Ja dat was ik, met de zx6rquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maaruh. Was jij dat laatst zelf op die foto met die motor. Zag er goed uit
je moet geen kip kopen maar BITCOINSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kipMaiskippie 5 eur
poulet noir daarintegen 7.50 per kg MINIMAAL
Is een soort kip, erg luxe enzo. Smaak is wel echt perfect ... maar dat mag ook wel voor die prijsquote:
tevens;quote:
ik was hier al in 2009 aan t postenquote:
Rot op met je bitcoinsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet geen kip kopen maar BITCOINS
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste richting de club van 27 in ons 23 rijtje
Een stukje ouderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, hoe oud was jij dan?!
[..]
Jamaar ik ben al bijna 22!
Ah, okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens;
De Poulet Noir is een kip met opmerkelijke zwarte poten. Doordat deze kippen een vrije uitloop hebben en de voeding voor 75% bestaat uit granen, heeft het vlees de natuurlijke smaak zoals de kip vroeger had. Het vlees heeft een mooie structuur en het fijne vetlaagje onder de huid komt de smaak zeker ten goede. De Poulet Noir is dus niet zomaar een kip, maar een scharrelkip van topkwaliteit!
Ik eet gewoon nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Daar gaat het niet om.quote:
Bitcoins zijn goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rot op met je bitcoinsje bent HMF niet
Tot je op een moment steeds meer in de keuken bent en je smaak gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een hele lage standaard qua eten. Lekker goedkoop
Gaat goed hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk het wel
Hoe gaat het met ess?
Nog een gelukkig 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |