quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Jaquote:
in 2 dagen wel +200eur, das wel netjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[..]
Bitcoins zijn goed.
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melkquote:
maandag en dinsdag werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een aanbod binnen?
Hier heb je een rap over Legia Warschau
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.quote:
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow bijna met pensioen jij
wow wowowow
Feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Ik vind koken wel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
alleen als ik iets BELANGRIJKS te melden hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.
ga je dalijk ook grotendeels in CAPSLOCK PRATEN?
Ik ga weer werken.quote:
Ware woorden, vriend VA.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Had ik ook tot een paar jaar geleden. Nu ben ik heel blij dat ik er goed in geworden benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |