ZX Spectrum maar dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je zat wel achter het scherm toen de ms dos werd uitgevonden.
Goed voor het slapen gaan, ja. Maar als ik gewoon actief ben, heb ik het liefst oplevende muziek of actieve muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel op wegdromen eigenlijk.
Spotify heeft zoveel johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
ZX Spectrum maar dat boeit niemand.
Dat Spotify heeft Iggy Pop er op staan
Ik heb vandaag naar Poolse rap geluisterdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed voor het slapen gaan, ja. Maar als ik gewoon actief ben, heb ik het liefst oplevende muziek of actieve muziek.
Mis je niks aanquote:
trustenquote:
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Poolse rap geluisterd
Wel een goede clip over de geschiedenis van Polen in de laatste 100 jaar overigens.
Al is Polen wel een extreem mislukt land geschiedenis technisch.
Mwa... eerder vreemd. Om de zoveel jaar wordt het opgedeeld/opgeheven, maar Oost-Pruisen ligt in het huidige Polen. En Pruisenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.
Yellow Submarine ook man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen Let it be vind ik nog een aardig nummertje.
Insomnia_quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polen is voor mijn gevoel een pauperontwikkelingsland. Ik heb nooit het idee dat ze van die status af kunnen komen. Saai land.
ja beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |