* MichaelScott legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Nieuw-Amsterdam aan met heel veel vrouwen met bloot bovenlichaam zodat Nieuw-Amsterdam afgeleidt zal raken
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Legt Louis Vuitton tasjes op de weg en neemt zo de vrouwen gevangen. Bedankt, dat gaat een leuke nacht worden voor mij en mijn manschappen.![]()
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik met kloonaccounts ook andere delen claimen?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mits integer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.quote:
Het was nacht maar ze moesten lachen toen ze je hoofd zagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott slaat de aanval af. Volgende keer kan je je negers beter 's nachts op pad sturen.
Lust u er boter bij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Doe mij Libië maar. Het heet vanaf nu STOKBROOD LAND
* MichaelScott wijst het verzoek af, Kentucky is straks van mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
* paarse_paashaas vraagt toestemming aan Nieuw-amsterdam om over zijn land richting Kentucky te marcheren...
Eeeen Wasbeerland is van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* paarse_paashaas weert af en stuurt zijn troepen op UAF af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief UAF valt veenoord aan.
* the_legend_killerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* vigen98 UAF heeft succesvol alle raketaanvallen weten te stoppen, UAF gooit 1 atoombom op Wasbeerland. Mits als Wasbeerland overgeeft zal UAF stoppen met het sturen van legers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
Onmogelijk! Te laatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* the_legend_killerziet dit neeeet op tijd en schiet een paar raketten af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Tassendief UAF onderschept raketten en stuurt een Anatonev om dat land plat te gooien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott Valt Kentucky aan, de manschappen zijn extra gemotiveerd vanwege de KFC.
Geldige bingo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Eeeen Wasbeerland is van mijSorry vriendje
Nieuwe map hihi
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening stuurt zijn landmacht om STOOKBROODLAND te veroveren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Intxaurraga het volgende:
*schopWel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Godverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverd![]()
![]()
![]()
Wamoejedan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal sta
* vigen98 UAF slaat aanval af en stuurt meteen grootmacht naar Richolandia tevens worden alle havens en vliegvelden vernietigd. UAF waarschuwt Richolandia om over te geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
* Nu dat Wasbeerland van Richolandia is, val ik meteen UAF aan. Bij deze dus.
* datismijnmening stuurt de paarse baretten om Slome_strokbrood_eter te liquiderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terug
* Het leger van Richolandia rent snel terug naar Richolandia waar ze lekker veilig zijn en wat bier kunnen drinken. Aanval op ons afgeweert dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF slaat aanval af en stuurt meteen grootmacht naar Richolandia tevens worden alle havens en vliegvelden vernietigd. UAF waarschuwt Richolandia om over te geven.
Veenoord slaat de aanval met succes af en verklaart zich neutraal richting andere conflicten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief UAF valt veenoord opnieuw aan en stuurt luchtsteun
* the_legend_killer wasbeerland helpt richolandia maar wasbeerleger blijft onder mijn bevel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
* Nu dat Wasbeerland van Richolandia is, val ik meteen UAF aan. Bij deze dus.
* Slome_stokbrood_eter is boos en laat de broer van ditismijnmening opeten door hongerige honden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening stuurt de paarse baretten om Slome_strokbrood_eter te liquideren
* datismijnmening heeft geen broersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
* Slome_stokbrood_eter is boos en laat de broer van ditismijnmening opeten door hongerige honden.
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF heeft succesvol Richolandia teruggedrongen en stuurt nu bemiddelaars om een vredesakkoord te teken.
Proostquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroeg
Proostquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
* Vredesakkoord getekend en Richolandia trakteert UAF op een biertje in de kroeg
Waarwaarwaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF verovert Veenoord succesvol en roept het uit als UAF gebied
Ja dat witte stukje tussen veenoord en nieuw amsterdam.quote:
Dan waren dat onschuldige burgers. * Slome_stokbrood_eter is nu nog bozer geworden. Er is een vliegtuig onderweg met een atoom bom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening heeft geen broers![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 UAF verovert Veenoord succesvol en roept het uit als UAF gebied
* datismijnmening en stuurt zijn straaljagers om te onderscheppenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Dan waren dat onschuldige burgers. * Slome_stokbrood_eter is nu nog bozer geworden. Er is een vliegtuig onderweg met een atoom bom.
Prego.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja dat witte stukje tussen veenoord en nieuw amsterdam.
Nee hoor, dat was eerst afgeslagen maar heb weer aangevallen en dat was niet afgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt Veenoord aan met zijn machtige pantserbrigades[ afbeelding ]
[..]telt niet was al afgeslagen
* Tassendief UAF slaat aanval af en verzoekt om nog een keer wat te gaan drinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
* Richolandia stuurt het leger twee kanten op en valt daarmee UAF en Nieuw-Amsterdam aan. Verbreekt hiermee wel het vredesakkoord maar hoopt dat we ooit nog een keer wat kunnen gaan drinken met zijn allen
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
* Richolandia stuurt het leger twee kanten op en valt daarmee UAF en Nieuw-Amsterdam aan. Verbreekt hiermee wel het vredesakkoord maar hoopt dat we ooit nog een keer wat kunnen gaan drinken met zijn allen
* vigen98 UAF valt meteen aan met luchtmacht, alle tanks worden succesvol vernietigd, UAF dringt Richolandia binnen en claimt het noord westen als UAF gebiedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief UAF slaat aanval af en verzoekt om nog een keer wat te gaan drinken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik claim Somalie en noem het Klaagbaak
* Tassendief UAF stuurt postduif met briefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik claim Somalie en noem het Klaagbaak
* vigen98 UAF slaat verdrag om elkaar te hebben als een van ons wordt aangevallenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott Slaat de aanval af en neemt contact op met UAF om een strategische alliantie te bespreken.
* Richolandia weert aanval afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF valt meteen aan met luchtmacht, alle tanks worden succesvol vernietigd, UAF dringt Richolandia binnen en claimt het noord westen als UAF gebied
Afgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott valt ook Nieuw Kentucky aan.
* Slome_stokbrood_eter zet 200 vliegtuigen in om het vliegtuig met de atoom bom te beschermenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening en stuurt zijn straaljagers om te onderscheppen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief UAF stuurt postduif met brief
Op de ondergang van Richolandia!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 UAF slaat verdrag om elkaar te hebben als een van ons wordt aangevallen
* Nieuw-Amsterdam is overgenomen door Richolandia.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef richolio het volgende:
[..]
* Nieuw-Amsterdam is overgenomen door Richolandia.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |