Lust u er boter bij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Doe mij Libië maar. Het heet vanaf nu STOKBROOD LAND
* MichaelScott wijst het verzoek af, Kentucky is straks van mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
* paarse_paashaas vraagt toestemming aan Nieuw-amsterdam om over zijn land richting Kentucky te marcheren...
Eeeen Wasbeerland is van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* paarse_paashaas weert af en stuurt zijn troepen op UAF af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief UAF valt veenoord aan.
* the_legend_killerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
* Richolandia valt Wasbeerland nogmaals aan.
* vigen98 UAF heeft succesvol alle raketaanvallen weten te stoppen, UAF gooit 1 atoombom op Wasbeerland. Mits als Wasbeerland overgeeft zal UAF stoppen met het sturen van legers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
Onmogelijk! Te laatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* the_legend_killerziet dit neeeet op tijd en schiet een paar raketten af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Tassendief UAF onderschept raketten en stuurt een Anatonev om dat land plat te gooien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
* the_legend_killer Dankzij mijn kameraad kim jong-un heeft wasbeerland nu een anti-raket schild en anti-luchtafweersysteem.
Als tegenprestatie moesten mijn wasberen zijn oom opeten haha.
Tevens gaan een paar dikke raketten naar UAF om dat kut land pijn te doen![]()
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott Valt Kentucky aan, de manschappen zijn extra gemotiveerd vanwege de KFC.
Geldige bingo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Eeeen Wasbeerland is van mijSorry vriendje
Nieuwe map hihi
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening stuurt zijn landmacht om STOOKBROODLAND te veroveren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Intxaurraga het volgende:
*schopWel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Godverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
* MichaelScott heeft Kentucky zojuist veroverd![]()
![]()
![]()
Wamoejedan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat ik in die spoiler onder Senegal sta
* vigen98 UAF slaat aanval af en stuurt meteen grootmacht naar Richolandia tevens worden alle havens en vliegvelden vernietigd. UAF waarschuwt Richolandia om over te geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
* Nu dat Wasbeerland van Richolandia is, val ik meteen UAF aan. Bij deze dus.
* datismijnmening stuurt de paarse baretten om Slome_strokbrood_eter te liquiderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
* Slome_stokbrood_eter stuurt enkele raketten terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |