quote:
* the_legend_killer heeft een knip plak quote defensie tactiek gedaan om zijn land te redden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je moet de aanval quoten dan sla je hem af.
Ehm, ik ga even alleen uit van het rompland bij de lijst, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vergeet dat Niger nu ook van mij is
Okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ehm, ik ga even alleen uit van het rompland bij de lijst, als je het niet erg vindt.
Ik wacht nog altijd op de instemming van Tassendief voordat ik namens de internationale gemeenschap UAF erken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF bombarderen Wasbeerland, UAF heeft succesvol vliegvelden en havens vernietigd, UAF valt met 20.000 tanks en 400.000 man Wasbeerland binnen en neemt het over
Ik ga akkoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de instemming van Tassendief voordat ik namens de internationale gemeenschap UAF erken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott begint een loopgravenoorlog om dat kutdorp van een Veenoord te veroveren
Njet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief United African Front valt veenoord aan
* the_legend_killer met behulp van kim jong un slaan wij terug en de aanval af. Het land is zwaar getroffen en wil samenwerken om een sterkere macht te worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF bombarderen Wasbeerland, UAF heeft succesvol vliegvelden en havens vernietigd, UAF valt met 20.000 tanks en 400.000 man Wasbeerland binnen en neemt het over
10 secondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |