Tweezijdig hoir.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een eenzijdige relatie hebben met je matras
eh watte?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekkenstoten schijnt wel voor erectiestoornissen te zorgen.
Ik lach om jou als je Brad citeert. Maar dan lach ik eigenlijk om Brad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lach louter om mijzelf. Tenzij Tjacka in apenpak.
Vandaag speelde hij met zijn apenstaart.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lach louter om mijzelf. Tenzij Tjacka in apenpak.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4 op de stoelen en 40-45 in de asbak
nvm verkeerd gelezenquote:
Ja dat jij nou vroeg wakker bent hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daarom zag ik je om 07:21 nog posten
Wat is vroeg, ik rolde vandaag om 11:00 uit mijn nest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat jij nou vroeg wakker bent haha
Pizza's schreeuwen niet in de oven WHAHAHAHAHAHAGAGAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Jimbo het volgende:
jr hier nog een grapje voor je,
wat is het verschil tussen joden en pizza's ?
Dat is de vraag, maar voor de jaren 70 was het nauwelijks bekend pas sowieso crack etc nog niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hoeveel zijn er verslaafd?
Dat is vroeg in de vakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is vroeg, ik rolde vandaag om 11:00 uit mijn nest.
oh, das wel erg racistisch van je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pizza's schreeuwen niet in de oven WHAHAHAHAHAHAGAGA
Jou hoef ik nooit meer te spreken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4 op de stoelen en 40-45 in de asbak
Hij las de TT en wil er bij horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh, das wel erg racistisch van je.
ik wou zeggen dat de ene van vlees en bloed was en het geloof joods had, en de andere een deegbodem was met hier en daar wat groenen en tomatensaus
uhuh ja vastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat de ene van vlees en bloed was en het geloof joods had, en de andere een deegbodem was met hier en daar wat groenen en tomatensaus
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht werd ik nou net autist genoemd door iemand
jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht werd ik nou net autist genoemd door iemand
Geen probleem, er zijn nog meer gewillige paardenmeisjes hier op fok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou hoef ik nooit meer te spreken.
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij moet wanneer weer naar school?
dat effect heb ik vaker op jonge kinderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij las de TT en wil er bij horen
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In Amerika betalen ze hier $30 voor![]()
[ afbeelding ]
Hier max een tientje
en dan een vluggertje in de museumshopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Kom je ooit nog in je ritme dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
idd al dat geruzie, altijd de schuld van de minderjarigen hier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef supersof het volgende:
Ik vind dit niet kunnen, doe dat maar in vbl
Die Hitler heeft dat antisemitisme wel in een kwaad daglicht gezet zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind deze antisemitische opmerkingen onaanvaardbaar, ik denk dat ik mijn eerste TR maar eens ga plaatsen.
gasrekening?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Wiet uit california blijkt wel echt episch te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.
Alleen de kwaliteit is zwaar inferieur die Hollandse breeds zijn echt epic qua thc-gehalte
ik werd een beetje hard ervanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheid
[..]
stikte in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag xd xD xd XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Sowieso ghejequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan een vluggertje in de museumshop
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?quote:
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staanquote:
Beetje leven brengen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
winterstopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
oh, zo kon k hem nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?
Omdat hier de oorsprong van al het plezier is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
Met gemak. Ik slaap dan na school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je ooit nog in je ritme dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staan
Een paar zijn daar inderdaad naartoe gegaan. Uit de OP slopen dat volkquote:
VBL schijnt dood te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met gemak. Ik slaap dan na school.
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een banquote:
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
ik ben knetterdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VBL schijnt dood te zijn.
Omdat ze daar niet posten, maar hier.
Maar die logica hebben ze niet door
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga maar stoppen met posten, voor je het weet heb ik weer een ban
Nee, dat begrijp je verkeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dan heb ik die memo gemist, ik zit hier wel lekkerquote:
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]waarom ga je niets met literatuur doen man
misschien dat ze met hun 'leuke' grapjes de boel daar weer leven kunnen inblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was niet van mij maar van Google. Straks wordt Elan weer boos
Stoer zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpigquote:
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou op school?
Uh nee Knut is op vakantie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best wel into WW2 maar maakte er vaak zat grapjes overquote:
Ik ben op mn hoedequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoor![]()
Knutgodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee Knut is op vakantie.
En er is winterstop.
Dus ja, weinig te doen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer zegVertel anders nog een keer over je oud en nieuw.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpig
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokken
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hierquote:
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
Want wat gebeurde er twee weken geleden?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hier
Hi ha ho, met JR lachen doe je zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ns mag wel eens een voorbeeld nemen aan de nazi's. Die treinen reden wel gewoon altijd
Waarom heb je #TeamJohannes pic uit je signature gehaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.
mooiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie site gaf je vorige keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.
daar word facebook zo vies vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogen
Is echt nog niet gemaakt?quote:Mijn opa is overleden in een concentratiekamp
Hij viel van de wachttoren
Ik ook naar het schijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.
blijf we gaan zo rellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jhali het volgende:
niet veel geweest vandaag maar welterusten
De blauwe moraalridder slaat altijd onverwachts toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussie
pics or it didnt happenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |