Ik ben op mn hoedequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom je een ban zou krijgen nu hoor![]()
Knutgodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee Knut is op vakantie.
En er is winterstop.
Dus ja, weinig te doen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer zegVertel anders nog een keer over je oud en nieuw.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die oh you met hitler en anne is ook garpig
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gedicht heeft hij niet zelf bedacht man gewoon van een andere site getrokken
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hierquote:
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, Nedermemehumor tolereer ik niet.
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
Want wat gebeurde er twee weken geleden?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi twee weken te laat mee vriend!
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik trek ook regelmatig op een site, is dat ook slecht dan
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste ja, je weet het maar nooit hier
Hi ha ho, met JR lachen doe je zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ns mag wel eens een voorbeeld nemen aan de nazi's. Die treinen reden wel gewoon altijd
Waarom heb je #TeamJohannes pic uit je signature gehaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Gezien de sites wel ja. Geschiedenis leraren gone wild etc.
mooiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie site gaf je vorige keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed. Ik moet nog wachten op cijfers van de toetsweek.
daar word facebook zo vies vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik trek me altijd op supersof maar dat schijnt niet meer te mogen
Is echt nog niet gemaakt?quote:Mijn opa is overleden in een concentratiekamp
Hij viel van de wachttoren
Ik ook naar het schijnt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice ik moet nog paar werkstukken maken.
blijf we gaan zo rellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jhali het volgende:
niet veel geweest vandaag maar welterusten
De blauwe moraalridder slaat altijd onverwachts toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, voor je het weet maak ik weer een referentie of een doodsverwensing en moet ik tot 2015 weg, nee mij niet gezien. Ik houd me afzijdig van deze discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |