zevenkampse ring in een postquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
Marokkaanse meisjes
Marokkaanse hasj![]()
Marokaanse thee
Marokkaans eten
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens hem waren het er LETTERLIJK honderden
tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha ja tog Ommoord was vroeger voor bejaarden man
WOWquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amsterdam FM, check facebook
mar snel stapte hij op de zx1mln-rrr superspeed en schudde ze met een wheelie afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEL die flat achter hem aan!!!!![]()
![]()
Jammergenoeg is zijn zaad nog sneller dan hemzelf en was de daad dus reeds verricht zonder dat hij er erg in had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toen kwam die familie ERACHTER en toen moest hij RENNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEL die flat achter hem aan!!!!![]()
![]()
Ik in NL in Utrecht in HC door een stuk of 12. Een op een durven ze niet. Jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel eens op de fiets achtervolgd door Marokkanen, godverdomme.
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor een jetpack kan er een wheelie doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mar snel stapte hij op de zx1mln-rrr superspeed en schudde ze met een wheelie af
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een jetpack kan er een wheelie doen
Zij scholden mij uit, ik hun uit, stak mijn middelvinger op en toen was het fissa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.
Dat je dat op een internetforumpje doet is één.....
Hij zit nu in een soort van BNN opleiding, dus eh, 3FM materiaal. Hij heeft me al beloofd dat ik in de uitzending mocht komen.quote:
Volksdebiel. Door de Feyenoorders op FOK! dusdanig omhoog geschreeuwd dat hij daadwerkelijk stoer dacht te zijn. Op zich wel vermakelijk al was ik wel schuldig aan zijn laatste en definitieve permbanquote:
en waar is hij nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een god. Zonder hem zouden we hier niet zijn.
had je niet gewoon wat laten vallen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volksdebiel. Door de Feyenoorders op FOK! dusdanig omhoog geschreeuwd dat hij daadwerkelijk stoer dacht te zijn. Op zich wel vermakelijk al was ik wel schuldig aan zijn laatste en definitieve permban
Hij zei eerst nog "Ik ben Stijn van FOK! en ik ga geen centimeter achteruit", maar dat bleek minder indrukwekkend als het in zijn hoofd had geleken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet zo rechtstreeks zeggen hoe je over ze denkt.
Dat je dat op een internetforumpje doet is één.....
cool manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij zit nu in een soort van BNN opleiding, dus eh, 3FM materiaal. Hij heeft me al beloofd dat ik in de uitzending mocht komen.
Maar toen ze dat non stop draaiden hebben ze me echt opgebeld om me te vertellen hoe goed het was.
Tranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |