Op een of andere manier wil ik alles wat ik niet kan krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Jij hosselt alleen bezette meisjes?
Jaa, iedereen ligt met crack in een deuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat is Crack populair.
Is ze zo ontzettend leuk?
NEE IKBEN BOOS!!1!!1 *Schopt in t rondquote:
Zolang ik niet glimlach is ze zeer lief jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Omg JJames, hou toch je mond. Echt waar.
sorryquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat die dikke van de Plus in de OP?
haha, wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik niet glimlach is ze zeer lief ja
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou James, of hoe je ook mag heten. Want die naam veranderd elke week.
Ik heb er een note bij, dus veel plezier met je erop afrukken![]()
Met je piemol
Stil nou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Met je piemol
hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stil nou.Zo geef je hem/haar juist wat ze wil.
standaard blond paardenmeisje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo slim van je VAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier wil ik alles wat ik niet kan krijgen
Wat ga je doen popje ?quote:
Misschien was het wel een positieve note.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Met je piemol
ga je morgen doen?quote:
crack is leukerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard blond paardenmeisje.
Zegmaar een kloon van xcachet
Zei ik dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Als je glimlacht lijk je wel iets op een verkrachter in dat licht"
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
mijn eerste kaap van 2014 jongens, jullie zijn er getuigen van
Die krijg ik alleen van Tjackjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien was het wel een positieve note.
crack neukt fijner.quote:
Maar het gaat beter met me dan ooit hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo slim van je VA
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op TC ja. Ik moest toch wel lachen
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het gaat beter met me dan ooit hoor
Oh, lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga sinds maanden eindelijk weer paardrijden. Met mijn beste vriendin de veluwe op
rot op johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard blond paardenmeisje.
Zegmaar een kloon van xcachet
Wie is erik?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb een positieve note van erik, tjacka en moblo tot nu toe.
saaiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga sinds maanden eindelijk weer paardrijden. Met mijn beste vriendin de veluwe op
quote:
Ik zet jullie even allemaal op een lijstje zodat ik weet wie ik in de gaten moet houden.quote:
quote:
Erik kennenquote:
Het is gewoon zwart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve mijn haarkleur dan, schavuit.
Een tegen 1000quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent ook één van de 1000 FOK!ers?
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Met je piemol
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve mijn haarkleur dan, schavuit.
Ik heb liever niet dat je hier notes bespreekt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesKijk je dagelijks ofzo?
Ja. Ik krijg zelfs notificaties op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesKijk je dagelijks ofzo?
Bruin. Etsu pest mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doe
Brian Molko to bequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doe
Dude?!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist boodschappen gedaan voor 120 euro.
de AH wordt rijk door mij.
ik houd lieve een schijtsessie dan dat ik op een paard zitquote:
Ben je net zo dik als die dikke van de Plus dat je voor 120 euro boodschappen doet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist boodschappen gedaan voor 120 euro.
de AH wordt rijk door mij.
One tchock to find them all ?quote:
Je koopt voor 120 euro sigaretten en vlees?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vlees is in aanbieding he.
En sigaretten is duur.
Vlees is altijd in de aanbieding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En sigaretten is duur.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je net zo dik als die dikke van de Plus dat je voor 120 euro boodschappen doet?
Oké, ik ga vanaf nu alle bruinharige jongens verdacht aankijken als ik boodschappen doequote:
zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En sigaretten is duur.
120eur is amper een volle kar manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je net zo dik als die dikke van de Plus dat je voor 120 euro boodschappen doet?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je koopt voor 120 euro sigaretten en vlees?![]()
Hij gaat gewoon 1x voor de hele maand, dan hoeft ie niet zo eng vaak naar buitenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 34 euro kan je al een halve kar vullen joh.
Maar nu doe je komende weken geen boodschappen lijkt me?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]En natuurlijk avondeten, drinken, wasmiddel, brood enzo voor de komende week.
En van alles een voorraadje zeg maar.
En frituurvet, das al 6 euro.
ja met zakken chipsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 34 euro kan je al een halve kar vullen joh.
Als je een bruinharige manfiguur naar je door de schappen ziet staren en zich schuchter achter je aan ziet bewegen weet je genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik ga vanaf nu alle bruinharige jongens verdacht aankijken als ik boodschappen doe
Volgende week weer 120.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu doe je komende weken geen boodschappen lijkt me?
Voor eten niet, nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu doe je komende weken geen boodschappen lijkt me?
Dat kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik houd lieve een schijtsessie dan dat ik op een paard zit
Ik denk dat ik dat nog niet eens in 1 maand uitgeef hoor.quote:
Ik eet ontzettend duur. Alles vers en shit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een man, dik en homo, dus ik eet extra veel.
Nee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog niet eens in 1 maand uitgeef hoor.
Nou ja, vroegah deden mijn ouders wel voor 150-200 euro boodschappen elke week, maar dat is echt teringveel hoorquote:
Hipstermeisje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet ontzettend duur. Alles vers en shit.
Jij rookt niet, ik wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat verklaart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij rookt niet, ik wel.
Zonder sigaretten is 't 90 euro.
Mijn ouders ook wel.. maar dat was voor 6 manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, vroegah deden mijn ouders wel voor 150-200 euro boodschappen elke week, maar dat is echt teringveel hoorKom je nu echt niet aan
Nee, gewoon gezond allesquote:
Oké, we moeten even een code afspreken, iets dat ik kan vragen ofzo zonder dat het misschien per ongeluk gewoon een van de dagelijkse stalkers is die dan rare dingen van me gaat denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een bruinharige manfiguur naar je door de schappen ziet staren en zich schuchter achter je aan ziet bewegen weet je genoeg.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rotterdam voor rijke tatta's?
En dat ongeveer iedere week?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij rookt niet, ik wel.
Zonder sigaretten is 't 90 euro.
Heuj Kedvesemquote:
Neequote:
Nee.quote:
we zijn niet allemaal bitcoin miljonair hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
jullie wonen of als studenten, of niet op jezelf
120eur is echt helemaal niks qua boodschappen. Als je een beetje normaal kookt (en dus geen dieprvies pizza maar echt eten) ben je al snel 15-20eur per dag kwijt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
120eur is echt helemaal niks qua boodschappen. Als je een beetje normaal kookt (en dus geen dieprvies pizza maar echt eten) ben je al snel 15-20eur per dag kwijt
True. Duur leven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Dit slaat echt nergens op hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh okeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik zeg toch dat ik nu een vooraadje van alles heb ingeslagen.
Frituurvet koop ik niet iedere week hoor.Wasmiddel ook niet. Keukenpapier. Toiletdoekjes.
Ik ook niet gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookMaar nog steeds kom ik niet aan 120 euro
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, we moeten even een code afspreken, iets dat ik kan vragen ofzo zonder dat het misschien per ongeluk gewoon een van de dagelijkse stalkers is die dan rare dingen van me gaat denken
Jimbo is de koning van Kralingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rotterdam voor rijke tatta's?
ik ook zeker niet, maar ik eet gewoon normale dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal bitcoin miljonair hoor!![]()
Ik woon als student jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
en doe dat nu eens keer tweequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Bullshit, ik kook iedere dag met verse groente en ik eet ontzettend veel vis. Ik ben gemiddeld per week tussen de 30 en 50 euro kwijt.
Ohnee, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
LAAT ME GEWOON GELD UITGEVEN ALS IK DAAR ZIN IN HEB OK
ik kijk niet naar de prijzen, ik pak waar ik zin in heb
Ja maar jij hoeft ook niet naar geld om te kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
LAAT ME GEWOON GELD UITGEVEN ALS IK DAAR ZIN IN HEB OK
ik kijk niet naar de prijzen, ik pak waar ik zin in heb
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxen
[..]
Jimbo is de koning van Kralingen
Ohja is goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxen
[..]
Ja, het gaat nu over boodschappen doenquote:
Oh, ja zeg dat dan eerder!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en doe dat nu eens keer twee
ik kook niet voor mezelf alleen he
Ja dat scheelt wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en doe dat nu eens keer twee
ik kook niet voor mezelf alleen he
Je alcoholisme welke in de prijs is inbegrepen helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook zeker niet, maar ik eet gewoon normale dingen.
waar tegen niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft ook niet naar geld om te kijken.
rot op man, dan vreet je van die goedkope vleesmeukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op hoor20 euro sowieso niet. Je kan makkelijk met 10 euro een fatsoenlijke maaltijd in elkaar fratsen en drinken/brood shit kopen.
Feyenoordhooligans op FOK! hebben het wel goed voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu over boodschappen doen
ik drink niet thuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je alcoholisme welke in de prijs is inbegrepen helpt ook niet mee natuurlijk.
je moet ons eens spareribs zien etenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoordhooligans op FOK! hebben het wel goed voor elkaar dan.
Ik vond het wel een goed vervolg onderwerpquote:
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ons eens spareribs zien eten
als koningen, ik zeg het je
Ja?quote:
Terug van weggeweest en nu alweer alles in de melk te brokkelen hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed vervolg onderwerp
Eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ons eens SPARERIBS zien ETEN
als KONINGEN, ik zeg het je
Bedoelde het niet lullig hoorquote:
ja, die worsten gingen er ook aardig in daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zeg
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rot op man, dan vreet je van die goedkope vleesmeuk
ga eens naar een slager en haal een echt goed stuk vlees. Ben je al snel een tientje kwijt.
Ik hou alleen niet zo van brokjes in de melkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nu alweer alles in de melk te brokkelen hebben
EssnHills, kwaliteitscommissie.
Maar is je drukke periode nu weer wat afgenomen dan?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zeg
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?Dan ben je echt verwend hoor
Voor een andere worst zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets anders
Jij gaat voor het plakje worst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets anders
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, kunnen jullie voortaan op je taalgebruik passen en willen jullie J.James niet wegsturen?
Alvast bedankt.
Kom je eens bij ons langs?quote:
je bent zelf een bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, kunnen jullie voortaan op je taalgebruik passen en willen jullie J.James niet wegsturen?
Alvast bedankt.
quote:
eens in de week naar de zegroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?Dan ben je echt verwend hoor
En wat moeten de meiden doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
Waar ben je nu?quote:
Je gezichtquote:
Iets in mij zegt dat dit niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
En vooral diepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die worsten gingen er ook aardig in daar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.
Maar is prima. Ik negeer d'r wel.
haar? hem? het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.
Nou, ik heb lief gevraagd en meer kan ik niet doenquote:
Long story.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is een vrouw?
pics van die tinychat kont
J.James is een meisje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
tettenpica's opsturen naar mij.quote:
Ja goed, als je het kan betalen prima. Maar mensen die het met minder doen eten niet opeens paupervoer ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens in de week naar de zegro![]()
Niet verwend, maar ik vind eten gewoon fijn, en koken leuk. Heb liever 10eur aan vlees elke avond dat ik met plezier eet, dan dat kut vlees van bijv AH of c1000 wat volgestopt zit met vocht en andere meuk
Naaktpics sturen naar mij.quote:
Ik werk stiekem voor de NSAquote:
Ik heb het dan iig gevraagd, mij treft geen blaam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat dit niet gaat gebeuren
Is ze diep gekwetst? Ligt ze in foetushouding huilend te zuigen op haar duim in een stoffig hoekje van haar kamer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
Is goed, ik ga even op internet zoeken naar geschikte picsquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ze diep gekwetst? Ligt ze in foetushouding huilend te zuigen op haar duim in een stoffig hoekje van haar kamer?
Volgens Jimbo wel!quote:
Jawel, haar een GRTD-sc ban geven ( bestaat dat?). Omdat ze zich zo kut gedraagt als maar kan, zegt dat ze ontzettend veel spijt heeft en ons met rust zal laten.. en vervolgens binnen 24 uur weer terug zijn en tegen je aan lopen lullen als een lief poesje terwijl ze je daarvoor compleet belachelijk maakt. En dan verwachten dat wij allemaal lief terug gaan doen.. want OHJEEJ, als we dat niet doen zijn we kinderachtig blabla onzin, kut kindjes dit dat weet ik het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb lief gevraagd en meer kan ik niet doen
Kano was je voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naaktpics sturen naar mij.
Sorry, forumregels
Oh, daar ben ik woensdag langsgetreindquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, haar een GRTD-sc ban geven ( bestaat dat?). Omdat ze zich zo kut gedraagt als maar kan, zegt dat ze ontzettend veel spijt heeft en ons met rust zal laten.. en vervolgens binnen 24 uur weer terug zijn en tegen je aan lopen lullen als een lief poesje terwijl ze je daarvoor compleet belachelijk maakt. En dan verwachten dat wij allemaal lief terug gaan doen.. want OHJEEJ, als we dat niet doen zijn we kinderachtig blabla onzin, kut kindjes dit dat weet ik het.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze is. Elke week is het iets anders.
HEBBEN WE EEN RELATIE?!quote:
Dat hele forum bloed dood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
naakt pica van ess??quote:
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, als je het kan betalen prima. Maar mensen die het met minder doen eten niet opeens paupervoer ofzoIk haal ook liever brood bij de bakker, en alles vers. Maar als ik op mezelf woon wordt dat waarschijnlijk wel anders hoor
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
timingquote:
Wou je een wedstrijdje gaan doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
naakt pica van ess??
Mijne zijn vast beter
Komt wel weer. Winterstop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.
LAM GOEDKOOP?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorHeb nu voor 9eur twee goede stukken vlees.
En als ik echt geen geld meer heb ga ik naar de islamitsiche slager, en haal ik goedkope stukken vlees zoals lamsschouder. Goedkoop, vers, veel vlees en heerlijk als je het in een stoofpan doet
Lavjequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
He Cookieslikker is terug. Geflipte-Koelkast zal wel even weg zijn dan.
Kip, dat is goedkoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Wij hebben lam gegeten voor kerst en waren 25 euro kwijt voor wat vlees
Nee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
nee jij bent een winterstopquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij hadden eigenlijk verbazingwekkend weinig vlees met Kerst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Ik ben de trendsetter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Had ook geen gedag gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj KedvesemIk eb je niet binnen zien komen
21quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
EssjeKom je ook weer eens buurten op BNW?
Oh kwam het daardoorquote:
Is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wou je een wedstrijdje gaan doen?
3 jaar ouder dan ik, maar als mijn vriend zoiets kan, kan ik dat ookquote:
quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan ik, maar als mijn vriend zoiets kan, kan ik dat ook
Dan heb je koteletjes oid. Dat is populair vlees. (en sowieso ben je dan vast niet naar de turk geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Maat van me is ook 18 en heeft een vriendin van 21quote:
Hallo, hoe oud was jij dan?!quote:
Jamaar ik ben al bijna 22!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maat van me is ook 18 en heeft een vriendin van 21
kipquote:
quote:
zwarte kip?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kipMaiskippie 5 eur
poulet noir daarintegen 7.50 per kg MINIMAAL
neequote:
Ja en ik bijna 19quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, hoe oud was jij dan?!
[..]
Jamaar ik ben al bijna 22!
Ja dat was ik, met de zx6rquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maaruh. Was jij dat laatst zelf op die foto met die motor. Zag er goed uit
je moet geen kip kopen maar BITCOINSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kipMaiskippie 5 eur
poulet noir daarintegen 7.50 per kg MINIMAAL
Is een soort kip, erg luxe enzo. Smaak is wel echt perfect ... maar dat mag ook wel voor die prijsquote:
tevens;quote:
ik was hier al in 2009 aan t postenquote:
Rot op met je bitcoinsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet geen kip kopen maar BITCOINS
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste richting de club van 27 in ons 23 rijtje
Een stukje ouderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, hoe oud was jij dan?!
[..]
Jamaar ik ben al bijna 22!
Ah, okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens;
De Poulet Noir is een kip met opmerkelijke zwarte poten. Doordat deze kippen een vrije uitloop hebben en de voeding voor 75% bestaat uit granen, heeft het vlees de natuurlijke smaak zoals de kip vroeger had. Het vlees heeft een mooie structuur en het fijne vetlaagje onder de huid komt de smaak zeker ten goede. De Poulet Noir is dus niet zomaar een kip, maar een scharrelkip van topkwaliteit!
Ik eet gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Daar gaat het niet om.quote:
Bitcoins zijn goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Gaat goed hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk het wel
Hoe gaat het met ess?
Nog een gelukkig 2014
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Jaquote:
in 2 dagen wel +200eur, das wel netjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[..]
Bitcoins zijn goed.
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melkquote:
maandag en dinsdag werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een aanbod binnen?
Hier heb je een rap over Legia Warschau
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.quote:
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow bijna met pensioen jij
wow wowowow
Feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Ik vind koken wel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
alleen als ik iets BELANGRIJKS te melden hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.
ga je dalijk ook grotendeels in CAPSLOCK PRATEN?
Ik ga weer werken.quote:
Ware woorden, vriend VA.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Had ik ook tot een paar jaar geleden. Nu ben ik heel blij dat ik er goed in geworden benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |