naakt pica van ess??quote:
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, als je het kan betalen prima. Maar mensen die het met minder doen eten niet opeens paupervoer ofzoIk haal ook liever brood bij de bakker, en alles vers. Maar als ik op mezelf woon wordt dat waarschijnlijk wel anders hoor
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
timingquote:
Wou je een wedstrijdje gaan doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
naakt pica van ess??
Mijne zijn vast beter
Komt wel weer. Winterstop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het daar dood is ja. Gisternacht tipte je me over dit topic, dolletjes.
LAM GOEDKOOP?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik op een limiet zou zitten dan ga ik nog liever eens in de week naar de zegro dat ik de helft haal dan dat ik me aan de meuk van de super waag. De smaak van dat vlees daar is echt verschrikkelijk. De biefstuk bijv is volgespoten en smaakt naar varken. En daar betaal je dan 7eur voor 2 kleine stukjes voorHeb nu voor 9eur twee goede stukken vlees.
En als ik echt geen geld meer heb ga ik naar de islamitsiche slager, en haal ik goedkope stukken vlees zoals lamsschouder. Goedkoop, vers, veel vlees en heerlijk als je het in een stoofpan doet
Lavjequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
He Cookieslikker is terug. Geflipte-Koelkast zal wel even weg zijn dan.
Kip, dat is goedkoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Wij hebben lam gegeten voor kerst en waren 25 euro kwijt voor wat vlees
Nee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
nee jij bent een winterstopquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij hadden eigenlijk verbazingwekkend weinig vlees met Kerst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAM GOEDKOOP?
Wij hebben lam gegeten voor kerst en waren 25 euro kwijt voor wat vlees
Ik ben de trendsetter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Voetbal is deaud nu zelfs stijn die toko heeft verlaten.
Had ook geen gedag gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj KedvesemIk eb je niet binnen zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |