Omdat hier de oorsprong van al het plezier is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
Met gemak. Ik slaap dan na school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je ooit nog in je ritme dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staan
Een paar zijn daar inderdaad naartoe gegaan. Uit de OP slopen dat volkquote:
VBL schijnt dood te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met gemak. Ik slaap dan na school.
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een banquote:
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
ik ben knetterdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VBL schijnt dood te zijn.
Omdat ze daar niet posten, maar hier.
Maar die logica hebben ze niet door
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een ban
Nee, dat begrijp je verkeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dan heb ik die memo gemist, ik zit hier wel lekkerquote:
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
misschien dat ze met hun 'leuke' grapjes de boel daar weer leven kunnen inblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boos
Stoer zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpigquote:
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou op school?
Uh nee Knut is op vakantie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |