sws, dan mag je best meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
cool man
ik wil wel vip kaarten later he
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.quote:
ik zie hem niet hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is overal, maar als je knap genoeg bent is hij vermoedelijk binnen 100 meter van je huis.
coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sws, dan mag je best mee
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij scholden mij uit, ik hun uit, stak mijn middelvinger op en toen was het fissa.
Wel grappig dat de vriendengroep waar het over gaat uit FOK!kers bestaat en 1 lurkerquote:
Ik legde hem een aantal hoogstaande posts in de mond waarna hij ietwat boos werd.quote:
uw concluse...quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
Spannendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet hem pas als het te laat is.
??quote:
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
LR zorgt standaard voor 99.5% van alle TR's in VBL.
Mij probeert hij er ook al een tijdje bij te naaien maar tot nu toe zonder resultaat.
één tegen 4, wat zou jij doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha fucking grappig en toen ging je keihard wegfietsen dus of ben je wel afgestapt?
hij vielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wtf zou daar het verhaal achter zijn.
Oh is dat zo gegaan, wel logisch dan dat Tjacka nog steeds vlekken in zijn nek krijgt als hij LR weer ergens schijtlollig ziet doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft je al eens succesvol genaaid, maar door een kippige forum admin is het Eian geweest die de wrange vruchten moest plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |