* MichaelScott legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Nieuw-Amsterdam aan met heel veel vrouwen met bloot bovenlichaam zodat Nieuw-Amsterdam afgeleidt zal raken
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.![]()
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik met kloonaccounts ook andere delen claimen?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mits integer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.quote:
Het was nacht maar ze moesten lachen toen ze je hoofd zagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |