Was dat de grotequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Tassendief het volgende:
Democratische republiek congo is voor mij
Je moet wachten tot je aangrenzende landen hebt om aan te kunnen vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef richolio het volgende:
Zijn we nu al begonnen of beginnen we als de landen zijn verdeeld?
Verrek er zit nog verschil in ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Krijg jij de andere Congo. Momentje, moest even van PC wisselen.
Dus ik mag Congo aanvallen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je moet wachten tot je aangrenzende landen hebt om aan te kunnen vallen.
De een was ook nog een kolonie van België geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Verrek er zit nog verschil in ook![]()
Dom van mij
Waarom sta ik niet op de kaart?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zodra er een nieuwe kaart is, nu dus.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef Lejenk het volgende:
Niger word de mijne, ik noem het Nigger.
Hoe noem je het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet op de kaart?![]()
In neem Nigeria over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tassendief het volgende:
Ik val Congo (1) aanmet 500 soldaten ;@
We kunnen toch bondgenoten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Nigger aan
Dan wil ik alsnog een eigen kleurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
We kunnen toch bondgenoten zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed deze aanvallen in het rood aan te geven, neem ik op in de OP.
welke Congo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.quote:
Alle 2.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.
Hij is dus de scheidsrechter die val je niet zomaar aan.
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je schopt de scheids, dat mag niet.
Had je beter de Mayotte kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
OhScheidsrechter is dus onschendbaar eh.
* Tassendief doe maar niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo aan, ( Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Te laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo niet aan, (Zuid Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Voorlopig één per user, maar je hebt inmiddels al een buur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
Mag ik door niemandsland heen aanvallen? Of nog een land tot me nemen? Ze zijn toch nog van niemandOf is eentje per user de max
* datismijnmening Is al bondgenoten met Tassendiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Zie OP. Je bent je land alweer kwijt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
* Tassendief biedt zich aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Wil je ook een land? (zie OP)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* richolio Richolandia zal aanwezig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Carthago organiseert een BBQ en alle wereldleiders zijn uitgenodigd.
* Tassendief tekent ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 tekent verdrag om een gezamenlijke leger op te bouwen.
* richolio weert aanval afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott geeft opdracht aan de legers van Nieuw-Amsterdam om Richolandia te veroveren.
Schuif aan er is eten voor iedereen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef richolio het volgende:
[..]
* richolio Richolandia zal aanwezig zijn(Ik ben tevens ook een wereldleider
)
* Tassendief Geeft leger opdracht om Europa te bedreigen via Youtube.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening heft verbond met Tassendief op en sluit handelsrelaties met Europa
Dat mag nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott belt China om hulp om Richolandia te veroveren.
* MichaelScott laat het ultimatum verstrijken en geeft een speech op nationale tv om zijn leger te motiveren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 geeft een ultimatum aan MichaelScott om te stoppen met het sturen van manschappen naar bezet gebied anders zullen er gevolgen zijn
* is nu van Richolandiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik speel niet meer mee en verkoop al mijn negerts.
Je krijgt meer gebied, niet meerdere landen, dus kunt het ook in één keer kwijtraken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
TS, als je meerdere landen hebt ben je ze dan bij aanval allemaal kwijt of alleen het aangrensende land?
* MichaelScott heeft de helikopter neergehaald met afweergeschut, de bemanning wordt ondervraagd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Stuurt helikopter naar Richolandia voor spionage
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je krijgt meer gebied, niet meerdere landen, dus kunt het ook in één keer kwijtraken.
We hebben meer users nodig, trouwens.
Alste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Lejenk het volgende:
Marokko nog beschikbaar? Dan noem ik het Nederland.
* MichaelScott slaat de aanval af dankzij Russische gasmaskers en mijnenvelden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef richolio het volgende:
* richolio valt met Richolandia Nieuw-Amsterdam aan. Ze gebruiken een blitzkrieg en gas. Lekker puh.
In oorlog bestaan geen grijstinten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar wat als de helft van mijn legers wel stand houdt
Europa is al vernietigd heb het een paar minuten geleden genuked en niemand heeft het verdedigt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening verkoopt olie aan Amerika, koopt Eurofighters en investeerd in een kernprogramma
Hoax, jij had nog helemaal geen kernwapens ontwikkeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Europa is al vernietigd heb het een paar minuten geleden genuked en niemand heeft het verdedigt.
Yeuhhh ons leger wordt sterker en sterkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
* Tassendief heeft een jsf gekocht via Marktplaats
Met de raketten van Noord-Korea haal je Europa niet eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Carthago koop kernwapens van Noord Korea en nuked alles behalve Afrika en Noord korea. .
* Richolandia weert aanval wederom afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott geeft opdracht aan het leger van Nieuw-Amsterdam om een tegenoffensief te starten en Richolandia te veroveren.
* Richolandia heeft ook geïnvesteerd in verschillende wapens en technologieën. Nog onbekend voor de buitenwereld. Angst in Afrika groeit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef richolio het volgende:
* Richolandia propageert op CNN om te manipuleren. Afrika verkeert in angst
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Roept het christelijke geloof in gebruik.
* Richolandia ontdekt spionage. Gevangengenomen. We laten ze vrij voor een bepaald bedrag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief stuurt een spionage naar Richolandia
Duly noted.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
tanzania is van mij!!
Wasbeerland
* Tassendief houdt toespraak en gaat vragen wat ze willen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
* Richolandia ontdekt spionage. Gevangengenomen. We laten ze vrij voor een bepaald bedrag.
* Richolandia wilt 5.000.000 Mozambiquese Metical en een excuses op tvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief houdt toespraak en gaat vragen wat ze willen.
Kan niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Gaat slapen en zal zijn land aan Richolio overdragen.
* the_legend_killer sluit een sterk verband met richolandia. Het leger der wasberen staat op elke grens postquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
* Richolandia wordt vrienden met Wasbeerland en gaan samen wat drinken
* Richolandia is heel erg dankbaar en benoemt het land nu tot Richolandia (welk land was dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Gaat slapen en zal zijn land aan Richolio overdragen.
Okquote:
Daarom ga ik slapen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening vindt dat er vrij weinig schot in zit
Ja. Als er binnen een halfuurtje of zo niet meer users komen, kunnen we wel een happy hour houden waarin iedereen een extra land kiest om meer gaten in de kaart te vullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef MichaelScott het volgende:
Maar je mag dus alleen buurlanden veroveren?
Trommel je vrienden op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening vindt dat er vrij weinig schot in zit
Heb ik ooit sex met je gehad in het verleden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, mag ik dan Namibië? En dan noem ik het Veenoord, aangezien het naast nieuw-amsterdam ligt.
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanvalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
* Richolandia veraadt Wasbeerland en valt het aan. Wasbeerland is uiteraard heel verdrietig omdat we eerst goede vrienden waren en wat gingen drinken samen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, mag ik dan Namibië? En dan noem ik het Veenoord, aangezien het naast nieuw-amsterdam ligt.
Als je icoontje klopt, hoop ik van niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Heb ik ooit sex met je gehad in het verleden?
* afgeweertquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott doet opnieuw een poging om Richolandia te veroveren dit keer met artillerievuur en bombardementen vanaf zee dankzij de fregatten en vliegdekschepen die hij gekregen heeft van India en China.![]()
Psst, quotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanval
Hater. Vroegah was ik op mijn sexiest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je icoontje klopt, hoop ik van niet.
Je moet de aanval quoten dan sla je hem af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanval
Blijf van mn kutdorp af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott geeft opdracht om tegelijkertijd Veenoord te veroveren.![]()
Vriendjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef Intxaurraga het volgende:
De thans bij de VN voorliggende lijst.Je vergeet dat Niger nu ook van mij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:
* the_legend_killer heeft een knip plak quote defensie tactiek gedaan om zijn land te redden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je moet de aanval quoten dan sla je hem af.
Ehm, ik ga even alleen uit van het rompland bij de lijst, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vergeet dat Niger nu ook van mij is
Okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ehm, ik ga even alleen uit van het rompland bij de lijst, als je het niet erg vindt.
Ik wacht nog altijd op de instemming van Tassendief voordat ik namens de internationale gemeenschap UAF erken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF bombarderen Wasbeerland, UAF heeft succesvol vliegvelden en havens vernietigd, UAF valt met 20.000 tanks en 400.000 man Wasbeerland binnen en neemt het over
Ik ga akkoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de instemming van Tassendief voordat ik namens de internationale gemeenschap UAF erken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott begint een loopgravenoorlog om dat kutdorp van een Veenoord te veroveren
Njet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief United African Front valt veenoord aan
* the_legend_killer met behulp van kim jong un slaan wij terug en de aanval af. Het land is zwaar getroffen en wil samenwerken om een sterkere macht te worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF bombarderen Wasbeerland, UAF heeft succesvol vliegvelden en havens vernietigd, UAF valt met 20.000 tanks en 400.000 man Wasbeerland binnen en neemt het over
10 secondenquote:
* MichaelScott legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Nieuw-Amsterdam aan met heel veel vrouwen met bloot bovenlichaam zodat Nieuw-Amsterdam afgeleidt zal raken
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.![]()
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik met kloonaccounts ook andere delen claimen?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mits integer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.quote:
Het was nacht maar ze moesten lachen toen ze je hoofd zagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.
Lust u er boter bij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Doe mij Libië maar. Het heet vanaf nu STOKBROOD LAND
* MichaelScott wijst het verzoek af, Kentucky is straks van mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
* paarse_paashaas vraagt toestemming aan Nieuw-amsterdam om over zijn land richting Kentucky te marcheren...
Eeeen Wasbeerland is van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* paarse_paashaas weert af en stuurt zijn troepen op UAF af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief UAF valt veenoord aan.
* the_legend_killerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* vigen98 UAF heeft succesvol alle raketaanvallen weten te stoppen, UAF gooit 1 atoombom op Wasbeerland. Mits als Wasbeerland overgeeft zal UAF stoppen met het sturen van legers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
Onmogelijk! Te laatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* the_legend_killerziet dit neeeet op tijd en schiet een paar raketten af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Tassendief UAF onderschept raketten en stuurt een Anatonev om dat land plat te gooien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott Valt Kentucky aan, de manschappen zijn extra gemotiveerd vanwege de KFC.
Geldige bingo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Eeeen Wasbeerland is van mijSorry vriendje
Nieuwe map hihi
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening stuurt zijn landmacht om STOOKBROODLAND te veroveren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Intxaurraga het volgende:
*schopWel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Godverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverd![]()
![]()
![]()
Wamoejedan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal sta
* vigen98 UAF slaat aanval af en stuurt meteen grootmacht naar Richolandia tevens worden alle havens en vliegvelden vernietigd. UAF waarschuwt Richolandia om over te geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
* Nu dat Wasbeerland van Richolandia is, val ik meteen UAF aan. Bij deze dus.
* datismijnmening stuurt de paarse baretten om Slome_strokbrood_eter te liquiderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terug
* Het leger van Richolandia rent snel terug naar Richolandia waar ze lekker veilig zijn en wat bier kunnen drinken. Aanval op ons afgeweert dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF slaat aanval af en stuurt meteen grootmacht naar Richolandia tevens worden alle havens en vliegvelden vernietigd. UAF waarschuwt Richolandia om over te geven.
Veenoord slaat de aanval met succes af en verklaart zich neutraal richting andere conflicten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief UAF valt veenoord opnieuw aan en stuurt luchtsteun
* the_legend_killer wasbeerland helpt richolandia maar wasbeerleger blijft onder mijn bevel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
* Nu dat Wasbeerland van Richolandia is, val ik meteen UAF aan. Bij deze dus.
* Slome_stokbrood_eter is boos en laat de broer van ditismijnmening opeten door hongerige honden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening stuurt de paarse baretten om Slome_strokbrood_eter te liquideren
* datismijnmening heeft geen broersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
* Slome_stokbrood_eter is boos en laat de broer van ditismijnmening opeten door hongerige honden.
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF heeft succesvol Richolandia teruggedrongen en stuurt nu bemiddelaars om een vredesakkoord te teken.
Proostquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroeg
Proostquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroeg
Waarwaarwaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF verovert Veenoord succesvol en roept het uit als UAF gebied
Ja dat witte stukje tussen veenoord en nieuw amsterdam.quote:
Dan waren dat onschuldige burgers. * Slome_stokbrood_eter is nu nog bozer geworden. Er is een vliegtuig onderweg met een atoom bom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening heeft geen broers![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF verovert Veenoord succesvol en roept het uit als UAF gebied
* datismijnmening en stuurt zijn straaljagers om te onderscheppenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Dan waren dat onschuldige burgers. * Slome_stokbrood_eter is nu nog bozer geworden. Er is een vliegtuig onderweg met een atoom bom.
Prego.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja dat witte stukje tussen veenoord en nieuw amsterdam.
Nee hoor, dat was eerst afgeslagen maar heb weer aangevallen en dat was niet afgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt Veenoord aan met zijn machtige pantserbrigades[ afbeelding ]
[..]telt niet was al afgeslagen
* Tassendief UAF slaat aanval af en verzoekt om nog een keer wat te gaan drinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
* Richolandia stuurt het leger twee kanten op en valt daarmee UAF en Nieuw-Amsterdam aan. Verbreekt hiermee wel het vredesakkoord maar hoopt dat we ooit nog een keer wat kunnen gaan drinken met zijn allen
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
* Richolandia stuurt het leger twee kanten op en valt daarmee UAF en Nieuw-Amsterdam aan. Verbreekt hiermee wel het vredesakkoord maar hoopt dat we ooit nog een keer wat kunnen gaan drinken met zijn allen
* vigen98 UAF valt meteen aan met luchtmacht, alle tanks worden succesvol vernietigd, UAF dringt Richolandia binnen en claimt het noord westen als UAF gebiedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief UAF slaat aanval af en verzoekt om nog een keer wat te gaan drinken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik claim Somalie en noem het Klaagbaak
* Tassendief UAF stuurt postduif met briefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik claim Somalie en noem het Klaagbaak
* vigen98 UAF slaat verdrag om elkaar te hebben als een van ons wordt aangevallenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.
* Richolandia weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF valt meteen aan met luchtmacht, alle tanks worden succesvol vernietigd, UAF dringt Richolandia binnen en claimt het noord westen als UAF gebied
Afgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt ook Nieuw Kentucky aan.
* Slome_stokbrood_eter zet 200 vliegtuigen in om het vliegtuig met de atoom bom te beschermenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening en stuurt zijn straaljagers om te onderscheppen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief UAF stuurt postduif met brief
Op de ondergang van Richolandia!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF slaat verdrag om elkaar te hebben als een van ons wordt aangevallen
* Nieuw-Amsterdam is overgenomen door Richolandia.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef richolio het volgende:
[..]
* Nieuw-Amsterdam is overgenomen door Richolandia.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veenoord is in bezit van UAFquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF valt Veenoord succesvol aan, het land is in paniek. UAF stuurt legermacht om orde te herstellen in Veenoord. UAF neemt Veenoord over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |