ritme dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staan
Een paar zijn daar inderdaad naartoe gegaan. Uit de OP slopen dat volkquote:
VBL schijnt dood te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met gemak. Ik slaap dan na school.
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een banquote:
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
ik ben knetterdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VBL schijnt dood te zijn.
Omdat ze daar niet posten, maar hier.
Maar die logica hebben ze niet door
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een ban
Nee, dat begrijp je verkeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dan heb ik die memo gemist, ik zit hier wel lekkerquote:
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
misschien dat ze met hun 'leuke' grapjes de boel daar weer leven kunnen inblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boos
Stoer zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpigquote:
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou op school?
Uh nee Knut is op vakantie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best wel into WW2 maar maakte er vaak zat grapjes overquote:
Ik ben op mn hoedequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoor![]()
Knutgodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee Knut is op vakantie.
En er is winterstop.
Dus ja, weinig te doen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer zegVertel anders nog een keer over je oud en nieuw.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpig
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokken
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hierquote:
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
Want wat gebeurde er twee weken geleden?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hier
Hi ha ho, met JR lachen doe je zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ns mag wel eens een voorbeeld nemen aan de nazi's. Die treinen reden wel gewoon altijd
Waarom heb je #TeamJohannes pic uit je signature gehaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.
mooiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie site gaf je vorige keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.
daar word facebook zo vies vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogen
Is echt nog niet gemaakt?quote:Mijn opa is overleden in een concentratiekamp
Hij viel van de wachttoren
Ik ook naar het schijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.
blijf we gaan zo rellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jhali het volgende:
niet veel geweest vandaag maar welterusten
De blauwe moraalridder slaat altijd onverwachts toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussie
pics or it didnt happenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |