Dat verklaart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij rookt niet, ik wel.
Zonder sigaretten is 't 90 euro.
Mijn ouders ook wel.. maar dat was voor 6 manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, vroegah deden mijn ouders wel voor 150-200 euro boodschappen elke week, maar dat is echt teringveel hoorKom je nu echt niet aan
Nee, gewoon gezond allesquote:
Oké, we moeten even een code afspreken, iets dat ik kan vragen ofzo zonder dat het misschien per ongeluk gewoon een van de dagelijkse stalkers is die dan rare dingen van me gaat denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een bruinharige manfiguur naar je door de schappen ziet staren en zich schuchter achter je aan ziet bewegen weet je genoeg.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rotterdam voor rijke tatta's?
En dat ongeveer iedere week?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij rookt niet, ik wel.
Zonder sigaretten is 't 90 euro.
Heuj Kedvesemquote:
Neequote:
Nee.quote:
we zijn niet allemaal bitcoin miljonair hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
jullie wonen of als studenten, of niet op jezelf
120eur is echt helemaal niks qua boodschappen. Als je een beetje normaal kookt (en dus geen dieprvies pizza maar echt eten) ben je al snel 15-20eur per dag kwijt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
120eur is echt helemaal niks qua boodschappen. Als je een beetje normaal kookt (en dus geen dieprvies pizza maar echt eten) ben je al snel 15-20eur per dag kwijt
True. Duur leven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Dit slaat echt nergens op hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet ontzettend duur. Alles vers en shit.
Oh okeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik zeg toch dat ik nu een vooraadje van alles heb ingeslagen.
Frituurvet koop ik niet iedere week hoor.Wasmiddel ook niet. Keukenpapier. Toiletdoekjes.
Ik ook niet gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookMaar nog steeds kom ik niet aan 120 euro
Ik zal een dichte doos meenemen welke jij kan unboxenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, we moeten even een code afspreken, iets dat ik kan vragen ofzo zonder dat het misschien per ongeluk gewoon een van de dagelijkse stalkers is die dan rare dingen van me gaat denken
Jimbo is de koning van Kralingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rotterdam voor rijke tatta's?
ik ook zeker niet, maar ik eet gewoon normale dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal bitcoin miljonair hoor!![]()
Ik woon als student jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |