welke Congo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.quote:
Alle 2.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.
Hij is dus de scheidsrechter die val je niet zomaar aan.
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je schopt de scheids, dat mag niet.
Had je beter de Mayotte kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
OhScheidsrechter is dus onschendbaar eh.
* Tassendief doe maar niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo aan, ( Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Te laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo niet aan, (Zuid Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Voorlopig één per user, maar je hebt inmiddels al een buur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
Mag ik door niemandsland heen aanvallen? Of nog een land tot me nemen? Ze zijn toch nog van niemandOf is eentje per user de max
* datismijnmening Is al bondgenoten met Tassendiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Zie OP. Je bent je land alweer kwijt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
* Tassendief biedt zich aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Wil je ook een land? (zie OP)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |