Je bent wel eerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonder racisme zou ik een stuk minder gelachen hebbene in mn leven
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komop wat s er beter dan een racistische grapIk ga ondertussen naar het toilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: Leroy Fer uit de selectie zetten!
xD
Van mij welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik een bevolkingsgroep haat?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen naar het toilet.
xD
Welke selectie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
altijdquote:
de zwarte lijst, weet ik veel.quote:
I would plow her like a cornfieldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Jimbo het volgende:
omgMcKayla Maroney bij bones
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
Waar je minder mee hebt danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al moet ik wel bij mezelf te rade gaan wat de definitie van een bevolkingsgroep haten is.
Zodra je een brandend kruis in je tuin zet overschrijd je wellicht enkele grenzen daarvoor moet het kunnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al moet ik wel bij mezelf te rade gaan wat de definitie van een bevolkingsgroep haten is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
welke radio?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer van mij is op de radio geweest
Ik heb het fragment hier en ik draai het weer, en weer, en weer en nog een keer.
witte bloemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie hem lachen dan de racist
Ik heb het niet zo op Marokkanen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra je een brandend kruis in je tuin zet overschrijd je wellicht enkele grenzen daarvoor moet het kunnen.
wIe welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Marokkanen.
Same!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |