* MichaelScott laat het ultimatum verstrijken en geeft een speech op nationale tv om zijn leger te motiveren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 geeft een ultimatum aan MichaelScott om te stoppen met het sturen van manschappen naar bezet gebied anders zullen er gevolgen zijn
* is nu van Richolandiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik speel niet meer mee en verkoop al mijn negerts.
Je krijgt meer gebied, niet meerdere landen, dus kunt het ook in één keer kwijtraken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
TS, als je meerdere landen hebt ben je ze dan bij aanval allemaal kwijt of alleen het aangrensende land?
* MichaelScott heeft de helikopter neergehaald met afweergeschut, de bemanning wordt ondervraagd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Stuurt helikopter naar Richolandia voor spionage
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je krijgt meer gebied, niet meerdere landen, dus kunt het ook in één keer kwijtraken.
We hebben meer users nodig, trouwens.
Alste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Lejenk het volgende:
Marokko nog beschikbaar? Dan noem ik het Nederland.
* MichaelScott slaat de aanval af dankzij Russische gasmaskers en mijnenvelden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef richolio het volgende:
* richolio valt met Richolandia Nieuw-Amsterdam aan. Ze gebruiken een blitzkrieg en gas. Lekker puh.
In oorlog bestaan geen grijstinten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar wat als de helft van mijn legers wel stand houdt
Europa is al vernietigd heb het een paar minuten geleden genuked en niemand heeft het verdedigt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening verkoopt olie aan Amerika, koopt Eurofighters en investeerd in een kernprogramma
Hoax, jij had nog helemaal geen kernwapens ontwikkeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Europa is al vernietigd heb het een paar minuten geleden genuked en niemand heeft het verdedigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |