Nou, ik heb lief gevraagd en meer kan ik niet doenquote:
Long story.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is een vrouw?
pics van die tinychat kont
J.James is een meisje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.
Maar is prima. Ik negeer d'r wel.
tettenpica's opsturen naar mij.quote:
Ja goed, als je het kan betalen prima. Maar mensen die het met minder doen eten niet opeens paupervoer ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens in de week naar de zegro![]()
Niet verwend, maar ik vind eten gewoon fijn, en koken leuk. Heb liever 10eur aan vlees elke avond dat ik met plezier eet, dan dat kut vlees van bijv AH of c1000 wat volgestopt zit met vocht en andere meuk
Naaktpics sturen naar mij.quote:
Ik werk stiekem voor de NSAquote:
Ik heb het dan iig gevraagd, mij treft geen blaam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat dit niet gaat gebeuren
Is ze diep gekwetst? Ligt ze in foetushouding huilend te zuigen op haar duim in een stoffig hoekje van haar kamer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, kunnen jullie voortaan op je taalgebruik passen en willen jullie J.James niet wegsturen?
Alvast bedankt.
Is goed, ik ga even op internet zoeken naar geschikte picsquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ze diep gekwetst? Ligt ze in foetushouding huilend te zuigen op haar duim in een stoffig hoekje van haar kamer?
Volgens Jimbo wel!quote:
Jawel, haar een GRTD-sc ban geven ( bestaat dat?). Omdat ze zich zo kut gedraagt als maar kan, zegt dat ze ontzettend veel spijt heeft en ons met rust zal laten.. en vervolgens binnen 24 uur weer terug zijn en tegen je aan lopen lullen als een lief poesje terwijl ze je daarvoor compleet belachelijk maakt. En dan verwachten dat wij allemaal lief terug gaan doen.. want OHJEEJ, als we dat niet doen zijn we kinderachtig blabla onzin, kut kindjes dit dat weet ik het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb lief gevraagd en meer kan ik niet doen
Kano was je voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naaktpics sturen naar mij.
Sorry, forumregels
Oh, daar ben ik woensdag langsgetreindquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, haar een GRTD-sc ban geven ( bestaat dat?). Omdat ze zich zo kut gedraagt als maar kan, zegt dat ze ontzettend veel spijt heeft en ons met rust zal laten.. en vervolgens binnen 24 uur weer terug zijn en tegen je aan lopen lullen als een lief poesje terwijl ze je daarvoor compleet belachelijk maakt. En dan verwachten dat wij allemaal lief terug gaan doen.. want OHJEEJ, als we dat niet doen zijn we kinderachtig blabla onzin, kut kindjes dit dat weet ik het.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze is. Elke week is het iets anders.
HEBBEN WE EEN RELATIE?!quote:
Dat hele forum bloed dood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |