abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134979138

FOK!kers op PSN
Username FOK! - Username PSN
Roypsv - roydewit
Bartcoah - Bartcoah
Notorious_Roy - notoriousroy
Gauner - LWYRUP89
kurk_droog - minidof
Rossdale - RossdaleNL
RRuben - TjRuben
Koopsie - Rtootall
Catch_me - RainmakerNL
donald_dick - BuikschuiverNL
Baghdaddy - alionfiree
Lipjes - CrazyVin987
ATL - ATL_NL
SuperFruitig - SuperFruitig
Banaanensuiker - Smeervlees
Ipho - Ipho90
HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
Sharana_LV - Sharanaaa
Altron - Djehoetie
VulpX - VulpX
Tardis- VinedX
DesmoD- FreddyDKrueger
Sugelucky- Drop_Dead_Danny :D

* Kan iemand een Fok!Wiki aanmaken voor de lijst? *

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-01-2014 12:38:13 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_134979169
Maanden :'(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_134979259
Ik wil ook wel graag in de OP.
VinedX.

En ook ik wil niet maanden wachten ;(
pi_134979323
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Get woke, go broke!
pi_134979408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Terwijl ze wel zogenaamd beloofd hadden dat iedereen een PS4 zou kunnen krijgen tijdens de feestdagen.
pi_134979416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.
pi_134979447
Vandaag nog eens even gevraagd bij de lokale MM, maar volgens die gozer daar hoef je er voor maart/april nog steeds niet op te hopen als je nog geen reservering hebt staan..... :X
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_134979466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.
Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.
pi_134979509
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.
Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepen }:|
pi_134979774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepen }:|
Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.

Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:48:36 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134979823
Ik wou gewoon "nu" een PS4 halen en later ook gewoon een Xbone, maar ik heb maar een Wii U gekocht voor in de tussentijd :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:49:34 #12
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_134979839
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.

Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
er is nu gewoon meer vraag.
de ps3 was gewoon te duur...360 weet ik niet precies qua launch, maar ook niet echt bijzonder..

de Wii was ook maanden niet aan te slepen.
PSN: diTani
pi_134979900
quote:

[..]

Een goedkopere console, dus een grotere vraag. Plus een zooi mensen die denken dat pre-orderen niet nodig is, dus dan krijgt Sony een verkeerd signaal qua benodigde aantallen die naar Nederland zouden kunnen gaan. Tja...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_134979901
quote:

[..]

Gewoon een console war voor de nextgen. Degene die hun apparaten het eerst in een land/gebied weet te krijgen is gegarandeerd van een hoop extra game inkomsten voor de komende jaren.
En aangezien Sony niet ineens 20 miljoen extra apparaten kan toveren moeten ze keuzes maken waar en hoeveel PS4's ze ergens in de markt doen.

Volgens mij wacht nog bijna geheel Azie op hun PS4's.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:54:24 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134979953
Kan je ze wel in de UK of Duitsland halen?
Get woke, go broke!
pi_134980040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Kan je ze wel in de UK of Duitsland halen?
Duitsland zijn ze ook allang op. Engeland weet ik niet.
pi_134980371
Vanaf de launch een half jaar wachten voor je een console gewoon in de winkel kunt kopen? Wat een zooitje. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar door populariteit komt.

Ik kan net zo goed wachten op de Xbox One, en misschien doe ik dat ook wel, heb geen zin om me als consument de bitch van een fabrikant te voelen.
pi_134980543
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Vanaf de launch een half jaar wachten voor je een console gewoon in de winkel kunt kopen? Wat een zooitje. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar door populariteit komt.

Ik kan net zo goed wachten op de Xbox One, en misschien doe ik dat ook wel, heb geen zin om me als consument de bitch van een fabrikant te voelen.
Ding is 29 november uitgekomen, waar komt dat halve jaar vandaan :?
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:17:46 #19
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980563
Had altijd het idee dat komt wel goed, maar heb hem nu bij Mycom en Gamemania besteld. Wachten helaas.

Welke winkel zou 'm het snelste hebben? Mycom zegt zelf leverbaar 1 februari...
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_134980805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef motherflocker het volgende:
Had altijd het idee dat komt wel goed, maar heb hem nu bij Mycom en Gamemania besteld. Wachten helaas.

Welke winkel zou 'm het snelste hebben? Mycom zegt zelf leverbaar 1 februari...
Bol.com zegt tegen iedereen die na de launch hem besteld heeft dat de wachttijd 7 weken is. Ze zijn nu nog bezig om hem uit te leveren aan mensen die hem al veel eerder hebben besteld en de nieuwe wachttijd volgens hun is nu 12 weken. -O-

Mycom heeft wel meer beloofd dat ze niet waargemaakt hebben met levertijden. Gamemania is wat dat betreft een stuk eerlijker met hun ' ik weet het niet, waarschijnlijk februari'.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:27:13 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_134980854
Is het nu echt zo moeilijk om een PS4 bij de lokale Mediamarkt te reserveren. Ik heb er nu al twee (een met een beschadigde behuizing omgeruild) gehad en beide binnen 14 dagen gekregen. Als je een PS4 in januari of februari wilt hebben maak je bij hun de meeste kans.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:28:54 #22
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980925
Hier nemen ze bij de MediaMarkt geen nieuwe reserveringen aan, dus zo 'makkelijk' is dat niet.
PSV
4 in a row!
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:29:59 #23
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_134980965
Dan ga je naar een andere stad toe, genoeg Mediamarkten die nog wel reservaties aannemen.
pi_134980991
Ik heb 5 december bij de MediaMarkt in Eindhoven gesereserveerd. Vandaag heb ik even opgebeld maar ze verwachten dat ik bij de volgende levering zit. Toen ik reserveerde stonden er ruim 200 mensen voor me op de lijst. Op dit moment hebben ze een lijst van ongeveer 100 mensen. Voor levering 3 hadden ze tot en met 28 november uitgeleverd dus het gaat best snel.

Hopelijk zit ik dus bij de 4e levering, ze konden helaas niet vertellen wanneer ze de volgende levering zouden krijgen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:31:00 #25
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980998
Welke dan? Als je het zo zeker weet geef maar de plaats dan ga ik er wel even langs.
PSV
4 in a row!
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:33:14 #26
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_134981076
Hoe moet ik weten waar je woont. In Amsterdam kun je bij de Arena en Akerpoort nog reserveren.
pi_134981100
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat achterlijk als hij op de E3 aangekondigd wordt en je in Nederland pas na de E3 2014 pas kan spelen. En als je hem niet gepreorderd hebt kan je nog wat langer wachten denk ik.
pi_134981182
Xbox One was eerder dan de E3 2013 aangekondigd, ze hadden een apart evenement ervoor :P
Microsoft is nog steeds erg stil als het om een datum gaat.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:36:45 #29
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134981201
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe moet ik weten waar je woont. In Amsterdam kun je bij de Arena en Akerpoort nog reserveren.
Bedankt.
PSV
4 in a row!
pi_134981808
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ding is 29 november uitgekomen, waar komt dat halve jaar vandaan :?
Als er wordt gemeld dat als je nu bestelt, er in april wordt geleverd, dan ligt hij dan dus nog niet gewoon in de schappen. Dan zit je al op bijna een half jaar.
pi_134982227
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als er wordt gemeld dat als je nu bestelt, er in april wordt geleverd, dan ligt hij dan dus nog niet gewoon in de schappen. Dan zit je al op bijna een half jaar.
Volgens mij heb je niet door dat er meer dan een miljoen preorders waren. Nogal logisch dat ze eerst die mensen bedienen. En nogal logisch dat ze die niet 1 2 3 even uit de voorraadkast trekken.

Sony is blij, maar wel degelijk verrast om deze aantallen. En de vage bokkesprongen (vaagheid tijdens aankondiging, terugkrabbelen, etc) van Microsoft helpen wel heel erg mee.
pi_134982647
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niet door dat er meer dan een miljoen preorders waren. Nogal logisch dat ze eerst die mensen bedienen. En nogal logisch dat ze die niet 1 2 3 even uit de voorraadkast trekken.

Sony is blij, maar wel degelijk verrast om deze aantallen. En de vage bokkesprongen (vaagheid tijdens aankondiging, terugkrabbelen, etc) van Microsoft helpen wel heel erg mee.
Knijpen van voorraden om de vraag op te drijven is altijd sprake van. Ik weiger daaraan mee te werken omdat ik vind dat ik als consument gewoon een product moet kunnen kopen als ik er zin in heb. Even wachten vind ik dus geen probleem, maar als pre-orders maanden op zich laten wachten, dan doe ik er niet meer aan mee.

Druppel op een gloeiende plaat, I know. Maar ik vertik het een product te bestellen dat zo onderhand in de vrije verkoop beschikbaar zou moeten zijn.
pi_134982717
Knijpen?

Wat jij wil, ik denk niet dat iemand er maar een uurtje wakker van ligt als jij zo denkt.
pi_134982905
Amazon.fr heeft af en toe voorraad, 2 weken terug heb ik toen besteld en had hem met 2 dagen in huis. :)
Jack does it in real time...
pi_134982919
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:19 schreef Pheno het volgende:
Knijpen?

Wat jij wil, ik denk niet dat iemand er maar een uurtje wakker van ligt als jij zo denkt.
Natuurlijk niet, maar dat betekent niet dat ik ongelijk heb.

Consumenten zijn kuddedieren die handig bespeeld worden. En als er dan iemand is die daar niet aan mee wil doen en ter discussie stelt waarom we misschien wel een half jaar moeten wachten voordat iets vrij verkrijgbaar is, dan is het een zure lul die niet moet zeuren.
pi_134983051
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Consumenten zijn kuddedieren die handig bespeeld worden. En als er dan iemand is die daar niet aan mee wil doen en ter discussie stelt waarom we misschien wel een half jaar moeten wachten voordat iets vrij verkrijgbaar is, dan is het een zure lul die niet moet zeuren.
Zegt niemand. Maar jij verwacht dingen die niet kunnen. Het is niet dat ze een jaar van te voren al ps4's uit de fabriek hadden rollen. Plus dat wij maar een kikkerlandje zijn tov de grote markten. Dus die krijgen voorrang.
pi_134983152
Wat wil je dan, een moraalridderkeurmerk?

Die alu-hoedje theorieen van 'geknepen' voorraad lijken mij ernstig overdreven...wat hype rond een launch is leuk met lange rijen en 'uitverkocht' artikelen op websites. Maar daarna wil Sony heus wel verkopen, echter heeft de productie ook een limiet en hadden ze beperkte voorraad omdat ze relatief snel wilden launchen. Combineer dat met het feit dat NL nooit een onwijze prio heeft als afzetmarkt en dan kan het dus lang duren voordat er 'vrije verkoop' is ja...
Jack does it in real time...
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:31:43 #38
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134983205
Zie dat amazon.co.uk de PS4 weer heeft 10 januari, ga hem daar bestellen. Nu alleen nog een creditcard zien te regelen ergens...
PSV
4 in a row!
  Eindredactie Games donderdag 2 januari 2014 @ 14:32:01 #39
188609 crew  Kensuke
pi_134983211
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

'Knijpen' is inderdaad een strategie die soms wordt toegepast. Nintendo wordt ervan gedacht te te hebben gedaan met de Wii. Ik denk alleen vrij zeker te weten dat Sony dit niet aan het doen is met de PS4.

Bedenk je even dat de Wii een aparte product was die een doelgroep buiten gamers kon aanspreken. De PS4 spreekt alleen gamers aan, en heeft daardoor veel meer last van concurrentie. Zeker tijdens de feestdagen. Als een ouder geen PS4 voor zijn kind kan kopen wordt het een Xbox, of zelfs een Wii U.

Sony is ook vrij transparant geweest over hoeveel PS4's ze per maand produceren en naar welke landen in welke hoeveelheden ze verscheept worden. Sony is ook een bedrijf dat best wel aan de rand van de afgrond staat qua financiën, ze kunnen het zich niet veroorloven om trucjes uit te halen.
pi_134983288
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zegt niemand. Maar jij verwacht dingen die niet kunnen. Het is niet dat ze een jaar van te voren al ps4's uit de fabriek hadden rollen. Plus dat wij maar een kikkerlandje zijn tov de grote markten. Dus die krijgen voorrang.
Op dit moment denk ik dat die grotere landen voorrang krijgen omdat daar concurrentie is. Hier is er geen Xbox, dus mensen zijn bereid langer te wachten op hun PS4. Marketingtechnisch en vanuit het oogpunt van waar Sony de meeste euro's aan verdient snap ik het. Maar ik denk dat dit vermijdbare tekorten zijn.

Hoe dan ook, uiteindelijk koop ook ik een PS4. Ik heb alleen nog nooit iets gepreordered om deze redenen, en dat ga ik nu ook niet doen.
pi_134983346
/edit .. al weer weg zie ik.
pi_134983415
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op dit moment denk ik dat die grotere landen voorrang krijgen omdat daar concurrentie is. Hier is er geen Xbox, dus mensen zijn bereid langer te wachten op hun PS4. Marketingtechnisch en vanuit het oogpunt van waar Sony de meeste euro's aan verdient snap ik het. Maar ik denk dat dit vermijdbare tekorten zijn.

Hoe dan ook, uiteindelijk koop ook ik een PS4. Ik heb alleen nog nooit iets gepreordered om deze redenen, en dat ga ik nu ook niet doen.
Prima... dan wacht je nog een paar maanden, en geniet ik op het moment al van mn nieuwe console :) waarom deze discussie?
pi_134983466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Retarded het volgende:
Terugkomend op games...

Watchdogs
Witcher 3
Driveclub
Final Fantasy XV

Nu onder 50 euro p.s. te preorderen bij bol. Er zweeft ook nog ergens een kortingsbon van 2,50 euro rond.
Driveclub krijg je toch sowieso gratis?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_134983581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Driveclub krijg je toch sowieso gratis?
Dat is een uitgeklede versie van de game. Als je alle tracks en auto's wilt dan zul je er gewoon voor moeten betalen.
pi_134983622
Vind het toch heel vreemd hoe het allemaal loopt met die zogenaamde leveringen. Ik heb het tenslotte zelf mogen ondervinden.

Had 22 september bij bol.com gepre-ordert en naar maanden nog niets te krijgen heb ik hem 27 december geannuleerd. Volgende dag ben ik naar MM Utrecht gegaan om een PS4 te reserveren. Stond 46e op de lijst.

Om vervolgens in de middag gebeld te worden dat mijn PS4 klaar staat. Ben er erg blij mee, maar vind het nog steeds ook erg rot dat sommige nog steeds zitten te wachten.
pi_134983720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef DesmoD het volgende:
Vind het toch heel vreemd hoe het allemaal loopt met die zogenaamde leveringen. Ik heb het tenslotte zelf mogen ondervinden.

Had 22 september bij bol.com gepre-ordert en naar maanden nog niets te krijgen heb ik hem 27 december geannuleerd. Volgende dag ben ik naar MM Utrecht gegaan om een PS4 te reserveren. Stond 46e op de lijst.

Om vervolgens in de middag gebeld te worden dat mijn PS4 klaar staat. Ben er erg blij mee, maar vind het nog steeds ook erg rot dat sommige nog steeds zitten te wachten.
Ze gaven bij bol.com al erg snel aan dat pre-orders die na eind juli besteld waren , ze niet meer konden garanderen met de launch.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134983746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef DesmoD het volgende:

Had 22 september bij bol.com gepre-ordert en naar maanden nog niets te krijgen heb ik hem 27 december geannuleerd. Diezelfde dag ben ik naar MM Utrecht gegaan om een PS4 te reserveren. Stond 46e op de lijst.

Er zijn er veel met slechte ervaringen bij bol.com. En er zijn enkele MM winkels met kleine wachtlijsten waar klanten snel geleverd krijgen. Jij hebt eerst pech en daarna veel geluk gehad.
Veel plezier *)
pi_134983798
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er zijn er veel met slechte ervaringen bij bol.com. En er zijn enkele MM winkels met kleine wachtlijsten waar klanten snel geleverd krijgen. Jij hebt eerst pech en daarna veel geluk gehad.
Veel plezier *)
Maar komen die slechte ervaringen omdat ze dingen verwachten die niet beloofd zijn ? dus gewoon omdat mensen zelf niet goed opletten/lezen of door bol ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134983832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Altron het volgende:

[..]

Ze gaven bij bol.com al erg snel aan dat pre-orders die na eind juli besteld waren , ze niet meer konden garanderen met de launch.
Ja, dat wist ik inderdaad, maar ik ging er eigenlijk wel vanuit dat het de derde levering werd. De 2e levering was tot 10 september, en de levering daarna zat ik er ineens weer niet bij...

Bol.com doet gewoon een beetje raar.
pi_134983864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef DesmoD het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik inderdaad, maar ik ging er eigenlijk wel vanuit dat het de derde levering werd. De 2e levering was tot 10 september, en de levering daarna zat ik er ineens weer niet bij...

Bol.com doet gewoon een beetje raar.
Snap het ja... blijft klote idd als je zo lang moet wachten zonder echt een duidelijk antwoord.

Zelf gelukkig geen problemen gehad , maar had hem dan ook al erg vroeg besteld.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134983932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Altron het volgende:

[..]

Maar komen die slechte ervaringen omdat ze dingen verwachten die niet beloofd zijn ? dus gewoon omdat mensen zelf niet goed opletten/lezen of door bol ?
Wat ik online het meeste heb gelezen is dat bol.com heel veel beloofd wat ze niet waar hebben kunnen maken. Dus sinds de launch op hun site zetten dat levering in 7 weken gegarandeerd is terwijl ze voorlopig alleen nog pre-orders van voor de launch datum moeten leveren.
En in hun persoonlijke mailcontact zijn ze ook onduidelijk en vaak aantoonbaar onjuist.
pi_134984058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat ik online het meeste heb gelezen is dat bol.com heel veel beloofd wat ze niet waar hebben kunnen maken. Dus sinds de launch op hun site zetten dat levering in 7 weken gegarandeerd is terwijl ze voorlopig alleen nog pre-orders van voor de launch datum moeten leveren.
En in hun persoonlijke mailcontact zijn ze ook onduidelijk en vaak aantoonbaar onjuist.
Nogmaals , zelf gelukkig geen slechte ervaringen met bol en vind ze altijd erg duidelijk.
Bestel daar echt veel omdat ik tot nu toe nog nooit problemen heb gehad , ik geef namelijk liever iets meer uit en ik dan zeker weet dat ik het de volgende dag in huis heb , of een product op de release dag in huis heb , en dat is tot nu toe altijd gebeurd.

Maar goed , ik begrijp dus dat ze daar dingen niet waar kunnen maken die ze wel beloven , sja dat is altijd klote.
Voorals als je zo lang moet wachten , en uiteindelijk weer teleurgesteld wordt.
Als dat bij mij zou gebeurden zou ik er ook snel klaar mee zijn....
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134984124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Altron het volgende:

[..]

Snap het ja... blijft klote idd als je zo lang moet wachten zonder echt een duidelijk antwoord.

Zelf gelukkig geen problemen gehad , maar had hem dan ook al erg vroeg besteld.
Is het ook :'(
Heb bij 4 winkels een bestelling lopen om hem op te halen als ze hem daar als 1e kunnen aanbieden. Allemaal eind november/begin december.
Zal waarschijnlijk nog een maand ofzo moeten wachten.

En vorige maand een psn card besteld bij bol.com waar ik ook nog op wacht, maar daar is nu dus geen haast meer bij.
pi_134984176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heb bij 4 winkels een bestelling lopen om hem op te halen als ze hem daar als 1e kunnen aanbieden. Allemaal eind november/begin december.

En vorige maand een psn card besteld bij bol.com waar ik ook nog op wacht, maar daar is nu dus geen haast meer bij.
blergh.... Succes iig ;)

Hopen dat je hem zsm binnen krijg.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_134984222
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef Altron het volgende:

[..]

blergh.... Succes iig ;)

Hopen dat je hem zsm binnen krijg.
Dank. Misschien moet ik online niet teveel topics zoals deze lezen, maakt het wachten alleen maar moeilijker.
pi_134988518
Geld voor een PS4 al uitgegeven :')
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 16:53:00 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134988686
Pff is het al bijna tijd voor betere games O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:43:50 #58
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134990744
Welke games kijken jullie heel erg naar uit?
PSV
4 in a row!
pi_134990931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef motherflocker het volgende:
The Division
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:01:31 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134991375
quote:
Trials Fusion. De andere Trials games waren ook absoluut geweldig, en ben zeer benieuwd wat je straks allemaal kunt verwachten met next-gen powers.

Het is nu al tof om eigen levels met ontploffingen en effecten enzo te maken. Als dat er dan straks ook nog eens weergaloos realistisch uitziet, dan heb je er jarenlang plezier van, vooral gezien de community die telkens nieuwe tracks levert.
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 18:13:43 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134991778
infamous _O_
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_134991852
Sowieso bestellen via bol.com met een console die net uit is. :') ga dan even naar de stad of reserveer bij een game zaak of een mediamarkt.

Ik hoop dat ik in april de ps4 + vita bundel kan aanschaffen. <3
pi_134991918
Ik vind warframe echt leuk voor een gratis spel *O* En ook prima te spelen zonder geld in te stoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 18:19:24 #64
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134991977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind warframe echt leuk voor een gratis spel *O* En ook prima te spelen zonder geld in te stoppen
Vind je de besturing niet heel vervelend ?
pi_134992058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Vind je de besturing niet heel vervelend ?
nee? enige wat even wennen was is dat je nu met r2 inplaats van r1 schiet.
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 18:21:41 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134992085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

nee? enige wat even wennen was is dat je nu met r2 inplaats van r1 schiet.
dat kan je geloof ik nog aanpassen zelfs :P

Maar ik had t idee dat met t zwaardvechten t heel vervelend was om je target te houden.
pi_134992387
quote:
The Division, Mass Effect 4 en Fallout 4 _O_ _O_ _O_
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 18:32:58 #68
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134992513
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

The Division, Mass Effect 4 en Fallout 4 _O_ _O_ _O_
en nu op korte termijn ? :P
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:46:43 #69
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134993022
Waar krijg je de PS4 het snelst als je hem nu besteld en hoelang duurt dat nog?
pi_134993149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en nu op korte termijn ? :P
Uhmm tja goede vraag eigenlijk.

Keek best wel veel naar Watchdogs uit, maar iets zegt me dat die toch wel gaat tegenvallen.
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 18:52:07 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_134993229
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm tja goede vraag eigenlijk.

Keek best wel veel naar Watchdogs uit, maar iets zegt me dat die toch wel gaat tegenvallen.
Same here man, sinds de delay lijkt ie wel kutter te zijn geworden _O-
pi_134993659
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dat kan je geloof ik nog aanpassen zelfs :P

Maar ik had t idee dat met t zwaardvechten t heel vervelend was om je target te houden.
Niet veel last van. Sowieso gebruik ik mijn zwaard niet zo heel veel.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:05:11 #73
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_134993792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

huh? Zijn die psn cards ook zo schaars ofzo? Ik ging gewoon half december naar de intertoys en daar lagen er genoeg
leef de leven
pi_134993919
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef RRuben het volgende:

[..]

huh? Zijn die psn cards ook zo schaars ofzo? Ik ging gewoon half december naar de intertoys en daar lagen er genoeg
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:09:53 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134994014
Mijn PSN+ card bij de Gamemania gekocht, en hadden er volgens mij genoeg, maar waren ook net nieuw binnen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:12:44 #76
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_134994139
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.
leef de leven
pi_134994213
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef RRuben het volgende:

[..]

die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.
Dan ben ik zelfs voor 50 cent genept :%
pi_134994388
Ik heb nog wel een psn jaarkaart over voor 35 euro als iemand interesse heeft.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:31:16 #79
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_134994807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan ben ik zelfs voor 50 cent genept :%
precieze prijs weet ik ook niet meer hoor ;) maar iig rond de 40 of iets goedkoper
leef de leven
pi_134994889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:

[..]

precieze prijs weet ik ook niet meer hoor ;) maar iig rond de 40 of iets goedkoper
Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.
Ik had op de shop van Sony zelf gekeken en daar is hij altijd 50 euro geweest. Dacht dat 'ie in 2014 ook weer 50 zou gaan kosten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:45:10 #81
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_134995368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.
Ik had op de shop van Sony zelf gekeken en daar is hij altijd 50 euro geweest. Dacht dat 'ie in 2014 ook weer 50 zou gaan kosten.
ja ik had gehoord dat het overal tot 31 december goedkoper zou zijn
leef de leven
pi_134996345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee hij was 37,50 in het begin en met kortingscode 35. Vervolgens hebben ze hem verhoogd tot 40 eypo.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:22:18 #83
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134997002
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn. *O*
PSV
4 in a row!
pi_134997222
quote:
3s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn. *O*
Cool! We dont give a fuck ;)
pi_134997755
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Nou nou. o|O
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:51:51 #86
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_134998760
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef xminator het volgende:

[..]

wees eens aardig ;)
leef de leven
pi_135003020
o|O ~O>
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_135006483
quote:
3s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Dan krijg je er toch eentje met een Britse stekker?
pi_135007020
:* :*
pi_135011015
Wat een gejank mijne gewoon zonder pre-order in de winkel gekocht 29 nov😁
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:56:27 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135011108
Ik denk dat ik het meeste hiervan wel ga spelen op de PS4:

Thief
Watch Dogs
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Drive Club
The Witness
The Order 1886
Tom Clancy's: The Division
Murdered: Soul Suspect
Deep Down
Rime
Child Of Light
Everybody's Gone To The Rapture
Valiant Hearts (The Great War)

Ligt er ook wel aan hoe veel tijd ik heb. :)
pi_135011381
2 weken geleden besteld bij gamemania en ze zouden hem de 15e januari al binnen krijgen
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 01:13:19 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135011520
iemand die al iets weet over de xim4 of andere keyboard / muis adapter voor de ps4?
pi_135013814
Vast wel
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:51:03 #95
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135015082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef sonnyspek het volgende:
Waar krijg je de PS4 het snelst als je hem nu besteld en hoelang duurt dat nog?
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.
PSV
4 in a row!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:54:56 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_135015137
Ik denk ook dat je de meeste kans hebt bij amazon. Die wordt nu een stuk beter bevoorraad dan andere winkels.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135015825
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.
Ik zie geen bestel knop?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:28:50 #98
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135015879
Rechts staat : add to basket
PSV
4 in a row!
pi_135015925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:28 schreef motherflocker het volgende:
Rechts staat : add to basket
Aha jij ging voor die normale. Die is vrij prijzig :S

Ik ben meer van die gamerpack. Daar stond geen bestelknop bij ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:33:09 #100
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135015971
Heb de killzone bundel gekocht, inclusief verzenden betaal ik iets van 480 euro. Is iets duurder als hier inderdaad maar heb ik 'm in ieder geval sneller in huis ;)
PSV
4 in a row!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:16:05 #101
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_135017011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je dan?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:17:23 #102
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_135017060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je dan?
Anders lees je de reactie voor je even.
pi_135017366
Hoppa, beta Destiny here i come :P
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 11:36:13 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135017585
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef Griebus het volgende:
Hoppa, beta Destiny here i come :P
is er al bekent wanneer ie begint??
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 11:37:52 #105
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135017613
en waarom niet bestellen bij de duitse amazon? dan heb je een eu stekker ^O^
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:48:43 #106
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135017890
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef Jimbo het volgende:
en waarom niet bestellen bij de duitse amazon? dan heb je een eu stekker ^O^
Daar is ie niet leverbaar. Maar zijn die EU stekkers niet ergens te koop dan?
PSV
4 in a row!
pi_135017915
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

is er al bekent wanneer ie begint??
Nee helaas.
Speaking of amazon.de: hier ook de 3voor2 actie op games alleen werkt deze actie itt tot de MM en Saturn,
wél op pre-orders :)
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 11:50:59 #108
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135017944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Daar is ie niet leverbaar. Maar zijn die EU stekkers niet ergens te koop dan?
grote kans dat je er zelfs al een in huis hebt. Bij je dvd speler ect zit zn zelfde stekker
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 11:51:17 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135017955
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Griebus het volgende:

[..]

Nee helaas.
Speaking of amazon.de: hier ook de 3voor2 actie op games alleen werkt deze actie itt tot de MM en Saturn,
Altijd fijn :9
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:08:28 #110
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135018518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

grote kans dat je er zelfs al een in huis hebt. Bij je dvd speler ect zit zn zelfde stekker
Heb geen DVD speler, maar had er ook helemaal niet over na gedacht dat de kabel anders kan zijn. Is dit ook goed wanneer je een andere stroomkabel erin stopt? Volt is hetzelfde toch?
PSV
4 in a row!
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 12:09:32 #111
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135018542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Heb geen DVD speler, maar had er ook helemaal niet over na gedacht dat de kabel anders kan zijn. Is dit ook goed wanneer je een andere stroomkabel erin stopt? Volt is hetzelfde toch?
Zou geen probleem moeten zijn, alles wat erin gaat word van binnen verdeeld door de ' adapter '
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:05:31 #112
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135020338
En anders koop je zo'n stopcontact converter voor een paar euro en dan ben je ook klaar
leef de leven
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 13:07:57 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135020417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef RRuben het volgende:
En anders koop je zo'n stopcontact converter voor een paar euro en dan ben je ook klaar
De kabel zelf is niets anders, die stopcontact plugjes (de goedkope iig) zijn vaak heel brandgevaarlijk
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 13:12:40 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135020565

via kabeltje of allekabels regelen en je bent klaar als t goed is
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:14 #115
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135022390
Maatje werkt bij Sony die zei dat er een universele stroomkabel bij komt, en mocht dat niet zo zijn stuurt hij een EU kabeltje kostenloos op :)
PSV
4 in a row!
pi_135024608
Iemand belang bij Battlefield 4 ruilen voor NFS
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:32:07 #117
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135026798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Ipho het volgende:
Iemand belang bij Battlefield 4 ruilen voor NFS
wil wel ruilen tegen killzone als je dat wil :)
leef de leven
pi_135027765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef motherflocker het volgende:
Maatje werkt bij Sony die zei dat er een universele stroomkabel bij komt, en mocht dat niet zo zijn stuurt hij een EU kabeltje kostenloos op :)
Kijk...waar heb je anders maten anders voor. Mooi hoor.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:08:52 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135035961
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 19:51:10 #120
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135037761
quote:
idd. heb tlou overgeslagen. denk dat ik de ps4 versie nog wel zou halen
pi_135038408
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

idd. heb tlou overgeslagen. denk dat ik de ps4 versie nog wel zou halen
Ik heb hem van de week uitgespeeld, het was een goed spel maar ik vond hem niet zo denderend als de meeste websites en andere gamers mij deden doen geloven. Persoonlijk vind ik Uncharted toffer dan The Last Of Us en daarom kijk ik ook liever uit naar het nieuwe deel van Uncharted.

The Last Of Us is heel erg mooi en goed gedaan maar ik vond het op den duur eentonig worden. Bij Uncharted beland je van het ene in het andere toffe stuk.

Voor degene die dit spel nog niet hebben gespeeld en het zou uitkomen op de PS4 dan is het zeker geen miskoop, maar naar mijn mening zitten er veel toffere games aan te komen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 20:13:54 #122
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135038617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik heb hem van de week uitgespeeld, het was een goed spel maar ik vond hem niet zo denderend als de meeste websites en andere gamers mij deden doen geloven. Persoonlijk vind ik Uncharted toffer dan The Last Of Us en daarom kijk ik ook liever uit naar het nieuwe deel van Uncharted.

The Last Of Us is heel erg mooi en goed gedaan maar ik vond het op den duur eentonig worden. Bij Uncharted beland je van het ene in het andere toffe stuk.

Voor degene die dit spel nog niet hebben gespeeld en het zou uitkomen op de PS4 dan is het zeker geen miskoop, maar naar mijn mening zitten er veel toffere games aan te komen.
Vond uncharted ook helemaal niets aan :@ evenals die batman games waar iedereen zo vrolijk over was. Daarom had ik TLOU na 2 chapters bij een maat ook links laten liggen.

Budgetbak als ie op de ps4 is zou het een mooie aanvulling zijn ^O^
pi_135039062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Vond uncharted ook helemaal niets aan :@ evenals die batman games waar iedereen zo vrolijk over was. Daarom had ik TLOU na 2 chapters bij een maat ook links laten liggen.

Budgetbak als ie op de ps4 is zou het een mooie aanvulling zijn ^O^
Die Batman games vind ik ook wel tof :@ zo zie je maar weer dat iedereen anders is en een review van een game puur een mening is.

Gewoon kopen en spelen wat je zelf leuk vind en niet altijd uitgaan van de mening van een reviewer of andere mensen.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 20:28:44 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135039274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Die Batman games vind ik ook wel tof :@ zo zie je maar weer dat iedereen anders is en een review van een game puur een mening is.

Gewoon kopen en spelen wat je zelf leuk vind en niet altijd uitgaan van de mening van een reviewer of andere mensen.
Ben sowieso een extreem lastig geval :P Vind 9/10x de grote games niets aan. Net als MGS4 die nu zn beetje geprezen word in de top ps3 games enzo
pi_135039282
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sowieso bestellen via bol.com met een console die net uit is. :') ga dan even naar de stad of reserveer bij een game zaak of een mediamarkt.

Ik hoop dat ik in april de ps4 + vita bundel kan aanschaffen. <3
Wat is daar mis mee?

Ik had mijn PS4 day one hoor.

B-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_135039631
Maar voor diegenen die balen dat ze moeten wachten.

Er is toch nog nauwelijk iets te beleven qua games :') ;( Killzone vind ik persooonlijk geen reet aan, want First Person Shooters vind ik een uitgesproken bagger genre en Assassins Creed is opgepoetste previous-gen.

Dus maak je niet te druk, je zit anders met een apparaat in de kast waar voorlopig nauwelijks software voor te krijgen is.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 20:40:55 #127
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135039829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar voor diegenen die balen dat ze moeten wachten.

Er is toch nog nauwelijk iets te beleven qua games :') ;( Killzone vind ik persooonlijk geen reet aan, want First Person Shooters vind ik een uitgesproken bagger genre en Assassins Creed is opgepoetste previous-gen.

Dus maak je niet te druk, je zit anders met een apparaat in de kast waar voorlopig nauwelijks software voor te krijgen is.
De beste game was lego marvel en resogun imho :Y
pi_135039863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ben sowieso een extreem lastig geval :P Vind 9/10x de grote games niets aan. Net als MGS4 die nu zn beetje geprezen word in de top ps3 games enzo
MGS4 vond ik ook geen ruk aan :) maar naar welke games kijk jij dan uit op je PS4? Ik heb al 6 games maar nog geen PS4 lol.
pi_135039895
Ik wil graag MGS V Ground Zeroes pre orderen voor PS4 maar die is bij Amazon alleen maar te vinden voor de PS3 nog ;(

Is die toevallig al ergens anders te pre orderen?
pi_135039951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag MGS V Ground Zeroes pre orderen voor PS4 maar die is bij Amazon alleen maar te vinden voor de PS3 nog ;(

Is die toevallig al ergens anders te pre orderen?
Hier toevallig?

Edit: Is PS3 Versie :@
pi_135039986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Hier toevallig?
Dat is niet Ground Zeroes. Ground Zeroes is de aanloop daar MGS 5 The Phantom Pain.
pi_135040055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat is niet Ground Zeroes. Ground Zeroes is de aanloop daar MGS 5 The Phantom Pain.
Hier is die wel te koop.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 20:47:30 #133
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135040127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

MGS4 vond ik ook geen ruk aan :) maar naar welke games kijk jij dan uit op je PS4? Ik heb al 6 games maar nog geen PS4 lol.
auch :') kan je aan een flinke backlog beginnen dalijk,

Ik kijk vooral uit naar watch_dogs, infamous en destiny (al moet voor die laatste wel de xim4 uit zijn voor ik me er aan waag)

Tbh vind ik persoonlijk dat er nog veel te weinig goede titels uit zijn momenteel of in de pijplijn zitten, maar dat was met de ps3 launch ook :+
pi_135040135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Hier is die wel te koop.
¤60 :o Volgens mij gaat die voor ¤30 over de toonbank omdat het niet een volledige game is maar een "prequel"

http://www.bol.com/nl/p/m(...)es/9200000022436761/

Ik wacht nog wel even af dan.

Thanks!
pi_135040461
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

auch :') kan je aan een flinke backlog beginnen dalijk,

Ik kijk vooral uit naar watch_dogs, infamous en destiny (al moet voor die laatste wel de xim4 uit zijn voor ik me er aan waag)

Tbh vind ik persoonlijk dat er nog veel te weinig goede titels uit zijn momenteel of in de pijplijn zitten, maar dat was met de ps3 launch ook :+
Ik heb dan wel een backlog maar het zijn wel spellen die ik zeker ga spelen. De volgende spellen heb ik al in huis: Assassins Creed: Black Flag, Battlefield 4, Call Of Duty Ghosts, Fifa 14, Lego Marvel en Need For Speed Rivals.

Voor de rest zit er nog niet veel interessants voor me bij. Ik kijk vooral uit naar Infamous Second Son. De eerdere twee delen vond ik echt geweldig.
pi_135040535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

¤60 :o Volgens mij gaat die voor ¤30 over de toonbank omdat het niet een volledige game is maar een "prequel"

http://www.bol.com/nl/p/m(...)es/9200000022436761/

Ik wacht nog wel even af dan.

Thanks!
Alle PS4 games zijn over het algemeen nu heel erg ruim geprijsd. Gewoon nog even afwachten, er zullen vast meer shops komen waar die goedkoper zal zijn.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 20:57:55 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135040646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik heb dan wel een backlog maar het zijn wel spellen die ik zeker ga spelen. De volgende spellen heb ik al in huis: Assassins Creed: Black Flag, Battlefield 4, Call Of Duty Ghosts, Fifa 14, Lego Marvel en Need For Speed Rivals.

Voor de rest zit er nog niet veel interessants voor me bij. Ik kijk vooral uit naar Infamous Second Son. De eerdere twee delen vond ik echt geweldig.
same here, infamous was echt awesome _O_ evenals deel 2 _O_
pi_135040780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

same here, infamous was echt awesome _O_ evenals deel 2 _O_
Ik heb vandaag even gezocht naar de SE van Infamous Second Son, alleen ¤80,- vind ik veel geld. Je krijgt dan wel een toffe muts erbij zoals het hoofdpersonage van de game.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 21:01:52 #139
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135040839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik heb vandaag even gezocht naar de SE van Infamous Second Son, alleen ¤80,- vind ik veel geld. Je krijgt dan wel een toffe muts erbij zoals het hoofdpersonage van de game.
imho krijg je bij de SE en de CE echt veel te weinig leuks voor het geld. je betaalt echt flink meer voor minimale extra's
pi_135040881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

imho krijg je bij de SE en de CE echt veel te weinig leuks voor het geld. je betaalt echt flink meer voor minimale extra's
Eens, maar die mission van Cole lijkt me juist erg tof die erbij zit.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 21:04:02 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135040959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Eens, maar die mission van Cole lijkt me juist erg tof die erbij zit.
komt cole ook weer terug in de game dan? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:07:19 #142
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135041101
Ach ik ben er niet zo mee bezig :) speel nu gewoon wat ik heb en ik zie wel wat er komt. Hebt toch niet heel veel tijd ivm school
leef de leven
pi_135041210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Jimbo het volgende:

[..]

komt cole ook weer terug in de game dan? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De missie heet: Cole’s Legacy Bonus Mission. Geen idee hoe de missie dan in elkaar steekt, maar dat wil ik liever ook niet weten tot dat ik het zelf speel :).

Bron: bol.com
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 21:17:57 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135041571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

De missie heet: Cole’s Legacy Bonus Mission. Geen idee hoe de missie dan in elkaar steekt, maar dat wil ik liever ook niet weten tot dat ik het zelf speel :).

Bron: bol.com
Nice :Y
pi_135046198
Waar was driveclub nou zo goedkoop te bestellen? Om bol.com gewoon 60,-?
pi_135047871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Ipho het volgende:
Waar was driveclub nou zo goedkoop te bestellen? Om bol.com gewoon 60,-?
De prijs van Driveclub is maar tijdelijk zo goedkoop geweest, bol.com heeft de prijzen weer verhoogd. Helaas ben je dus te laat.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:26:42 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135048299
Na dit weekend ben ik helaas wel helemaal klaar met AC4 denk ik. Iemand die zijn NBA2k14 wil ruilen toevallig?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_135072886
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Griebus het volgende:

[..]

Nee helaas.
Ik heb nog gezocht naar deze actie op amazon.de, maar hem niet gevonden. Heb je een linkje hiervoor? En hoeveel ben je als Nederlander dan kwijt aan shipping costs?
pi_135074214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb nog gezocht naar deze actie op amazon.de, maar hem niet gevonden. Heb je een linkje hiervoor? En hoeveel ben je als Nederlander dan kwijt aan shipping costs?
http://www.amazon.de/gp/f(...)1000723393&plgroup=6
Geen shipping costs geloof ik
pi_135074780
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Griebus het volgende:

[..]

http://www.amazon.de/gp/f(...)1000723393&plgroup=6
Geen shipping costs geloof ik
Geld dus niet voor pre-orders. Staan geloof ik slechts 4 PS4 games die kwalificeren voor deze actie.
Jammer, was ook te mooi om waar te zijn -O-
pi_135077000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geld dus niet voor pre-orders. Staan geloof ik slechts 4 PS4 games die kwalificeren voor deze actie.
Jammer, was ook te mooi om waar te zijn -O-
Gold wel voor pre orders, ik heb The Evil Within, The Order:1886 en Destiny kunnen scoren. Alle pre orders zijn helaas al weg.
pi_135077788
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Griebus het volgende:

[..]

Gold wel voor pre orders, ik heb The Evil Within, The Order:1886 en Destiny kunnen scoren. Alle pre orders zijn helaas al weg.
Staat idd geen preorder meer bij nee.
Maar vraagje dan: wat heb je betaald? Gewoon de prijs van de 2 duurste games en geen verdere kosten? En krijg je nu 3 pakketten binnen, oftewel telkens wanneer er een van je games binnen is?
pi_135083704
Zet mij ook maar in de op: ThijmenSkillaz
pi_135086622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Staat idd geen preorder meer bij nee.
Maar vraagje dan: wat heb je betaald? Gewoon de prijs van de 2 duurste games en geen verdere kosten? En krijg je nu 3 pakketten binnen, oftewel telkens wanneer er een van je games binnen is?
Goedkoopste was gratis maar waren alledrie even duur dus dat maakte niet uit. Geen verzendkosten en games komen apart van elkaar binnen (anders had ik sowieso moeten wachten tot ergens in september wanneer Destiny uitkomt).
Kreeg bij de preorder van Destiny ook meteen een beta key binnen btw.
pi_135091418
There have been rumors floating on the net about the unveiling of Sony’s new PS4 virtual reality headset at CES, and that’s most likely to happen during the company’s press conference on Monday or CEO Kaz Hirai’s keynote on Tuesday.
Luckily, even if you won’t be able to attend the event in Las Vegas, both conferences will be livestreamed.

The press conference will air on January 6th at 5 PM PST, and will be livestreamed directly by Sony here (you can find the video embedded at the bottom of the post).

Kaz Hirai’s keynote will be livestreamed by Cnet here on January 7th starting at 8:30 AM PST (the conference proper will start at 9 AM).
Will Sony really unveil its response to the Oculus Rift? We’ll know in two or three days.

http://www.dualshockers.c(...)ill-be-livestreamed/

Klok: http://www.timeanddate.co(...)o=20140107T09&p1=137
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135115035
Iemand die niet tevreden is met z'n NBA 2K14 en 'm wilt verkopen? :)
  zondag 5 januari 2014 @ 21:41:08 #157
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135122563
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand die niet tevreden is met z'n NBA 2K14 en 'm wilt verkopen? :)
je mag mn killzone wel ;)
leef de leven
pi_135123604
Het schijnt dat er deze week weer PS4's bij verschillende retailers geleverd worden. Hopelijk zit de mijne daar eindelijk bij.

Bron
pi_135124228
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef BraboMeneer het volgende:
Het schijnt dat er deze week weer PS4's bij verschillende retailers geleverd worden. Hopelijk zit de mijne daar eindelijk bij.

Bron
Helaas niet de Killzone bundel :'(
pi_135126605
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Helaas niet de Killzone bundel :'(
Er komt sowieso voorlopig niets in de vrije verkoop. En als je een killzone pakket besteld hebt dan kan je altijd nog de stand alone in plaats krijgen als alleen die binnen komen.
pi_135127315
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef RRuben het volgende:

[..]

je mag mn killzone wel ;)
Haha laat dat nou net eentje zijn die ik niet wil hebben..
pi_135132648
Kijkt iemand hier net zo hard uit naar The Show '14 voor de PS4 als ik? Voor mij de enige reden om 'zo vroeg' een PS4 te halen. Letterlijk een system-seller. :) Hij komt vermoedelijk rond maart-april uit.
  maandag 6 januari 2014 @ 07:32:54 #163
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135134771
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef emokid het volgende:
Kijkt iemand hier net zo hard uit naar The Show '14 voor de PS4 als ik? Voor mij de enige reden om 'zo vroeg' een PS4 te halen. Letterlijk een system-seller. :) Hij komt vermoedelijk rond maart-april uit.
Nee, je bent de enige denk ik!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 6 januari 2014 @ 07:57:24 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135134896
quote:
Geen systemseller voor mij, maar ik wil hem wel graag hebben! _O_
pi_135135079
Veel te moeilijk, na uren oefenen in The Show 12 bakte ik er alsnog helemaal niks van.

Dus nee. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135136152
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er komt sowieso voorlopig niets in de vrije verkoop. En als je een killzone pakket besteld hebt dan kan je altijd nog de stand alone in plaats krijgen als alleen die binnen komen.
Heb em ook halverwege vorige maand gereserveerd bij Mediamarkt. Ben nummer 11 in de rij voor de Killzone bundel. Heb deze specifiek genomen i.v.m. het voordeel; voor ¤100,- extra de game, een extra controller en de camera.

Even afwachten maar.
pi_135136182
Die camera is echt compleet nutteloos gebleken, tot nu toe dan.

Zelfs vooral irritant omdat de mic erin altijd open staat, je moet m dus of losmaken, of je moet een partychat openen voordat je online gaat spelen.

Anders geniet iedereen mee van je gelul, gescheld en gamegeluiden.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:45:26 #168
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135138924
Vandaag bij MediaMarkt Eindhoven een pre order kunnen plaatsen. Ze wisten echter niet wanneer deze zou binnen komen. Gamemania zaterdag geweest die maakten het helemaal bond, daar ben je in februari maart pas aan de beurt, maar wel 50 euro aftikken. MediaMarkt was 25 aanbetalen maar gok dat ze daar eerder leverbaar zijn als februari of maart.

Hoop dat amazon 'm gewoon levert dan kan ik met die MM order mn broertje blij maken.
PSV
4 in a row!
  maandag 6 januari 2014 @ 12:01:50 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135139524
quote:
Niet in die mate, maar die komt hier zeker in huis. Van de 'Amerikaanse' sporten ga ik altijd voor NHL, NBA en MLB. :9~
pi_135139668
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Niet in die mate, maar die komt hier zeker in huis. Van de 'Amerikaanse' sporten ga ik altijd voor NHL, NBA en MLB. :9~
oftewel ... alles behalve Madden?

Ik ben niet zo van de sportgames, maar NBA 2k14 wil ik wel erg graag spelen. Ik hoop dat Madden ook een 2k behandeling krijgt, maar dan zal er vanwege de rechten wel niet inzitten.
pi_135140765
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Retarded het volgende:

[..]

oftewel ... alles behalve Madden?

Ik ben niet zo van de sportgames, maar NBA 2k14 wil ik wel erg graag spelen. Ik hoop dat Madden ook een 2k behandeling krijgt, maar dan zal er vanwege de rechten wel niet inzitten.
Ik heb de laatste Madden's gespeeld (incl Madden 25) en die serie is zo verschrikkelijk gestagneerd. Ze doen al een jaar of 4/5 niets meer aan daadwerkelijke verbeteringen. NHL idem, ook al speel ik die wel dagelijks (maar alleen bij gebrek aan alternatieven).

MLB The Show is de meest pure sportgame die er is over de jaren heen gezien. Hebben geen concurrentie, maar zit elk jaar weer genoeg nieuws in.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:27:26 #172
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_135142222
Ik ben gisteren naar de GameMania in Zaandam geweest voor een pre-order. Ik kan hoogstwaarschijnlijk volgende week woensdag de PS4 al ophalen.

Sneller dan ik dacht! Ik heb alleen nog geen idee welke game ik wil... :')
  maandag 6 januari 2014 @ 13:30:20 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135142315
Binnenkort terug naar Hong Kong. Haal ik hem daar wel.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:46:03 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135142849
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort terug naar Hong Kong. Haal ik hem daar wel.
Joh! Kom jij wel eens in Hong Kong? Wow dat wisten we nog niet, oh en games zijn daar goedkoper? Wow boeiend! En je wacht toch nog wel een jaar om launchgames te halen omdat dan alle DLC bij een GOTY editie zit? Gompies!

:')

ontopic: Hopelijk heb ik vanaf morgen NBA binnen :) Ik ben benieuwd of het wat is, want ik heb sinds NBA Jam op de SNES geen basketbal-game meer gespeeld _O-
pi_135142903
quote:
3s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Joh! Kom jij wel eens in Hong Kong? Wow dat wisten we nog niet, oh en games zijn daar goedkoper? Wow boeiend! En je wacht toch nog wel een jaar om launchgames te halen omdat dan alle DLC bij een GOTY editie zit? Gompies!

:')

ontopic: Hopelijk heb ik vanaf morgen NBA binnen :) Ik ben benieuwd of het wat is, want ik heb sinds NBA Jam op de SNES geen basketbal-game meer gespeeld _O-
Nba 2k of live? Indien live is dat echt een misbaksel. Indien 2k _O_
  maandag 6 januari 2014 @ 13:51:00 #176
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135143051
quote:

[..]
Die was wel erg kicken! Met dat konijn/haas :D
PSV
4 in a row!
pi_135143227
quote:
Op de court is alles top, al mis ik wel de halftime show, cheerleaders, mascottes e.d. uit 2k13.

Maar alles eromheen, blerghhh....

De menu's zijn om te huilen, de MyPlayer career is zo scripted als maar kan, en voor de MyGM mode moet je Virtual Currency gebruiken om allerlei elementen te unlocken. (bv. de lineup veranderen...)

Het is dat de gameplay zelf wel heel tof is anders had ik m verkocht denk ik...
pi_135143454
Ik hoop op een game zoals NHL Hitz op de gamecube, meer arcade en niet al te realistisch. Gewoon lekker knallen en beuken.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:07:06 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135143687
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Nba 2k of live? Indien live is dat echt een misbaksel. Indien 2k _O_
2k14 uiteraard :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:51 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Die was wel erg kicken! Met dat konijn/haas :D
En het kapot dunken van het bord. Pixelglassplinters overal _O_

pi_135145597
Resogun op de Panasonic TX-P42GT60 :

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 06-01-2014 15:04:56 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 15:47:12 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_135147991
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Drankster het volgende:
Resogun op de Panasonic TX-P42GT60 :

SPOILER
42" is wel krap aan... Wel qua specs een dikke TV maar het mag (een paar) maatje(s) groter :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_135148190
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef jackson het volgende:

[..]

42" is wel krap aan... Wel qua specs een dikke TV maar het mag (een paar) maatje(s) groter :9
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe ver je van je tv af zit.
pi_135148247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:45 schreef motherflocker het volgende:
Vandaag bij MediaMarkt Eindhoven een pre order kunnen plaatsen. Ze wisten echter niet wanneer deze zou binnen komen. Gamemania zaterdag geweest die maakten het helemaal bond, daar ben je in februari maart pas aan de beurt, maar wel 50 euro aftikken. MediaMarkt was 25 aanbetalen maar gok dat ze daar eerder leverbaar zijn als februari of maart.

Hoop dat amazon 'm gewoon levert dan kan ik met die MM order mn broertje blij maken.
Ik zou maar rekening houden met ongeveer dezelfde wachttijd. Inmiddels sta ik ook al 5 weken ingeschreven bij de MediaMarkt in Eindhoven en nog steeds geen PS4.
  Redactie Games maandag 6 januari 2014 @ 16:53:22 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_135151102
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik zou maar rekening houden met ongeveer dezelfde wachttijd. Inmiddels sta ik ook al 5 weken ingeschreven bij de MediaMarkt in Eindhoven en nog steeds geen PS4.
Weet je zeker dat je nog op de lijst staat? :P
pi_135151486
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies, op een zolderkamertje van 18 m² hoef ik geen tv van 50'' en het scheelt in de kosten. c_/
pi_135152017
Toch maar even de CoD Ghosts campaign uitgespeeld, tof einde :9
pi_135152169
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je nog op de lijst staat? :P
Ik heb vorige week nog opgebeld. Ze konden me niet vertellen hoeveelste ik op de lijst stond en ook niet tot wanneer ze hadden uitgeleverd.

Voor de 3e levering hadden ze uiteleverd tot 28 november. Het schijnt dat ze bij de 3e levering niet veel exemplaren hadden binnen gekregen. Dus ik hoop dat deze week de 4e levering binnen krijgen en ik een belletje krijg zodat mijn PS4 kan ophalen. Ik heb 5 december besteld dus ik denk dat ik wel bij de 4e levering moet kunnen zitten.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:22:11 #188
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135154438
Enige game die ik echt moet hebben is een SSX als die ooit weer komt :D en van de games die er nu aankomen kiek ik wel eem
leef de leven
  maandag 6 januari 2014 @ 20:11:31 #189
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135160451
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ja hij zei dat hij geen idee had wanneer er nieuwe leveringen kwamen omdat Sony niks communiceert
PSV
4 in a row!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:24:59 #190
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_135180769
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo... Maatje groter en wat verder weg heeft mijn voorkeur, vind ik zelf rustiger kijken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:41:57 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135181172
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
al irritant omdat de mic erin altijd open staat, je moet m dus of losmaken,
Die camera van mij is nog nieteens aangesloten geweest :')

Leuk dat ie erbij zat maar totaal overbodig
pi_135181222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Die camera van mij is nog nieteens aangesloten geweest :')

Leuk dat ie erbij zat maar totaal overbodig
Och ik heb me best even vermaakt met The Playroom maar verder....
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:44:52 #193
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135181241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Och ik heb me best even vermaakt met The Playroom maar verder....
Ik had er veel meer van verwacht. Je kan een beetje dat beest schoppen maar echt veel interactie behalve de 5 moves heb je ook niet echt
pi_135181259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik had er veel meer van verwacht. Je kan een beetje dat beest schoppen maar echt veel interactie behalve de 5 moves heb je ook niet echt
Ik vind het wel leuk dat je met je smartphone attributen kunt tekenen en erbij kunt ''gooien'''.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:50:06 #195
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135181359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat je met je smartphone attributen kunt tekenen en erbij kunt ''gooien'''.
Goed bedacht idd, maar is het inmiddels niet eens tijd dat er veel meer dan dan de dingen die met de eyetoy 1 ook al konden _O-
pi_135181589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Goed bedacht idd, maar is het inmiddels niet eens tijd dat er veel meer dan dan de dingen die met de eyetoy 1 ook al konden _O-
Dit is mijn eerste camera bij een console dus 't was nog nieuw voor mij. ;)

Net Fifa 14 besteld, kon 't toch niet laten...
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 11:02:36 #197
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135181679
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste camera bij een console dus 't was nog nieuw voor mij. ;)

Net Fifa 14 besteld, kon 't toch niet laten...
Tof spel :Y
pi_135181763
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Tof spel :Y
Merkte dat ik de demo toch best vaak even speelde, dus toch maar aangeschaft.

Heb dan ook genoeg games tot Infamous Second Son nu, of Thief moet toevallig hele hoge cijfers krijgen, dan wordt dat de volgende.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 13:39:37 #199
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135186658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Merkte dat ik de demo toch best vaak even speelde, dus toch maar aangeschaft.

Heb dan ook genoeg games tot Infamous Second Son nu, of Thief moet toevallig hele hoge cijfers krijgen, dan wordt dat de volgende.
Dat zal best wel weer, gezien mensen hard op die game geilen.
pi_135186937
Hands-on Tomb Raider PS4

klinkt allemaal erg goed! Ben enorm benieuwd, maar baal toch wel dat de game gewoon de volle mep kost. Had maximaal 40 euro moeten kosten. Maar toch.... ga ik hem halen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:53:14 #201
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_135187175
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef bakacakes het volgende:
Toch maar even de CoD Ghosts campaign uitgespeeld, tof einde :9
Die campaign is sowieso de beste in jaren. _O_
Speel zelf op de xone maar die levels zijn mooi gemaakt, het verhaal is goed.
En het ziet er ook nog eens mooi uit.
pi_135187272
Voor diegene die er interesse in hebben, ik zag dat je bij Primera nu ¤ 2,50 korting krijgt op een Playstation Network Card
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:28:35 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135188614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef Retarded het volgende:
Hands-on Tomb Raider PS4

klinkt allemaal erg goed! Ben enorm benieuwd, maar baal toch wel dat de game gewoon de volle mep kost. Had maximaal 40 euro moeten kosten. Maar toch.... ga ik hem halen.
Binnen 2-3 maanden zal ie wel flink naar beneden gaan in prijs...
pi_135196029

Nice! Eindelijk eens een survival horror Alien game ipv lompe actie, ben benieuwd.
pi_135199411
Iemand interesse om zijn NBA 2K14 te ruilen voor mijn NFS:Rivals?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:05:59 #206
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135200178
Ik weet niet wat ik met mijn ps4 moet doen :') Wie will Killzone ruilen voor iets? Die kreeg ik erbij, maar Killzone :r En klopt het dat je moet betalen om online te kunnen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:06:31 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135200210
Ik zie heel de next gen er ook niet echt in.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135201058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:05 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn ps4 moet doen :') Wie will Killzone ruilen voor iets? Die kreeg ik erbij, maar Killzone :r En klopt het dat je moet betalen om online te kunnen?
Zo te lezen, verkopen!

Gaikai wordt Playstation Now, PS1-2-3 games streamen naar Bravia TVs, tablets, smartphone Vita, Playstation 3 en 4....

pi_135201569
Dat ziet er echt verdomd gaaf uit! En ook nog eens 4.200.000 PS4's verkocht tot en met 28 dec. Sony is erg goed bezig op het moment.
pi_135202258
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo te lezen, verkopen!

Gaikai wordt Playstation Now, PS1-2-3 games streamen naar Bravia TVs, tablets, smartphone Vita, Playstation 3 en 4....

[ afbeelding ]
PlayStation Now, bekt ook lekker. :)
pi_135202990
Inderdaad, PlayStation Now wordt de naam van Sony's Gaikai dienst:

quote:
Today at CES, Sony revealed PlayStation Now, an all-new games streaming service that will allow "classic" PlayStation games to be played across current-gen PlayStation hardware, as well as directly on other non-gaming platforms. PlayStation Now harnesses the power of Gaikai, the company Sony purchased for $380 million back in the summer of 2012.

The idea behind PlayStation Now is simple: you will ultimately no longer need to keep a PSone, PlayStation 2, or PlayStation 3 around to experience games from those consoles. PlayStation Now will allow streaming of classics from those systems to not only PlayStation 4 and PlayStation Vita, but to televisions, tablets, and smartphones.

For launch, the games available will no doubt be limited, but Sony's Andrew House did confirm that Naughty Dog's The Last of Us and Quantic Dream's Beyond: Two Souls will be among the titles available to play without a PlayStation 3 at CES in order to test out the service.

It's unclear what the specific roster of games will be when PlayStation Now launches, and whether it will basically be a conduit for what's already available for PSone, PS2, and PS3 on PlayStation Network. It's also unclear how much this service will cost, and if it'll be wrapped-in to already-existing services like PlayStation Plus. Either way, this effectively solves PlayStation 4's native lack of digital backwards compatibility.

We're awaiting further details about PlayStation Now, but in the meantime, expect a closed beta for the service to begin later this month, with full service rolling out to PlayStation 4, PlayStation Vita, and other electronic devices this summer.
Bron IGN
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:00:11 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_135203170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:05 schreef richolio het volgende:
Zo hee jij hebt je goed ingelezen
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135203578
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo hee jij hebt je goed ingelezen
Het zou je nog verbazen hoeveel mensen het allemaal niet weten. Je zou toch ook verwachten dat mensen zich even inlezen voor een dergelijke grote aankoop. Maar nee hoor...

Gemiddeld is de mens best dom... En dan moet je je bedenken dat de helft dus nog dommer is ;)
pi_135204692
Last of Us en Beyond dus te streamen? Mooi :) maar...streamen... is dat niet gewoon een digitale aankoop?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:34:31 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135205101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Retarded het volgende:
Last of Us en Beyond dus te streamen? Mooi :) maar...streamen... is dat niet gewoon een digitale aankoop?
Het is meer 'huren' denk ik. Ben ook erg benieuwd naar de prijzen :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135205968
Het zal wel als een Netflix-achtig abonnement zijn. Ben blij dat het in Nederland wel goed zit qua internet mogelijkheden, geen gekke data limieten en dergelijken.
pi_135206199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef bakacakes het volgende:
Het zal wel als een Netflix-achtig abonnement zijn. Ben blij dat het in Nederland wel goed zit qua internet mogelijkheden, geen gekke data limieten en dergelijken.
Dat denk ik ook, met ook de mogelijkheid om losse games te 'huren' als je geen abonnement wil.
pi_135206465
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, met ook de mogelijkheid om losse games te 'huren' als je geen abonnement wil.
Dat is volgens mij ook hoe ze het uitlegden. Abbo of mogelijkheid tot los huren.
pi_135207440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook hoe ze het uitlegden. Abbo of mogelijkheid tot los huren.
Heb niet alles gezien nog maar het is ook logisch natuurlijk. :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:21:38 #220
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135211482
Aight nu kan ik Tarzan spelen :) mn allereerste spel dat ik gespeeld heb hahaha
leef de leven
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:51:08 #221
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135213789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef VulpX het volgende:

[..]

Abbo zou wel relaxed zijn, 20dollar in de maand voor alles oid
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:16:55 #222
111656 Poit
12-08-12
pi_135215436
Ben benieuwd!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135216805
En wat nu als je de fysieke PS3 disc hebt, krijg je dan korting? (Lees: PS3 disc in de PS4 ter controle)
pi_135218204
Volgens de GameMania komt de volgende levering daar de 15e.. Weekje wachten dus nog voor mij!
pi_135218487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef BartMcCormick het volgende:
Volgens de GameMania komt de volgende levering daar de 15e.. Weekje wachten dus nog voor mij!
Geldt hetzelfde voor bol.com? Ik wacht nu ook alweer een tijdje, 26 november besteld.
pi_135218598
De potentie in PSNow is enorm maar of het (hier) succesvol gaat worden hangt af van twee allesbepalende factoren: de prijs en bovenal de vereiste internet snelheid.

pi_135218821
Die vr. bril viel wel een beetje tegen eigenlijk. Had gehoopt op iets meer revolutionairs, zeker met de oculus rift om de hoek.
pi_135218822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
De potentie in PSNow is enorm maar of het (hier) succesvol gaat worden hangt af van twee allesbepalende factoren: de prijs en bovenal de vereiste internet snelheid.

[ afbeelding ]
Onlive en waarschijnlijk ook Gaikai, hebben ongeveer 3Mb/s nodig. Dat valt dus best mee.

Het is belangrijker dat de servers zo dichtbij mogelijk staan, om zo minder input lag te hebben.
pi_135218847
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Astaat het volgende:

[..]

Geldt hetzelfde voor bol.com? Ik wacht nu ook alweer een tijdje, 26 november besteld.
De verwachte wachttijd bij Bol is 12 weken. Jij zou bij Bol dus tot eind februari/begin maart moeten wachten.
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
pi_135218849
Pfff en pas geleden nog een PS3 gekocht. Kon net zo goed wachten eigenlijk als het al dit jaar hier is.
pi_135218924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef Astaat het volgende:

[..]

Zou ik niet weten.. Bij Mediamarkt zouden ze vandaag een nieuwe levering krijgen dus belde even naar Gamemania waar ik m'n preorder heb staan en toen vertelde me hij dat.. Is dus sowieso niet bij elke winkel hetzelfde
pi_135218928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De verwachte wachttijd bij Bol is 12 weken. Jij zou bij Bol dus tot eind februari/begin maart moeten wachten.
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
hah, nu maar hopen dat veel mensen bij bol gaan annuleren...
pi_135218976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef Astaat het volgende:

[..]

hah, nu maar hopen dat veel mensen bij bol gaan annuleren...
Moet je eens de reacties over bol.com onder dat stukje lezen _O-
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:23:59 #234
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135221500
Komen echt alle games in dat PSNow? Of pas games die een jaar oud zijn ofzo?
leef de leven
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:17:15 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135221797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:23 schreef RRuben het volgende:
Onbekend nog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135221810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Zou ik niet weten.. Bij Mediamarkt zouden ze vandaag een nieuwe levering krijgen dus belde even naar Gamemania waar ik m'n preorder heb staan en toen vertelde me hij dat.. Is dus sowieso niet bij elke winkel hetzelfde
Op het twitter account van de MediaMarkt Eindhoven stond gisteren dat ze mensen hebben gebeld om een PS4 op te komen halen. Kom ik in de winkel en ga ik vragen of dat zo is, wisten ze niet eens dat er PS4's binnen waren gekomen.

Al met al vind ik het maar een vreemde gang van zaken. Ook konden ze me nog steeds niet vertellen tot welke datum ze uitgeleverd hadden of hoeveelste ik op de lijst stond. Ik word er wel echt een beetje simpel van hoor.
pi_135221864
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff en pas geleden nog een PS3 gekocht. Kon net zo goed wachten eigenlijk als het al dit jaar hier is.
Reken maar op 2015 voor Europa.
pi_135221941
quote:
The Last of Us en Beyond zijn games die genoemd zijn. Tegen die tijd een jaar oud :P Al zal Europa wel trager zijn met het krijgen van Now.
pi_135222665
PS Now lijkt me episch. Al verwacht ik full price games :'(
pi_135222696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:20 schreef SuperFruitig het volgende:
PS Now lijkt me episch. Al verwacht ik full price games :'(
Hoe bedoel je ?
pi_135222854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ?
Nou:

Hallo PSNow user! Wilt u den game streamen?

TLOU -> 59 euro
BTS -> 59 euro
GTAV -> 59 euro

ow wilt u oude games spelen?

FFIX -> 10 euro
MGS -> 10 euro

etc
pi_135222923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nou:

Hallo PSNow user! Wilt u den game streamen?

TLOU -> 59 euro
BTS -> 59 euro
GTAV -> 59 euro

ow wilt u oude games spelen?

FFIX -> 10 euro
MGS -> 10 euro

etc
Nah dat lijkt me niet.

Denk zelf a la Netflix, dus bv. voor 10-15 euro per maand onbeperkt toegang tot alle beschikbare games.
Wil je een losse een week ''huren'', dan 5 eu ofzo.
pi_135222941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nah dat lijkt me niet.

Denk zelf a la Netflix, dus bv. voor 10-15 euro per maand onbeperkt toegang tot alle beschikbare games.
Wil je een losse een week ''huren'', dan 5 eu ofzo.
voor 10 - 15e / m is het een instantbuy imo
pi_135222942
Vandaag Don't Starve op PS+ *O* *O* *O* *O* *O*
pi_135222985
Ik weet niet of ik veel gebruik zou gaan maken van PS Now. Ik heb hier immers nog een PS2/3/4 en PSP/Vita staan. Ik kan niet echt zeggen dat ik nou de neiging heb om oude games nog te spelen. Wellicht dat het af en toe huren van een klassieker wel wat is.
pi_135223173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ligt er nog een beetje aan wat er beschikbaar is qua games, voor mij dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef VulpX het volgende:
Vandaag Don't Starve op PS+ *O* *O* *O* *O* *O*
:Y
pi_135224518
Bij Gamemania komen ze definitief volgende week woensdag binnen. Kan niet meer wachten!!
pi_135225251
Vanmorgen was de ps4 te bestellen bij sony, en die is vandaag ook gelijk verzonden. Dus een aantal mensen hebben mazzel gehad. Ik was zelf helaas net een uurtje te laat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135228009
Kan ik nog in de OP?
PSN: PimLaden

Op dit moment heb ik FIFA 14 en Killzone. Binnekort ook Battlefield.
pi_135228162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef PimLaden het volgende:
PimLaden
:D :'(
pi_135228939
quote:
Wat Roy zegt. Andrew House had het alleen over de games ''they loved from previous generations''. Inmiddels weten we wel dat bij de lancering van de service het alleen mogelijk zal zijn om PS3 games te streamen. PS1, PS2 en PS4 games volgen in een later stadium.
pi_135229129
Wat meer info:

quote:
Hey boomstickbhg – With PS Now, you can rent by title for specific games, or you can choose a subscription that delivers additional value with a wide variety of genres. For example, you can try out a game by rental first, before deciding to actually purchase the full game and download it to your console. We believe this streaming game service will add tons of value to dedicated game consoles in addition to packaged and downloaded games, and in doing so, we will open up a new world of possibilities across PlayStation platforms.
quote:
Good news! Your save files with PS Now games move with you from any PSN now enabled and supported device. With games hosted in the cloud, you can truly take your game with you – just log in with you SEN account and your games and progress will be instantly available.
quote:
1. To start, PS Now will offer PS3 games, but we are considering measures to offer other content in the future (such as PS1, PS2, and PS4 games). We’ll share more info as the service evolves.

2. We haven’t announced what specific titles will be available yet (what we are showing at CES – Beyond, God War: Ascension, The Last of Us, and Puppeteer is for tech demo purposed only). We will definitely be adding games to the service over time based upon the requests we get from our community.
quote:
We will be offering rentals as well as part of PS Now. We want to provide our gamers with as many options as possible – rent, subscribe, purchase (digital or physical), whatever works best for YOU.
http://blog.us.playstatio(...)mmer/#comment-936946
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2014 @ 13:06:19 #253
364681 over_hedge
pi_135229146
Als ik ps3 games wil spelen zet ik mijn ps3 wel aan :P Ps2 had ik dan wel weer leuk gevonden. Avondje met vrienden oude spellen die we vrager vaak deden. _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:07:43 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135229193
Games huren :D Bwoah! Dat is zo jaren '90 :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:15:24 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_135229458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Hmm, misschien als je het per maand kunt nemen, want 180 euro per jaar voor oude games vind ik ook weer zo wat. Alhoewel ik ze wel een soort netflix zie doen met ook al hun films en muziek erbij.
pi_135229551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Reken maar op 2015 voor Europa.
Mjah dat is waar ook idd. Ach haal eind 2014 wel weer een PS4, dan komen er eindelijk games uit die ik leuk vind.
pi_135229796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Hmm, misschien als je het per maand kunt nemen, want 180 euro per jaar voor oude games vind ik ook weer zo wat. Alhoewel ik ze wel een soort netflix zie doen met ook al hun films en muziek erbij.
True dat.

Mss een soort PSN++ abbo ofzo :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:26:36 #258
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135229838
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef PimLaden het volgende:
Kan ik nog in de OP?
PSN: PimLaden

Op dit moment heb ik FIFA 14 en Killzone. Binnekort ook Battlefield.
ik voeg je wel toe voor killzone. Die naam :D :')
leef de leven
pi_135229884

Minimaal aanbevolen snelheid is 5Mbps.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:31:49 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_135230003
update van bol.com:

quote:
Rond 22 januari 2014 verwachten wij een vierde levering PlayStation 4 consoles.
FFUUUUUU
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:56:17 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135230793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:

Minimaal aanbevolen snelheid is 5Mbps.
Dat is in Nederland gelukkig voor veel mensen geen probleem :)
pi_135230818
Don't Starve is NU te downloaden, gratis voor Plus leden.

pi_135231580
Is het wat?
pi_135231705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is het wat?
Dat weet ik vanavond pas, maar de game heeft op de PC goede recensies gekregen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:39:19 #265
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_135232523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Don't Starve is NU te downloaden, gratis voor Plus leden.

[ afbeelding ]
hier nog niet :? Ik wil spelen :(
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:40:35 #266
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_135232564
Oh wel als je hem handmatig opzoekt
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:47:05 #267
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_135232785
Hebben jullie ook steeds die 'kan niet downloaden' fout als je iets uit de psn store probeert te halen?
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:31:05 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_135234508
quote:
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn.
;(.
pi_135234748
Echt hoe snel gaat het wel niet man. Nu alweer uitverkocht idd.
pi_135234772
_O_ _O_ _O_ Ik heb hem. Eeuwige dank vault-boy! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_135234903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
_O_ _O_ _O_ Ik heb hem. Eeuwige dank vault-boy! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
:o

Ik kwam er via Tweakers achter :D

Hier kan je trouwens als het goed is ook bestellen: http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:42:38 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_135235002
Neh ook niet:
Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen.

Het zal allemaal alsnog wel een stuk sneller gaan dan Bol.. Maar goed.
pi_135235136
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef speknek het volgende:
Neh ook niet:
Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen.

Het zal allemaal alsnog wel een stuk sneller gaan dan Bol.. Maar goed.
Ah had nog niks in het winkelwagentje gedaan en dan krijg je dat idd te zien.
pi_135235161
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

:o

Ik kwam er via Tweakers achter :D

Hier kan je trouwens als het goed is ook bestellen: http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
Ik heb nog nooit zo snel mijn gegevens ingevoerd. Moest eerst een account aanmaken ook nog.
Bij het afrekenen nog eens de datum bekeken en toen besteld. Kreeg vrijwel direct een mail binnen dat hij overmorgen door PostNL bezorgt wordt. Daarna nog de klantenservice van de Intertoys webshop gebeld.

Zij zeggen dat ze apart van de fysieke Intertoys winkels voorraad krijgen omdat ik bij Intertoys al anderhalve maand geleden besteld had en ze daar niet verder kwamen dat ik waarschijnlijk pas eind februari mijn PS4 zou krijgen.
Ze raadde mij wel nog even aan om die bestelling af te zeggen _O-
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:47:06 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_135235224
Zie, ik twijfelde een milliseconde of ik mijn belastingvoordeel ervoor zou opgeven. You won the game.
pi_135235298
Toch wel leuk dat je remote een download aan kunt zetten :)
Don't Starve wordt als het goed is nu binnengehaald :)
pi_135235428
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ah had nog niks in het winkelwagentje gedaan en dan krijg je dat idd te zien.
Waarom bestel je hem dan niet zelf :?
Kijk, mij heb je er enorm (ruim een maand wachten minstens) mee geholpen, maar het is zonde voor jezelf.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:47 schreef speknek het volgende:
Zie, ik twijfelde een milliseconde of ik mijn belastingvoordeel ervoor zou opgeven. You won the game.
Succes met jouw ' jacht' , ik weet ondertussen hoe moeilijk dat wachten is.
pi_135235838
quote:
PlayStation Now will not unlock free access to streaming PS3 titles to owners of the existing Blu-ray disc, Sony has confirmed.

SCEA marketing VP John Koller confirmed the news to CVG, telling the site that such functionality wouldn't be available "initially".

"We... uh, initially, no," he said, when asked whether users could use their PS3 disc to unlock a title for streaming. "So, we're saying no to that right now."

The functionality isn't being investigated, either, Koller confirmed, suggesting such a feature may never be an option.
pi_135235884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat anders zal zijn met PSN games die aan je account gekoppeld zijn..
pi_135235977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat anders zal zijn met PSN games die aan je account gekoppeld zijn..
Dat hoop ik ook.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:05:13 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_135236028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Succes met jouw ' jacht' , ik weet ondertussen hoe moeilijk dat wachten is.
Tell me about it. Ik sta op het punt om een Wii U te kopen :'(.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:25:10 #283
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_135236900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:05 schreef speknek het volgende:

[..]

of je let gewoon beter op... Ik heb ook bij bol besteld, maar na die levertijden en alles snel op 29 november naar de MM gegaan. En 11 december had ik hem.
leef de leven
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:29:51 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135237053
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Heb ik ook al gedaan, PS4 komt wel als ie normaal leverbaar is.
Get woke, go broke!
pi_135237595
pi_135238610
Ps4 besteld bij de Intertoys, zou er vrijdag moeten zijn :y
Narf!
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:18:47 #287
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_135238749
quote:
Netjes, twijfel nu om mn Killzone bundel te annuleren en deze te kopen. Killzone bundel zou 10 januari in stock moeten zijn , iemand idee of amazon.co.uk dit ook waar kan maken?
PSV
4 in a row!
pi_135240325
quote:
Jammer dat het Knack is, die lijkt me niets aan. Wel goede hoop dat de standaard editie dus ook snel ergens in stock komt.
pi_135240987
Ik ben benieuwd wanneer Knack gratis voor PS+ leden komt
pi_135241861
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Knack gratis voor PS+ leden komt
Japon krijgt de game volgende maand bij de lancering van de PS4 gratis. Zal niet lang duren voordat de rest volgt lijkt me.
pi_135242134
Cyberia18 *O*

Ik smacht naar uncharted ingame footage ;(
pi_135243727
Dat gezeik over die levertijden hier komt me ook alweer de strot uit. Het ging zo lang goed... :'(
pi_135254555
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cyberia18 *O*

Ik smacht naar uncharted ingame footage ;(
Left Behind zijn we alweer vergeten? :{ Singleplayer-uitbreiding op GOTY 2013 man.

SPOILER
pi_135254688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Left Behind zijn we alweer vergeten? :{ Singleplayer-uitbreiding op GOTY 2013 man.

SPOILER
Nee niet vergeten! Maar dat is een PS3 game en dit is het PS4 topic O-)
pi_135256240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee niet vergeten! Maar dat is een PS3 game en dit is het PS4 topic O-)
Waarbij de aankondiging van een PS4 versie niet te lang op zich laten wachten O-)
pi_135265288
Don't Starve is best wel leuk :)
pi_135265400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:26 schreef Poit het volgende:
Don't Starve is best wel leuk :)
Zeker!
pi_135265454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Ipho het volgende:
Dat gezeik over die levertijden hier komt me ook alweer de strot uit. Het ging zo lang goed... :'(
Bizar dat mensen denken dat Sony het bewust doet, alsof je 'even' enkele miljoenen consoles brouwt in korte tijd :')

quote:
Sony Computer Entertainment Inc. heeft vandaag aangekondigd dat de PlayStation®4 (PS4™) per 28 december 2013 4,2 miljoen keer is verkocht. Dit toont de explosieve groei van het PS4-platform aan.

“Het momentum achter de PS4 wordt steeds sterker en we zijn ontzettend blij dat gamers over de hele wereld genieten van de meeslepende game-ervaringen in combinatie met de uitgebreide sociale en entertainmentopties van ons netwerk”, aldus Andrew House, President en Group CEO van Sony Computer Entertainment Inc. “Na een uitzonderlijke introductie zien we uit naar de levering van nog spannendere content en de verdere verkenning van de kracht van de PS4 door toevoeging van nieuwe functies en services, waaronder PlayStation Now, in 2014.

De verkoop van PS4-software bleef hoog tijdens de feestdagen met meer dan 9,7 miljoen*2 verkochte exemplaren in winkels over de hele wereld en als digitale downloads in de PlayStation®Store. Tot de best verkochte titels behoren Call of Duty®: Ghosts van Activision, Assassin’s Creed®IV Black Flag™ van Ubisoft, Battlefield 4™ en FIFA 14 van Electronic Arts Inc. en Killzone™ Shadow Fall van Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS).

De PS4 is nu beschikbaar in 53 landen over de hele wereld.
Toch een aardige kerstvakantie voor Sony :+
pi_135265532
En dan te bedenken dat er ''experts'' waren die zeiden dat consolegaming zijn langste tijd gehad zou hebben. :P
pi_135265655
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:34 schreef Pheno het volgende:
Toch een aardige kerstvakantie voor Sony :+
Als ik dan zo iets lees:
Macroaxis: Sony Has 79% Chance of Going Bankrupt in the Next 2 Years!
...
pi_135265663
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')