Ik hou alleen niet zo van brokjes in de melkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nu alweer alles in de melk te brokkelen hebben
EssnHills, kwaliteitscommissie.
Maar is je drukke periode nu weer wat afgenomen dan?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zeg
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?Dan ben je echt verwend hoor
Voor een andere worst zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets anders
Jij gaat voor het plakje worst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wel iedere dag, maar voor iets anders
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, kunnen jullie voortaan op je taalgebruik passen en willen jullie J.James niet wegsturen?
Alvast bedankt.
Kom je eens bij ons langs?quote:
je bent zelf een bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, kunnen jullie voortaan op je taalgebruik passen en willen jullie J.James niet wegsturen?
Alvast bedankt.
quote:
eens in de week naar de zegroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?Dan ben je echt verwend hoor
En wat moeten de meiden doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
Waar ben je nu?quote:
Je gezichtquote:
Iets in mij zegt dat dit niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Alvast bedankt.
En vooral diepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die worsten gingen er ook aardig in daar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.
Maar is prima. Ik negeer d'r wel.
haar? hem? het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan ook haar op attenteren dat ze kapt met achterlijk gedrag en slachtofferrol? Ze zet zichzelf enorm voor 't schut.
Maar is prima. Ik negeer d'r wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |