gast staat ook op s of nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
O.a. ja op zn rug heeft hij kk-vette tattoo van De Kuip ook in Dordt laten zetten
Tweepersoonsbed. Finallyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Waar ga je voor kijken morgen?
Heb dat 1 keer gedaan. Was na een half uur al weg en moest om ALLES lachenquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig dat Joden hebben kanker met dezelfde letters beginnen als JHK, Jimbo heeft koekjes.
daarom zijn de (joden) koekjes extra lekkerrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig dat Joden hebben kanker met dezelfde letters beginnen als JHK, Jimbo heeft koekjes.
Whut?quote:
Ik moet sowieso altijd al om alles lachen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gedaan. Was na een half uur al weg en moest om ALLES lachen
ah ok ,bekende kop, vandaar.quote:
en nu de lionking kijken zekerquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whut?![]()
Jij bent ook een man van uiterste he
Cocaīne heeft wel degelijk een enorme opmars gemaakt in de jaren 80 of vergis ik mij nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuk GIFje waarin duidelijk wordt dat de US veel te veel geld besteedt aan dingen als de DEA.
[ afbeelding ]
Zeker lekker. ROTTERDAM HOOLIGANSquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom zijn de (joden) koekjes extra lekkerr
deel dan kutkindquote:
Ja ik vind iets leuk. Hoe durf ik hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die absurde Lion King verslaving van hem.
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboyquote:
snel iemand vinden om mee te neuken.quote:
Maar hoeveel zijn er verslaafd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Cocaīne heeft wel degelijk een enorme opmars gemaakt in de jaren 80 of vergis ik mij nu?
nou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel joden passen er im een volkswagen golf?
Dat kan allemaal prima samen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboy
wat is dat bekkenstoten nou ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van bekkenstotende zolderkamer-autist tot spacecake-etende hosselboy
okequote:
1600. Ging half 8 slapen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent helder voor deze tijd van de dag. Hoe laat werd je dit keer wakker?
Dat blijkt, dat blijkt.quote:
okquote:
4 op de stoelen en 40-45 in de asbakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel joden passen er im een volkswagen golf?
Probeer het uit als je vriendin al slaapt vannachtquote:
Sorry mijn chick is er nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:39 schreef jagga het volgende:
[..]
snel iemand vinden om mee te neuken.
spacecake + neuken is raar, vreemd, geweldig. Geen reden om het niet te doen.
en dan een gat erin oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een eenzijdige relatie hebben met je matras
Niet eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |