Daarom ga ik slapen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening vindt dat er vrij weinig schot in zit
Ja. Als er binnen een halfuurtje of zo niet meer users komen, kunnen we wel een happy hour houden waarin iedereen een extra land kiest om meer gaten in de kaart te vullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef MichaelScott het volgende:
Maar je mag dus alleen buurlanden veroveren?
Trommel je vrienden op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening vindt dat er vrij weinig schot in zit
Heb ik ooit sex met je gehad in het verleden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, mag ik dan Namibië? En dan noem ik het Veenoord, aangezien het naast nieuw-amsterdam ligt.
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanvalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
* Richolandia veraadt Wasbeerland en valt het aan. Wasbeerland is uiteraard heel verdrietig omdat we eerst goede vrienden waren en wat gingen drinken samen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, mag ik dan Namibië? En dan noem ik het Veenoord, aangezien het naast nieuw-amsterdam ligt.
Als je icoontje klopt, hoop ik van niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Heb ik ooit sex met je gehad in het verleden?
* afgeweertquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott doet opnieuw een poging om Richolandia te veroveren dit keer met artillerievuur en bombardementen vanaf zee dankzij de fregatten en vliegdekschepen die hij gekregen heeft van India en China.![]()
Psst, quotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanval
Hater. Vroegah was ik op mijn sexiest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je icoontje klopt, hoop ik van niet.
Je moet de aanval quoten dan sla je hem af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer slaat de aanvallen af met zijn wasbeerleger. tevens ben ik heel verdrietig wanwege de aanval
Blijf van mn kutdorp af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott geeft opdracht om tegelijkertijd Veenoord te veroveren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef Intxaurraga het volgende:
De thans bij de VN voorliggende lijst.Je vergeet dat Niger nu ook van mij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |