naakt pica van ess??quote:
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, als je het kan betalen prima. Maar mensen die het met minder doen eten niet opeens paupervoer ofzoIk haal ook liever brood bij de bakker, en alles vers. Maar als ik op mezelf woon wordt dat waarschijnlijk wel anders hoor
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
timingquote:
Wou je een wedstrijdje gaan doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
naakt pica van ess??
Mijne zijn vast beter
Komt wel weer. Winterstop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.
LAM GOEDKOOP?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorHeb nu voor 9eur twee goede stukken vlees.
En als ik echt geen geld meer heb ga ik naar de islamitsiche slager, en haal ik goedkope stukken vlees zoals lamsschouder. Goedkoop, vers, veel vlees en heerlijk als je het in een stoofpan doet
Lavjequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
He Cookieslikker is terug. Geflipte-Koelkast zal wel even weg zijn dan.
Kip, dat is goedkoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Wij hebben lam gegeten voor kerst en waren 25 euro kwijt voor wat vlees
Nee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
nee jij bent een winterstopquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij hadden eigenlijk verbazingwekkend weinig vlees met Kerst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Ik ben de trendsetter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
Had ook geen gedag gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj KedvesemIk eb je niet binnen zien komen
21quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
EssjeKom je ook weer eens buurten op BNW?
Oh kwam het daardoorquote:
Is goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wou je een wedstrijdje gaan doen?
3 jaar ouder dan ik, maar als mijn vriend zoiets kan, kan ik dat ookquote:
quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan ik, maar als mijn vriend zoiets kan, kan ik dat ook
Dan heb je koteletjes oid. Dat is populair vlees. (en sowieso ben je dan vast niet naar de turk geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Maat van me is ook 18 en heeft een vriendin van 21quote:
Hallo, hoe oud was jij dan?!quote:
Jamaar ik ben al bijna 22!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maat van me is ook 18 en heeft een vriendin van 21
kipquote:
quote:
zwarte kip?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kipMaiskippie 5 eur
poulet noir daarintegen 7.50 per kg MINIMAAL
neequote:
Ja en ik bijna 19quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, hoe oud was jij dan?!
[..]
Jamaar ik ben al bijna 22!
Ja dat was ik, met de zx6rquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maaruh. Was jij dat laatst zelf op die foto met die motor. Zag er goed uit
je moet geen kip kopen maar BITCOINSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kipMaiskippie 5 eur
poulet noir daarintegen 7.50 per kg MINIMAAL
Is een soort kip, erg luxe enzo. Smaak is wel echt perfect ... maar dat mag ook wel voor die prijsquote:
tevens;quote:
ik was hier al in 2009 aan t postenquote:
Rot op met je bitcoinsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet geen kip kopen maar BITCOINS
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste richting de club van 27 in ons 23 rijtje
Een stukje ouderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, hoe oud was jij dan?!
[..]
Jamaar ik ben al bijna 22!
Ah, okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens;
De Poulet Noir is een kip met opmerkelijke zwarte poten. Doordat deze kippen een vrije uitloop hebben en de voeding voor 75% bestaat uit granen, heeft het vlees de natuurlijke smaak zoals de kip vroeger had. Het vlees heeft een mooie structuur en het fijne vetlaagje onder de huid komt de smaak zeker ten goede. De Poulet Noir is dus niet zomaar een kip, maar een scharrelkip van topkwaliteit!
Ik eet gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Daar gaat het niet om.quote:
Bitcoins zijn goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Gaat goed hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk het wel
Hoe gaat het met ess?
Nog een gelukkig 2014
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Jaquote:
in 2 dagen wel +200eur, das wel netjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[..]
Bitcoins zijn goed.
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melkquote:
maandag en dinsdag werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een aanbod binnen?
Hier heb je een rap over Legia Warschau
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.quote:
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow bijna met pensioen jij
wow wowowow
Feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Ik vind koken wel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
alleen als ik iets BELANGRIJKS te melden hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al begin je wel hmf trekjes te krijgen.
ga je dalijk ook grotendeels in CAPSLOCK PRATEN?
Ik ga weer werken.quote:
Ware woorden, vriend VA.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen rijpen als een goede wijn. Vrouwen meer als melk
Had ik ook tot een paar jaar geleden. Nu ben ik heel blij dat ik er goed in geworden benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken. Vind 't gewoon niet leuk. Dus dat zal niet snel gebeuren.
En Lavenderr ook nog, en LBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |