en doe dat nu eens keer tweequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Bullshit, ik kook iedere dag met verse groente en ik eet ontzettend veel vis. Ik ben gemiddeld per week tussen de 30 en 50 euro kwijt.
Ohnee, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
LAAT ME GEWOON GELD UITGEVEN ALS IK DAAR ZIN IN HEB OK
ik kijk niet naar de prijzen, ik pak waar ik zin in heb
Ja maar jij hoeft ook niet naar geld om te kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
LAAT ME GEWOON GELD UITGEVEN ALS IK DAAR ZIN IN HEB OK
ik kijk niet naar de prijzen, ik pak waar ik zin in heb
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxen
[..]
Jimbo is de koning van Kralingen
Ohja is goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxen
[..]
Ja, het gaat nu over boodschappen doenquote:
Oh, ja zeg dat dan eerder!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en doe dat nu eens keer twee
ik kook niet voor mezelf alleen he
Ja dat scheelt wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en doe dat nu eens keer twee
ik kook niet voor mezelf alleen he
Je alcoholisme welke in de prijs is inbegrepen helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook zeker niet, maar ik eet gewoon normale dingen.
waar tegen niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft ook niet naar geld om te kijken.
rot op man, dan vreet je van die goedkope vleesmeukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op hoor20 euro sowieso niet. Je kan makkelijk met 10 euro een fatsoenlijke maaltijd in elkaar fratsen en drinken/brood shit kopen.
Feyenoordhooligans op FOK! hebben het wel goed voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu over boodschappen doen
ik drink niet thuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je alcoholisme welke in de prijs is inbegrepen helpt ook niet mee natuurlijk.
je moet ons eens spareribs zien etenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoordhooligans op FOK! hebben het wel goed voor elkaar dan.
Ik vond het wel een goed vervolg onderwerpquote:
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ons eens spareribs zien eten
als koningen, ik zeg het je
Ja?quote:
Terug van weggeweest en nu alweer alles in de melk te brokkelen hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed vervolg onderwerp
Eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ons eens SPARERIBS zien ETEN
als KONINGEN, ik zeg het je
Bedoelde het niet lullig hoorquote:
ja, die worsten gingen er ook aardig in daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker die C_A, die kan dr keel opengooien zeg
Ja je gaat toch niet elke dag naar de slager?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rot op man, dan vreet je van die goedkope vleesmeuk
ga eens naar een slager en haal een echt goed stuk vlees. Ben je al snel een tientje kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |