quote:
Erik kennenquote:
Het is gewoon zwart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve mijn haarkleur dan, schavuit.
Een tegen 1000quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent ook één van de 1000 FOK!ers?
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou James, of hoe je ook mag heten. Want die naam veranderd elke week.
Ik heb er een note bij, dus veel plezier met je erop afrukken![]()
Met je piemol
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve mijn haarkleur dan, schavuit.
Ik heb liever niet dat je hier notes bespreekt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesKijk je dagelijks ofzo?
Ja. Ik krijg zelfs notificaties op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel erg gefocust op je notesKijk je dagelijks ofzo?
Bruin. Etsu pest mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doe
Brian Molko to bequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw haarkleur? Dan kan ik daarop gaan letten als ik boodschappen doe
Dude?!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist boodschappen gedaan voor 120 euro.
de AH wordt rijk door mij.
ik houd lieve een schijtsessie dan dat ik op een paard zitquote:
Ben je net zo dik als die dikke van de Plus dat je voor 120 euro boodschappen doet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist boodschappen gedaan voor 120 euro.
de AH wordt rijk door mij.
One tchock to find them all ?quote:
Je koopt voor 120 euro sigaretten en vlees?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vlees is in aanbieding he.
En sigaretten is duur.
Vlees is altijd in de aanbieding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vlees is in aanbieding he.
En sigaretten is duur.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je net zo dik als die dikke van de Plus dat je voor 120 euro boodschappen doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |