sws, dan mag je best meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
cool man
ik wil wel vip kaarten later he
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.quote:
ik zie hem niet hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is overal, maar als je knap genoeg bent is hij vermoedelijk binnen 100 meter van je huis.
coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sws, dan mag je best mee
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij scholden mij uit, ik hun uit, stak mijn middelvinger op en toen was het fissa.
Wel grappig dat de vriendengroep waar het over gaat uit FOK!kers bestaat en 1 lurkerquote:
Ik legde hem een aantal hoogstaande posts in de mond waarna hij ietwat boos werd.quote:
uw concluse...quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
Spannendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hem pas als het te laat is.
??quote:
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
één tegen 4, wat zou jij doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?
hij vielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wtf zou daar het verhaal achter zijn.
Oh is dat zo gegaan, wel logisch dan dat Tjacka nog steeds vlekken in zijn nek krijgt als hij LR weer ergens schijtlollig ziet doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.
jij bent er nogquote:
goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, hoe gaat het met jullie?
Four Lions gebeurde aldus google. Google je dan echt enkel mijn posts na? Ik ben trots.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wtf zou daar het verhaal achter zijn.
Tjacka had je inhoudelijk wel goed te pakken over de PM. Wat een modquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh is dat zo gegaan, wel logisch dan dat Tjacka nog steeds vlekken in zijn nek krijgt als hij LR weer ergens schijtlollig ziet doen.
ik , als ze 50 ergens anders zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Vraag me serieus af wat voor soort mensen dit soort broeken koopt
http://www.harveynichols.(...).html?colour=MID+BLU
okayquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
I need to speak you. Whatsapp je nu.
tetten pics!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
I need to speak you. Whatsapp je nu.
Zijn er ook broekknopen inbegrepen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Geen idee. Ik ben weer aan het sporten, snoep veel minder, laatste werkdag AH gehad. Gewoon topquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er ook broekknopen inbegrepen?
Omdat ze dan denken dat ze geleefd hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het bizarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ze dan denken dat ze geleefd hebben
Dat ligt aan Jimbo. Tot nu toe nog altijd niet bij hem ontbeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway, hoe gaat het met jullie?
LMI houdt van merkkleding, hij zou dit kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LMI houdt van merkkleding, hij zou dit kopen.
Sinds wanneer ben je zo lief tegen me?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben weer aan het sporten, snoep veel minder, laatste werkdag AH gehad. Gewoon top
En jij?
Daar weet jij helemaal niks van wat ik met Tjacka per dm bespreek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka had je inhoudelijk wel goed te pakken over de PM. Wat een mod
geen idee, had laatst ook zn dagaanbiedingen site, broeken van 450 voor 75quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |