dat effect heb ik vaker op jonge kinderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij las de TT en wil er bij horen
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In Amerika betalen ze hier $30 voor![]()
[ afbeelding ]
Hier max een tientje
en dan een vluggertje in de museumshopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Kom je ooit nog in je ritme dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dinsdag. Lekker naar het museum in de ochtend. Beetje rellen dan
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh, das wel erg racistisch van je.
ik wou zeggen dat de ene van vlees en bloed was en het geloof joods had, en de andere een deegbodem was met hier en daar wat groenen en tomatensaus
quote:Je lichaam voelt lekker loom en zwaar aan en je schurkt je hele lijf – dat uit is op en helemaal gereed is voor erotisch genot - tegen het zachte maar sterke, volle matras van het bed aan.
Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Het matras word je sekspartner, zoals ook een onderwaterstraal op je intiemste delen en gaatjes een fantastisch gevoel en orgasme teweeg kan brengen.
Soms vrij je gewoon lekker met dingen, niet met mensen. Masturbatie plus. Masturbatie Extra.
Oh, wat een zalig genot! En in je hoofd doe je allemaal lekkere dingen met hele lekkere mensen die hele lekkere dingen met zichzelf en met jou doen.
Genieten is van het leven houden, is in het paradijs zijn en erotische lust is het summum van genieten. ZALIG!
YEAH!
idd al dat geruzie, altijd de schuld van de minderjarigen hier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef supersof het volgende:
Ik vind dit niet kunnen, doe dat maar in vbl
Die Hitler heeft dat antisemitisme wel in een kwaad daglicht gezet zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind deze antisemitische opmerkingen onaanvaardbaar, ik denk dat ik mijn eerste TR maar eens ga plaatsen.
gasrekening?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Wiet uit california blijkt wel echt episch te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
in US heb je ook veel thuistelers hoor en daar betaal je minder dan hier.
Alleen de kwaliteit is zwaar inferieur die Hollandse breeds zijn echt epic qua thc-gehalte
ik werd een beetje hard ervanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, dit gedicht omschrijft de bekkenstoot in al zijn schoonheid
[..]
stikte in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag xd xD xd XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe is Hitler gestorven? hihaho #groep8-grapjes
Sowieso ghejequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan een vluggertje in de museumshop
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?quote:
Blijft mooi. Heel SEX / De bekkenstoot werd schoongeveegd maar mijn gedicht mocht blijven staanquote:
Beetje leven brengen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
winterstopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef supersof het volgende:
waarom posten jullie eigenlijk hier ipv vbl
oh, zo kon k hem nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |