van de zomer neem ik een tentje mee en kampeer ik bij c_a naast de jacuzziquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil een groter bad
zo een voor minimaal twee personen
Jazeker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
Kun je gewoon gratis muziek luisteren op dat Spotify?
die man is een aap, jij bent meer een...paard.quote:
wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 dagen geleden belde er een 'freak' aan die 30x de deurbel indrukte. Was 't een familielid om te vertellen dat mijn opa dood was.
okequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik ben even offline gegaan tijdens al die katten
Oh... alsnog gecondoleerd en sterkte gewenst in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 dagen geleden belde er een 'freak' aan die 30x de deurbel indrukte. Was 't een familielid om te vertellen dat mijn opa dood was.
Okequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die man is een aap, jij bent meer een...paard.
Enkel het gevoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... alsnog gecondoleerd en sterkte gewenst in ieder geval.
Maar heb je enkel het gevoel of kan je er ook daadwerkelijk niet van slapen of iets dergelijks?
ik hoop nogsteeds op een mooi feestje bij c_aquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
van de zomer neem ik een tentje mee en kampeer ik bij c_a naast de jacuzzi
Je ging zo goed. Heavy metal dit dat... waar komt Kendrick Lamar nou ineens vandaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
En welke nummers ik luister, registreer ik op last.fm
[ afbeelding ]
Als je overeenkomsten met Tong vertoont qua kennis van huidige tijd, ben je verloren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Even kijken dan.
Ben echt een demente opa a la tong80 op gebied van technologie
Wat is er mis met Kendrick Lamar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ging zo goed. Heavy metal dit dat... waar komt Kendrick Lamar nou ineens vandaan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop nogsteeds op een mooi feestje bij c_a
al zal tegen die tijd rob zn kindje wel al hebben
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze heeft het beloofd toch, ergens in de zomer
Geen idee. Ik heb er helemaal niks mee in ieder geval. Ontstijgt bij mij nooit het gevoel van nietszeggende achtergrond muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kendrick Lamar?
Maar je zat wel achter het scherm toen de ms dos werd uitgevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Even kijken dan.
Ben echt een demente opa a la tong80 op gebied van technologie
In de categorie nietszeggende achtergrondmuziek ben ik toch wel klaar met Sigur Rosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er helemaal niks mee in ieder geval. Ontstijgt bij mij nooit het gevoel van nietszeggende achtergrond muziek.
Nu heeft ie er twee !quote:
Daar kan ik nog wel op wegdromen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de categorie nietszeggende achtergrondmuziek ben ik toch wel klaar met Sigur Ros
ZX Spectrum maar dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je zat wel achter het scherm toen de ms dos werd uitgevonden.
Goed voor het slapen gaan, ja. Maar als ik gewoon actief ben, heb ik het liefst oplevende muziek of actieve muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel op wegdromen eigenlijk.
Spotify heeft zoveel johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
ZX Spectrum maar dat boeit niemand.
Dat Spotify heeft Iggy Pop er op staan
Ik heb vandaag naar Poolse rap geluisterdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed voor het slapen gaan, ja. Maar als ik gewoon actief ben, heb ik het liefst oplevende muziek of actieve muziek.
Mis je niks aanquote:
trustenquote:
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Poolse rap geluisterd
Wel een goede clip over de geschiedenis van Polen in de laatste 100 jaar overigens.
Al is Polen wel een extreem mislukt land geschiedenis technisch.
Mwa... eerder vreemd. Om de zoveel jaar wordt het opgedeeld/opgeheven, maar Oost-Pruisen ligt in het huidige Polen. En Pruisenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.
Yellow Submarine ook man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen Let it be vind ik nog een aardig nummertje.
Insomnia_quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.
ja beetjequote:
Polen is natuurlijk ook wel een kutland. Verdeeld, eng intolerant door het extreme katholicisme en stuk voor stuk zo racistisch als de pest. Om over de corruptie nog maar te zwijgen.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik minacht niemand. Dus ook Polen niet.
Is het zeg maar zo'n soort mini-Rusland qua hoe de mensen daar denken en leven?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen is natuurlijk ook wel een kutland. Verdeeld, eng intolerant door het extreme katholicisme en stuk voor stuk zo racistisch als de pest. Om over de corruptie nog maar te zwijgen.
En toch heeft het wel wat
Commiblock stijl. Ons nieuwe utopiaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer contact met het westen wel, maar net zo min bekend met hoe een democratie zou moeten werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het zeg maar zo'n soort mini-Rusland qua hoe de mensen daar denken en leven?
Behalve de Bulgaren die minacht iedereen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hey va ik vroeg me al af waar je wasquote:
Ik was bij iemand. Hij schijnt stefan te heten maar er waren een paar vrienden van me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hey va ik vroeg me al af waar je was
cool ik ken ook stefansquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was bij iemand. Hij schijnt stefan te heten maar er waren een paar vrienden van me.
zonder racisme zou ik een stuk minder gelachen hebbene in mn levenquote:
Dven heeft mij verteld dat tijdens de winter Bulgaren stinken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve de Bulgaren die minacht iedereen.
Zijn wel de makkelijkste en daarmee leukste grappen. Met mate wel. Als je er te weinig bij lacht beginnen mensen je het echt achter je te zoekenquote:
Ik ken er 3 nog. Waarvan 1 een Stephan is. Voor de extra swekquote:
komop wat s er beter dan een racistische grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken er 3 nog. Waarvan 1 een Stephan is. Voor de extra swek
Je bent wel eerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonder racisme zou ik een stuk minder gelachen hebbene in mn leven
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komop wat s er beter dan een racistische grapIk ga ondertussen naar het toilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: Leroy Fer uit de selectie zetten!
xD
Van mij welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik een bevolkingsgroep haat?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen naar het toilet.
xD
Welke selectie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
altijdquote:
de zwarte lijst, weet ik veel.quote:
I would plow her like a cornfieldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Jimbo het volgende:
omgMcKayla Maroney bij bones
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
Waar je minder mee hebt danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al moet ik wel bij mezelf te rade gaan wat de definitie van een bevolkingsgroep haten is.
Zodra je een brandend kruis in je tuin zet overschrijd je wellicht enkele grenzen daarvoor moet het kunnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al moet ik wel bij mezelf te rade gaan wat de definitie van een bevolkingsgroep haten is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
welke radio?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een nummer van mij is op de radio geweest
Ik heb het fragment hier en ik draai het weer, en weer, en weer en nog een keer.
witte bloemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie hem lachen dan de racist
Ik heb het niet zo op Marokkanen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra je een brandend kruis in je tuin zet overschrijd je wellicht enkele grenzen daarvoor moet het kunnen.
wIe welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Marokkanen.
Same!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |